logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa kampania marki Ecco we współpracy z Valkea

  PR 08.11.2021, przeczytano 856 razy
ilustracjastrzałka

Agencja Valkea odpowiada za realizację najnowszej kampanii z influencerami marki obuwniczej ECCO pod nazwą „Moves like You”. Ambasadorką akcji została znana influencerka i blogerka modowa – Jestem Kasia. Kampania rozpoczęła się w połowie września i potrwa do końca listopada.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-kampania-marki-ecco-we-wspolpracy-z-valkea,393687,artykul.html

Valkea odpowiadała za wybór influencerów oraz koordynowanie działań z twórcami. Ambasadorką kampanii została Kasia Szymków, na Instagramie znana jako Jestem Kasia. ECCO powierzyło agencji również organizację sesji zdjęciowej oraz przygotowanie spotu reklamowego z udziałem ambasadorki, który można obejrzeć na stronie dedykowanej kampanii, ponad 40 salonach marki oraz w blisko 30 kanałach telewizji oraz wybranych nośnikach OOH na terenie Polski.

Do akcji #MovesLikeYou zaangażowano także Paulę Jagodzińską, Karolinę Maras , Kingę Szkiert, Kasię i Justynę z loveandgreatshoesblog, oraz Karolinę Franek. Influencerki wybrały dla siebie obuwie z najnowszej kolekcji ECCO i zaprezentowały je na swoich profilach w autorskich stylizacjach. Zachęcały również swoich obserwatorów do udziału w organizowanym przez markę Ecco Walkathonie, w tym roku organizowanym online.

Źródło: Valkea

www.valkea.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764