logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa kampania marki Herbapol

  PR 28.11.2014, przeczytano 4727 razy
ilustracjastrzałka

Trwa kampania reklamowa marki Herbapol prowadzona pod hasłem „Przyjemność. Masz to w naturze”. Komunikacja produktów z charakterystycznym zielonym listkiem skupia się na podkreśleniu przyjemności towarzyszącej ich spożywaniu. Oprócz wyjątkowego smaku, marka stawia również na wspólne spędzanie czasu i celebrowanie rodzinnych chwil. Pierwsza odsłona kampanii potrwa do końca 2014 r.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-kampania-marki-herbapol,23365,artykul.html

Herbapol prowadzi nową kampanię reklamową swoich produktów. Główną osią są 15-sekundowe spoty telewizyjne przedstawiające syrop Owocowa Spiżarnia Malina oraz herbatkę owocową Herbaciany Ogród Dzika Róża. Wykorzystana w nich technika „time lapse” pozwala jeszcze lepiej podkreślić bliskość natury i owocowy smak zamknięty w produktach marki Herbapol. 

Wsparciem kampanii telewizyjnej są działania w prasie oraz internecie, z naciskiem na social media, gdzie prężnie rozwija się profil firmy „Masz to w naturze”. W najbliższych dniach wystartuje również konkurs podkreślający ideę dzielenia się przyjemnością z najbliższymi. 


„Produkty Herbapol od 65 lat cenione są przede wszystkim za najwyższej jakości składniki pochodzące prosto z natury. Tym razem chcieliśmy podkreślić również ich wyjątkowy smak i aromat oraz pokazać, że filiżanka pysznej owocowej herbaty czy dodatek syropu do napoju mogą być źródłem niezwykłej przyjemności, którą możemy sprawiać sobie każdego dnia. Jako marka rodzinna, zachęcamy również do dzielenia się tą przyjemnością z najbliższymi, poprzez wspólne celebrowanie ważnych chwil, rozmowy i zabawy w rodzinnym gronie” – mówi Ewa Chrzanowska, Product Manager marki Herbapol.

Reżyserem spotów jest Toby Dye, za post-produkcję odpowiada studio Platige Image. Nową platformę komunikacji „Przyjemność. Masz to w naturze.” opracowała agencja reklamowa Lowe Warsaw. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom. Działania PR prowadzi agencja BrandLab.

Spoty dostępne są na kanale „Herbapol – Lublin”:

Źródło: Herbapol

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Aktualizacje wprowadzają udoskonalenia funkcji rejestracji obrazu i rozszerzają obsługę rozwiązania Camera Authenticity Solution.
Green Day z Antalis na targach Rema Days
Ekologiczne rozwiązania w handlu detalicznym: inspirujące panele, eksperci branży oraz praktyczne wskazówki, jak wdrażać strategie ESG i eco materiały w biznesie. Wydarzenie Green Day odbędzie się 30 stycznia 2025 roku w godzinach 10:00 – 16:00 na targach Rema Days.
Nuda i bezpieczni Kierowcy w kampanii Link4
Startuje nowa kampania marketingowa LINK4, w której ubezpieczyciel apeluje do kierowców o rozważną i bezpieczną jazdę. Dzięki temu można uniknąć tragicznych w skutkach wypadków, ale także zaoszczędzić na niższej składce, bo LINK4 chce nagradzać kierowców za odpowiedzialną postawę na drodze. Tłem muzycznym kampanii jest...
Energa wspiera Arkę Gdynia na drodze do ekstraklasy
W rundzie wiosennej 2025 oraz całym sezonie 2025/2026 piłkarze gdyńskiej Arki grać będą z logiem Energi na przodzie koszulek. To efekt podpisania nowej umowy pomiędzy Energą a najbardziej utytułowanym w Gdyni piłkarskim klubem.
Z okazji Dnia Babci i Dziadka Ministerstwo Cyfryzacji rusza z kampanią, która łączy pokolenia. We współpracy z RMF FM zaprasza do udziału w konkursie, w którym słuchacze mogą podzielić się historiami z ich dziadkami i babciami w roli głównej. Najciekawsze opowieści zostaną nagrodzone, a ich autorzy będą mieli okazję podzielić się nimi na antenie...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764