logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa kampania marki Triumph

  PR 08.03.2021, przeczytano 337 razy
ilustracjastrzałka

Marka Triumph rozpoczyna angażującą kampanię globalną We Are Triumph. Jej bohaterkami są wyjątkowe kobiety ze wszystkich obszarów firmy - od asystentek klienta, przez  marketing, IT i  dział designu, które występują w serii zabawnych filmów związanych z bielizną. Kampania We are Triumph wystartuje na kanałach social media Triumph w Międzynarodowy Dzień Kobiet - dzień, w którym celebrujemy osiągnięcia kobiet na całym świecie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-kampania-marki-triumph,390518,artykul.html

Od najbardziej zabawnych historii o biustonoszach, po dylematy „koronkowe czy gładkie”, kobiety na całym świecie będą mogły utożsamić się z kampanią, ponieważ została autentycznie stworzona przez inne kobiety. Kampania We are Triumph podkreśla, że Triumph to firma, którą tworzą prawdziwe kobiety, z indywidualnymi preferencjami i autentycznymi historiami. Kto lepiej opowie o marce niż stojące za nią kobiety? Kampania obejmuje serią autentycznych i zabawnych materiałów wideo, w których kobiety Triumph przedstawiają swoje własne historie związane z bielizną. Wszystkie bohaterki odpowiedziały na te same pytania, a otrzymane odpowiedzi są naprawdę wciągające, ponieważ pochodzą od osób, które używają produktów na co dzień. Marka nie pominęła także mężczyzn, którym zadano te same pytania, a ich często zaskakujące odpowiedzi nadają kampanii ciekawy ton.

We are Triumph pokazuje, że nie ma lepszych osób, które mogłyby zaprosić do świata marki niż inne kobiety, które doskonale rozumieją wszystkie niuanse bielizny: dlaczego powinnyśmy nosić biustonosz, jak istotny jest komfort i dlaczego perfekcyjne dopasowanie biustonosza jest tak ważne.

- W Triumph rozumiemy potrzeby kobiet związane z bielizną, ponieważ za naszą marką stoją kobiety. Kampania We are Triumph pokazuje, że pomimo różnic, wspólnie tworzymy produkty, markę i dyskusję  na temat bielizny, ponieważ sami jesteśmy przede wszystkim konsumentami. Nasze kobiety Triumph utożsamiają się z innymi kobietami, dlatego ta kampania trafi do wielu osób - komentuje Isabelle Bernier, Head of Marketing Europe

Źródło: Triumph

www.triumph.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Monitor graficzny Eizo Coloredge CS2400S
EIZO wprowadza do sprzedaży 24.1” monitor graficzny nowej generacji ze złączem USB-C
Doubleverify likwiduje pierwszy wielkoskalowy schemat oszustw dotyczących emitowania reklam na platformach audio
DoubleVerify, wiodąca platforma oprogramowania do pomiaru, danych i analiz mediów cyfrowych, ogłosiła właśnie odkrycie „BeatSting”, pierwszego wielkoskalowego schematu oszustw związanego z emisją reklam w zasobach reklamowych audio. Od czasu, gdy laboratorium DV Fraud Lab po raz pierwszy zidentyfikowało tę rodzinę oszustw w 2019 roku, szacuje się, że reklamodawcom ukradziono w...
Agencja Red8 wybrana przez firmę Velvet CARE do opracowania nowej platformy komunikacji dla swojej marki Velvet - lidera w kategorii markowych produktów higieny papierowej na polskim rynku.
Durex wchodzi w świat gamingu i oferuje sekspozytywne poradnictwo na Discordzie
Marka poszerza swoje działania edukacyjne związane z promowaniem bezpieczniejszego i bardziej odpowiedzialnego seksu, sięgając po kolejne kanały komunikacji z młodymi odbiorcami. Tym razem chce dotrzeć do społeczności gamingowej, która jest obecna na cieszącej się rosnącą popularnością platformie Discord.
Oreo prezentuje limitowaną edycję ciastek przygotowaną we współpracy z Xboxem
Oreo i Xbox przedstawiają limitowaną wersję ciastek z emblematami tego giganta branży gamingowej i zapraszają do ogólnopolskiej loterii konsumenckiej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764