26 kwietnia ruszyła nowa kampania marki Lech pod hasłem ''Zimny impuls''. Pierwszą odsłonę działań stanowi 30-sekundowy spot wyreżyserowany przez Frederika Callinggarda, który można zobaczyć w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, Internecie oraz kinach.
Marka Zimny Lech zwraca się w stronę młodych, optymistycznie nastawionych do życia młodych mężczyzn, którzy szukają nowych wrażeń i pragną aktywnie spędzać czas. Dlatego pierwszą odsłoną nowej kampanii reklamowej jest 30-sekundowy spot TV pt. ''Zimny impuls'', w którym Lech staje się tytułowym sygnałem do rozpoczęcia zabawy, do której spontanicznie przyłączają się przypadkowi przechodnie. Spot został nakręcony w lutym na ulicach Argentyny. Reżyserem spotu jest Frederik Callinggard, który reżyserował teldedyski dla Kylie Minogue, Depeche Mode czy Robbiego Williamsa. W tle spotu usłyszeć można utwór ''Colours'' amerykańskiego zespołu GroupLove. Jako pierwsi spot mogli zobaczyć użytkownicy facebooka, którzy nagrodzili go kilkudziesięcioma tysiącami like'ów.
Callinggard to reżyser wielokrotnie nagradzany za projekty na różnych festiwalach, m.in. w 2006 roku (tytuł najlepszego operatora filmowego na New York film festival). Przygotowanie spotu wymagać miało zawansowanej obróbki, ze względu na ujęcia kaskaderskie i efekty specjalne. Efekt końcowy udało się uzyskać m.in. dzięki współpracy ze studiem Gimmick z Kopenhagi, które było odpowiedzialne za postprodukcję.
Koordynatorem realizacji spotu był dom produkcyjny Papaya. Za koncepcję i nadzór kreatywny nad produkcją odpowiada agencja McCann. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom. Działania PR prowadzi zaś agencja Q&A Consulting. Za działania w internecie odpowiada Artegence.
W tym sezonie Kompania Piwowarska wprowadziła również nowe etykiety piwa Lech Premium z niestandardowo pionowo umieszczonym logotypem. Koncepcję graficzną nowych opakowań przygotowało studio graficzne Wilk Studio. Zmiana obejmie butelki o wszystkich dostępnych pojemnościach (butelka zwrotna 500 ml, butelki bezzwrotne 330 ml i 650 ml).
W dalszej części kampanii zaplanowanej na kilka najbliższych miesięcy wykorzystane zostaną m.in. działania BTL o charakterze eventowym, wsparcie PR oraz obecność marki w Internecie.
Źródło: Q&A Consulting
www.lech.pl
www.facebook.com/lech