Marka Unimil rozpoczyna nową kampanię w mediach społecznościowych, w której informuje o zmianach w produkcji opakowań i mówi "Tak niewiele znaczy wiele”.
Pod koniec kwietnia 2022 r. marka prezerwatyw Unimil ruszyła z nową kampanią social media. Punktem wyjścia do zaplanowania działań w digitalu były zmiany produkcyjne: rezygnacja z folii na opakowaniach oraz wykorzystywanie papieru z recyklingu. Takie informacje przekazuje marka wychodząc od kontekstu: każdy krok ma znaczenie.
Tak niewiele znaczy wiele – każdy krok ma znaczenie, dlatego 400 tysięcy opakowań rocznie produkujemy bez użycia plastikowej folii i ponad pół tony papieru pozyskujemy z recyklingu.
- Postanowiliśmy zbudować komunikację wychodząc od idei i włączając w to atrybuty produktowe w kontekście “szybciej otworzysz - szybciej się zbliżysz” oraz “tak niewiele a jednak” do komunikacji w mediach społecznościowych. Tym samym kontekstowo i niedosłownie zwróciliśmy uwagę na idee przewodnią kampanii. – Ewa Buczny, Managing Director GRUPA BUKKO
Kampania realizowana jest w ramach Facebook Ads, a jej celem nadrzędnym jest szerokie dotarcie z komunikatem do grupy docelowej. Planowana jest również dodatkowa aktywacja na Instagramie.
Akcja jest skierowana przede wszystkim do generacji Z - młodych dorosłych w wieku 18-26 lat, dla których bliskość z drugą osobą jest ważna, ale równocześnie osób świadomych tego jak istotna jest dbałość o środowisko.
Za wypracowanie konceptu komunikacji oraz realizację kampanii odpowiada agencja GRUPA BUKKO.
Źródło: GRUPA BUKKO SP. Z O.O.