logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa kampania marki Nescafé 3in1 w kinach

  PR 30.05.2012, przeczytano 2939 razy
ilustracjastrzałka

W maju firma Nestlé wystartowała z kampanią promującą miksy kawowe NESCAFÉ. Pod hasłem NESCAFÉ Rozkręca Twój Dzień, marka będzie obecna w kinach sieci Cinema-City w całej Polsce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-kampania-marki-nescaf%C3%A9-3in1-w-kinach,15689,artykul.html

Każdy, kto od 11 maja do 7 czerwca zakupi bilet na seans filmowy w kinie Cinema-City otrzyma paluszek NESCAFÉ 3in1 Classic. W ciągu miesiąca rozdanych zostanie aż 500 tysięcy sampli! Zdecydowaliśmy się na współpracę z siecią Cinema-City ze względu na jej ogólnopolski charakter, największą liczbę sal kinowych oraz obecność w większych i mniejszych miastach. Z kampanią jesteśmy obecni w 33 kinach. Wybór sieci Cinema-City pozwala dotrzeć do naszej grupy docelowej – młodych, aktywnych ludzi, rozpoczynających swoja przygodę z kawą. Dla nich właśnie pyszna biała kawa z cukrem w idealnych proporcjach, łatwa i wygodna w przygotowaniu jest doskonałym rozwiązaniem – mówi Dorota Gawrońska, Product Manager w firmie Nestlé Polska.

W ramach kampanii na ekranach kinowych będzie wyświetlany nowy spot reklamowy NESCAFE 3in1Classic. Za adaptację spotu i przygotowanie kampanii odpowiada agencja Publicis Sp. z o.o. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy MEC Sp. z o.o. Kampanii on screen i samplingowi w kasach kinowych, będą towarzyszyły roll upy oraz reklama na ekranach plazmowych, a w wybranych kinach pojawią się specjalnie zaprojektowane zagłówki na fotelach.

Źródło: Nestlé

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764