logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa kampania marki Ecco we współpracy z Valkea

  PR 08.11.2021, przeczytano 381 razy
ilustracjastrzałka

Agencja Valkea odpowiada za realizację najnowszej kampanii z influencerami marki obuwniczej ECCO pod nazwą „Moves like You”. Ambasadorką akcji została znana influencerka i blogerka modowa – Jestem Kasia. Kampania rozpoczęła się w połowie września i potrwa do końca listopada.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-kampania-marki-ecco-we-wspolpracy-z-valkea,393687,artykul.html

Valkea odpowiadała za wybór influencerów oraz koordynowanie działań z twórcami. Ambasadorką kampanii została Kasia Szymków, na Instagramie znana jako Jestem Kasia. ECCO powierzyło agencji również organizację sesji zdjęciowej oraz przygotowanie spotu reklamowego z udziałem ambasadorki, który można obejrzeć na stronie dedykowanej kampanii, ponad 40 salonach marki oraz w blisko 30 kanałach telewizji oraz wybranych nośnikach OOH na terenie Polski.

Do akcji #MovesLikeYou zaangażowano także Paulę Jagodzińską, Karolinę Maras , Kingę Szkiert, Kasię i Justynę z loveandgreatshoesblog, oraz Karolinę Franek. Influencerki wybrały dla siebie obuwie z najnowszej kolekcji ECCO i zaprezentowały je na swoich profilach w autorskich stylizacjach. Zachęcały również swoich obserwatorów do udziału w organizowanym przez markę Ecco Walkathonie, w tym roku organizowanym online.

Źródło: Valkea

www.valkea.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

To już kolejny edukacyjny webinar, którego organizatorem jest agencja e-marketingowa Ideo Force. Tym razem wydarzenie będzie w pełni poświęcone tematyce UX. W jego trakcie uczestnicy otrzymają dawkę eksperckiej wiedzy z zakresu User Experience, którą będą mogli wykorzystać we własnym e-biznesie. Webinar odbędzie się 25 sierpnia o godz. 13.00 i będzie prowadzony na...
Rafał Wasyluk członkiem Rady Konsultacyjnej Marketingu i Transformacji Cyfrowej Akademii Leona Koźmińskiego
Rafał Wasyluk, head of EMEA Commerce Centre of Excellence w VMLY&R, dołączył do grona członków Rady Konsultacyjnej Marketingu i Transformacji Cyfrowej Akademii Leona Koźmińskiego.
VMLY&R została sklasyfikowana jako Lider w najnowszym raporcie „The Forrester Wave: Marketing Creative And Content Services, Q3 2022”. VMLY&R, globalna agencja marketingowa zatrudniająca ponad 13000 osób na sześciu kontynentach, znalazła się wśród wybranych agencji zaproszonych przez firmę badawczą do udziału w ocenie. Agencja VMLY&R wykazała...
Kampania Aldi: Cośki idą do szkoły
„ALDI ma to COŚ do szkoły” to kolejna kampania taktyczna zrealizowana przez Opus B w ramach platformy komunikacji „ALDI ma to COŚ”.
Orion Media Group przystępuje do grona firm członkowskich IAB Polska
Do firm członkowskich IAB Polska przystąpiła firma ORION MEDIA GROUP - niezależny dom mediowy działający od 2013 roku w marketingu internetowym.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764