logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa kampania marki Lech

   09.05.2011, przeczytano 2429 razy

26 kwietnia ruszyła nowa kampania marki Lech pod hasłem ''Zimny impuls''. Pierwszą odsłonę działań stanowi 30-sekundowy spot wyreżyserowany przez Frederika Callinggarda, który można zobaczyć w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, Internecie oraz kinach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-kampania-marki-lech,12499,artykul.html

Marka Zimny Lech zwraca się w stronę młodych, optymistycznie nastawionych do życia młodych mężczyzn, którzy szukają nowych wrażeń i pragną aktywnie spędzać czas. Dlatego pierwszą odsłoną nowej kampanii reklamowej jest 30-sekundowy spot TV pt. ''Zimny impuls'', w którym Lech staje się tytułowym sygnałem do rozpoczęcia zabawy, do której spontanicznie przyłączają się przypadkowi przechodnie. Spot został nakręcony w lutym na ulicach Argentyny. Reżyserem spotu jest Frederik Callinggard, który reżyserował teldedyski dla Kylie Minogue, Depeche Mode czy Robbiego Williamsa. W tle spotu usłyszeć można utwór ''Colours'' amerykańskiego zespołu GroupLove. Jako pierwsi spot mogli zobaczyć użytkownicy facebooka, którzy nagrodzili go kilkudziesięcioma tysiącami like'ów.

Callinggard to reżyser wielokrotnie nagradzany za projekty na różnych festiwalach, m.in. w 2006 roku (tytuł najlepszego operatora filmowego na New York film festival). Przygotowanie spotu wymagać miało zawansowanej obróbki, ze względu na ujęcia kaskaderskie i efekty specjalne. Efekt końcowy udało się uzyskać m.in. dzięki współpracy ze studiem Gimmick z Kopenhagi, które było odpowiedzialne za postprodukcję.

Koordynatorem realizacji spotu był dom produkcyjny Papaya. Za koncepcję i nadzór kreatywny nad produkcją odpowiada agencja McCann. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom. Działania PR prowadzi zaś agencja Q&A Consulting. Za działania w internecie odpowiada Artegence.

W tym sezonie Kompania Piwowarska wprowadziła również nowe etykiety piwa Lech Premium z niestandardowo pionowo umieszczonym logotypem. Koncepcję graficzną nowych opakowań przygotowało studio graficzne Wilk Studio. Zmiana obejmie butelki o wszystkich dostępnych pojemnościach (butelka zwrotna 500 ml, butelki bezzwrotne 330 ml i 650 ml).

W dalszej części kampanii zaplanowanej na kilka najbliższych miesięcy wykorzystane zostaną m.in. działania BTL o charakterze eventowym, wsparcie PR oraz obecność marki w Internecie.

Źródło: Q&A Consulting
www.lech.pl
www.facebook.com/lech

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764