logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa kampania marki Bebiko Junior

  PR 13.07.2018, przeczytano 582 razy

Wystartowała ogólnopolska kampania 360° marki Bebiko Junior. Działania realizowane pod hasłem „Wielkie potrzeby małych brzuszków” mają na celu edukację rodziców na temat potrzeb żywieniowych dzieci po 1. roku życia i znaczenia odpowiedniego żywienia dla ich prawidłowego rozwoju. Aktywności obejmują nowoczesne oraz tradycyjne kanały dotarcia i realizowane są we wszystkich punktach styku marki z konsumentem.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-kampania-marki-bebiko-junior,37225,artykul.html

W ramach działań digital na stronie www.bebiklub.pl powstała sekcja edukacyjna z informacjami i ciekawostkami o potrzebach małych brzuszków i rozwoju dzieci po 1. roku życia. Na rodziców czekać będą również konkursy. Na czołowych portalach parentingowych została uruchomiona kampania display, a na profilu marki na Facebooku przygotowano edukacyjne i wizerunkowe linie kreatywne, które będą pokazywać, w jaki sposób 2 kubki Bebiko Junior 3 NutriFlor+ pomagają uzupełnić dietę dziecka w składniki ważne dla jego prawidłowego rozwoju.

Kampania realizowana jest również w kanale dystrybucji oraz medycznym i dodatkowo wspierana aktywnościami z zakresu public relations.

Koncepcję kreatywną kampanii w TV i w prasie przygotował Havas. Media tradycyjne zakupił dom mediowy Mediacom, social media – VML Poland, pozostałe media online – K2 Internet. Działania na stronie www prowadzi Syzygy, a działania PR – Alert Media Communications.

Źródło: Alert Media Communications

www.alertmedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764