logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa kampania marki Nescafé 3in1 w kinach

  PR 30.05.2012, przeczytano 2646 razy
ilustracjastrzałka

W maju firma Nestlé wystartowała z kampanią promującą miksy kawowe NESCAFÉ. Pod hasłem NESCAFÉ Rozkręca Twój Dzień, marka będzie obecna w kinach sieci Cinema-City w całej Polsce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-kampania-marki-nescaf%C3%A9-3in1-w-kinach,15689,artykul.html

Każdy, kto od 11 maja do 7 czerwca zakupi bilet na seans filmowy w kinie Cinema-City otrzyma paluszek NESCAFÉ 3in1 Classic. W ciągu miesiąca rozdanych zostanie aż 500 tysięcy sampli! Zdecydowaliśmy się na współpracę z siecią Cinema-City ze względu na jej ogólnopolski charakter, największą liczbę sal kinowych oraz obecność w większych i mniejszych miastach. Z kampanią jesteśmy obecni w 33 kinach. Wybór sieci Cinema-City pozwala dotrzeć do naszej grupy docelowej – młodych, aktywnych ludzi, rozpoczynających swoja przygodę z kawą. Dla nich właśnie pyszna biała kawa z cukrem w idealnych proporcjach, łatwa i wygodna w przygotowaniu jest doskonałym rozwiązaniem – mówi Dorota Gawrońska, Product Manager w firmie Nestlé Polska.

W ramach kampanii na ekranach kinowych będzie wyświetlany nowy spot reklamowy NESCAFE 3in1Classic. Za adaptację spotu i przygotowanie kampanii odpowiada agencja Publicis Sp. z o.o. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy MEC Sp. z o.o. Kampanii on screen i samplingowi w kasach kinowych, będą towarzyszyły roll upy oraz reklama na ekranach plazmowych, a w wybranych kinach pojawią się specjalnie zaprojektowane zagłówki na fotelach.

Źródło: Nestlé

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia powiększa zespół o nowego New Business Managera
Do agencji dołączył Bartłomiej Gębala. Doświadczony handlowiec będzie odpowiedzialny za pozyskiwanie nowych Klientów dla rozwijającego się działu mediowego.
Owocowa kolekcja modowa od Somersby
3 sierpnia marka Somersby rusza z drugą edycją konkursu pod hasłem Przymierz się do nagród. Do wygrania są wyjątkowe ubrania inspirowane smakami Somersby. Limitowana kolekcja powstała we współpracy z łódzką marką Dzień Dobry.
Nowa edycja promocji „Tankuj korzyści – zwrot za paliwo” od Toyota Bank
Wraz z początkiem sierpnia Toyota Bank startuje z kolejną edycją kampanii promocyjnej „Tankuj korzyści – zwrot za paliwo”. Uczestnicząc w akcji, kierowcy którzy posiadają lub założą Moto Konto, będą mogli uzyskać od 5 do 10% zwrotu wydatków na paliwo. Wysokość zwrotu uzależniona jest od utrzymania określonego salda konta i oszczędności,...
Bezpłatny webinar Up&More: promocja aplikacji mobilnej
Agencja Up&More organizuje bezpłatne spotkanie online dedykowane zarówno przedsiębiorcom, specjalistom marketingu, jak i twórcom aplikacji. Webinar odbędzie się 12 sierpnia z udziałem gościa specjalnego z zespołu Google EMEA App Partnerships – Christy Chen. Udział jest bezpłatny.
Maciej Lissowski w Pathfinder 23
Z początkiem sierpnia do Pathifinder 23 dołączy Maciej Lissowski, obejmując funkcję Chief Operating Officer. Na nowopowstałym stanowisku dyrektora operacyjnego, będzie odpowiedzialny za wzmocnienie i rozbudowanie struktur operacyjnych w Pathfinder 23.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764