Trwa kampania reklamowa marki Herbapol prowadzona pod hasłem „Przyjemność. Masz to w naturze”. Komunikacja produktów z charakterystycznym zielonym listkiem skupia się na podkreśleniu przyjemności towarzyszącej ich spożywaniu. Oprócz wyjątkowego smaku, marka stawia również na wspólne spędzanie czasu i celebrowanie rodzinnych chwil. Pierwsza odsłona kampanii potrwa do końca 2014 r.
Herbapol prowadzi nową kampanię reklamową swoich produktów. Główną osią są 15-sekundowe spoty telewizyjne przedstawiające syrop Owocowa Spiżarnia Malina oraz herbatkę owocową Herbaciany Ogród Dzika Róża. Wykorzystana w nich technika „time lapse” pozwala jeszcze lepiej podkreślić bliskość natury i owocowy smak zamknięty w produktach marki Herbapol.
Wsparciem kampanii telewizyjnej są działania w prasie oraz internecie, z naciskiem na social media, gdzie prężnie rozwija się profil firmy „Masz to w naturze”. W najbliższych dniach wystartuje również konkurs podkreślający ideę dzielenia się przyjemnością z najbliższymi.
„Produkty Herbapol od 65 lat cenione są przede wszystkim za najwyższej jakości składniki pochodzące prosto z natury. Tym razem chcieliśmy podkreślić również ich wyjątkowy smak i aromat oraz pokazać, że filiżanka pysznej owocowej herbaty czy dodatek syropu do napoju mogą być źródłem niezwykłej przyjemności, którą możemy sprawiać sobie każdego dnia. Jako marka rodzinna, zachęcamy również do dzielenia się tą przyjemnością z najbliższymi, poprzez wspólne celebrowanie ważnych chwil, rozmowy i zabawy w rodzinnym gronie” – mówi Ewa Chrzanowska, Product Manager marki Herbapol.
Reżyserem spotów jest Toby Dye, za post-produkcję odpowiada studio Platige Image. Nową platformę komunikacji „Przyjemność. Masz to w naturze.” opracowała agencja reklamowa Lowe Warsaw. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom. Działania PR prowadzi agencja BrandLab.
Spoty dostępne są na kanale „Herbapol – Lublin”:
Źródło: Herbapol