logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa kampania marki Winiary

   13.10.2010, przeczytano 2248 razy

Marka Winiary ruszyła z nową kampanią, której celem jest propagowanie zupy jako smacznego i odżywczego posiłku, od którego warto zacząć obiad.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-kampania-marki-winiary,11436,artykul.html

W ramach kampanii ''Zupy to nasza specjalność'' przygotowano serwis pod tą samą nazwą w portalu Winiary.pl - www.winiary.pl/zupytonaszaspecjalnosc.Można tam znaleźć m.in. wyniki badań dotyczących zup, bajki o zupach doczytania i słuchania i konkursy konsumenckie. Codziennie publikowanebędą też przepisy na zupy oraz związane z nimi ciekawostki i poradykulinarne. Odwiedzający stronę mogą też wziąć udział w quizach, grach izabawach. Częścią serwisu jest także mapa zup regionalnych - zakładka,na której będą gromadzone najciekawsze przepisy na zupy regionalne.

Działania na stronie będą wspierane kampanią prowadzoną na profilu marki Winiary na portalu społecznościowym Facebook.

Dodatkowo przygotowano kalendarz ''Zupy to nasza specjalność'' w formietalerza-książeczki. Znajdują się w niej ciekawostki, zasady zupowegosavoir-vivre’u oraz przepisy. Kalendarz będzie można otrzymać biorącudział w konkursach organizowanych w prasie i w Internecie.

Kampanii Zupy to nasza specjalność towarzyszyć będą konkursy w prasie,realizowane w kluczowych tytułach z segmentu prasy poradnikowej ikulinarnej, a także dziennikach regionalnych, radiu RMF FM (konkurs''Moda na zupę'') oraz na wybranych portalach internetowych. Począwszyod ostatniego tygodnia września trwa konkurs na stronie zupy.interia.pl - rozwiązując quiz codziennie można wygrać nagrody.

Kampania będzie wspierana działaniami w punktach sprzedaży wewspółpracy z sieciami Tesco, Real, Carrefour. Za koncepcję kampaniioraz działania PR odpowiada agencja Fleishman-Hillard. Działania wInternecie prowadzi agencja ADV, a wizualizacje i konkursy w sieciachprzygotowała agencja Linea Recta. Za zakup mediów odpowiada Mediaedge.

Źródło: Winiary

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764