logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa kampania marki Triumph

  PR 08.03.2021, przeczytano 396 razy
ilustracjastrzałka

Marka Triumph rozpoczyna angażującą kampanię globalną We Are Triumph. Jej bohaterkami są wyjątkowe kobiety ze wszystkich obszarów firmy - od asystentek klienta, przez  marketing, IT i  dział designu, które występują w serii zabawnych filmów związanych z bielizną. Kampania We are Triumph wystartuje na kanałach social media Triumph w Międzynarodowy Dzień Kobiet - dzień, w którym celebrujemy osiągnięcia kobiet na całym świecie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-kampania-marki-triumph,390518,artykul.html

Od najbardziej zabawnych historii o biustonoszach, po dylematy „koronkowe czy gładkie”, kobiety na całym świecie będą mogły utożsamić się z kampanią, ponieważ została autentycznie stworzona przez inne kobiety. Kampania We are Triumph podkreśla, że Triumph to firma, którą tworzą prawdziwe kobiety, z indywidualnymi preferencjami i autentycznymi historiami. Kto lepiej opowie o marce niż stojące za nią kobiety? Kampania obejmuje serią autentycznych i zabawnych materiałów wideo, w których kobiety Triumph przedstawiają swoje własne historie związane z bielizną. Wszystkie bohaterki odpowiedziały na te same pytania, a otrzymane odpowiedzi są naprawdę wciągające, ponieważ pochodzą od osób, które używają produktów na co dzień. Marka nie pominęła także mężczyzn, którym zadano te same pytania, a ich często zaskakujące odpowiedzi nadają kampanii ciekawy ton.

We are Triumph pokazuje, że nie ma lepszych osób, które mogłyby zaprosić do świata marki niż inne kobiety, które doskonale rozumieją wszystkie niuanse bielizny: dlaczego powinnyśmy nosić biustonosz, jak istotny jest komfort i dlaczego perfekcyjne dopasowanie biustonosza jest tak ważne.

- W Triumph rozumiemy potrzeby kobiet związane z bielizną, ponieważ za naszą marką stoją kobiety. Kampania We are Triumph pokazuje, że pomimo różnic, wspólnie tworzymy produkty, markę i dyskusję  na temat bielizny, ponieważ sami jesteśmy przede wszystkim konsumentami. Nasze kobiety Triumph utożsamiają się z innymi kobietami, dlatego ta kampania trafi do wielu osób - komentuje Isabelle Bernier, Head of Marketing Europe

Źródło: Triumph

www.triumph.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764