Marka Winiary ruszyła z nową kampanią, której celem jest propagowanie zupy jako smacznego i odżywczego posiłku, od którego warto zacząć obiad.
W ramach kampanii ''Zupy to nasza specjalność'' przygotowano serwis pod tą samą nazwą w portalu Winiary.pl - www.winiary.pl/zupytonaszaspecjalnosc.Można tam znaleźć m.in. wyniki badań dotyczących zup, bajki o zupach doczytania i słuchania i konkursy konsumenckie. Codziennie publikowanebędą też przepisy na zupy oraz związane z nimi ciekawostki i poradykulinarne. Odwiedzający stronę mogą też wziąć udział w quizach, grach izabawach. Częścią serwisu jest także mapa zup regionalnych - zakładka,na której będą gromadzone najciekawsze przepisy na zupy regionalne.
Działania na stronie będą wspierane kampanią prowadzoną na profilu marki Winiary na portalu społecznościowym Facebook.
Dodatkowo przygotowano kalendarz ''Zupy to nasza specjalność'' w formietalerza-książeczki. Znajdują się w niej ciekawostki, zasady zupowegosavoir-vivre’u oraz przepisy. Kalendarz będzie można otrzymać biorącudział w konkursach organizowanych w prasie i w Internecie.
Kampanii Zupy to nasza specjalność towarzyszyć będą konkursy w prasie,realizowane w kluczowych tytułach z segmentu prasy poradnikowej ikulinarnej, a także dziennikach regionalnych, radiu RMF FM (konkurs''Moda na zupę'') oraz na wybranych portalach internetowych. Począwszyod ostatniego tygodnia września trwa konkurs na stronie zupy.interia.pl - rozwiązując quiz codziennie można wygrać nagrody.
Kampania będzie wspierana działaniami w punktach sprzedaży wewspółpracy z sieciami Tesco, Real, Carrefour. Za koncepcję kampaniioraz działania PR odpowiada agencja Fleishman-Hillard. Działania wInternecie prowadzi agencja ADV, a wizualizacje i konkursy w sieciachprzygotowała agencja Linea Recta. Za zakup mediów odpowiada Mediaedge.
Źródło: Winiary