Aktywne spędzanie czasu to nie tylko długie wędrówki, wymagające wspinaczki czy dalekie podróże. Marka Salomon z pomocą agencji ESKADRA zachęca swoich klientów do aktywnego wypoczynku w parkach krajobrazowych, podmiejskich lasach i w miejskich przestrzeniach zielonych, uruchamiając kampanię wizerunkowo-sprzedażową PRZYMIERZAJ PRZEMIERZAJ.
PRZYMIERZAJ PRZEMIERZAJ to akcja zorganizowana na zlecenie Amer Sports Poland. Uczestnicy promocji mają okazję wziąć udział w konkursie, w którym codziennie do wygrania jest kilka modeli obuwia marki Salomon. Kampania zachęca odbiorców do aktywnego spędzania czasu oraz odkrywania najbliższej przestrzeni.
– Współtworzenie kampanii PRZYMIERZAJ PRZEMIERZAJ było dużą przyjemnością. Wartości, na które zwróciliśmy w niej uwagę – wzbudzanie zainteresowania otaczającym nas światem, przyrodą oraz inspiracja do aktywności – są niezwykle ważne zarówno dla nas, jak i dla marki Salomon – podsumowuje Kornelia Tenerowicz z ESKADRY.
Na potrzeby kampanii ESKADRA opracowała mechanizm konkursowy, przygotowała koncepcję kreatywną oraz pełną identyfikację wizualną, a także zaplanowała i zaprojektowała kampanię internetową i outdoorową.
Akcja promocyjna rozpoczęła się 7 listopada i potrwa do 15 grudnia.
Źródło: ESKADRA