logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa kampania marki Żywiec Zdrój: Po stronie natury

  PR 11.01.2022, przeczytano 860 razy
ilustracja

10 stycznia ruszyła kampania wizerunkowa Żywiec Zdrój, informująca o powtórzeniu bezprecedensowego zobowiązania: zbiórki i przekazania do recyklingu równowartości całości plastiku wprowadzonego przez firmę na rynek w 2021 roku. To już drugi  rok z rzędu, w którym  lider rynku wody butelkowanej osiąga neutralność plastikową. Działania reklamowe będą realizowane w telewizji, digitalu, mediach społecznościowych oraz we współpracy z influencerami.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-kampania-marki-zywiec-zdroj%3A-po-stronie-natury,394353,artykul.html

Przestawienie się z gospodarki linearnej na gospodarkę cyrkularną, a więc przejście z modelu, w którym surowce są wydobywane, jednorazowo wykorzystywane i wyrzucane, do obiegu zamkniętego, zakładającego wielokrotne wykorzystanie tych samych zasobów to jedno z największych wyzwań XXI wieku. Dostrzegając ten fakt, Żywiec Zdrój w 2018 roku na szczycie klimatycznym COP24 w Katowicach zadeklarował zapewnienie zbiórki i poddanie recyklingowi takiej samej ilości plastiku, jaką wprowadzi na rynek. Na początku ubiegłego roku firma ogłosiła  realizację tego zobowiązania i zamknięcie obiegu tworzywa. Teraz dokonała tego ponownie, o czym informuje w nowej kampanii.

- Żywiec Zdrój jest po stronie natury, bo czerpiąc z niej to, co najlepsze, oddaje to, co jej należne.  Jednym z filarów naszej strategii jest działanie na rzecz poprawy stanu recyklingu opakowań plastikowych w Polsce, dlatego w 2021 roku powtórzyliśmy nasze największe, bezprecedensowe zobowiązanie środowiskowe. Wszystko z szacunku do środowiska i w trosce o planetę – mówi Klaudia Krawczyk, Starszy Kierownik marki Żywiec Zdrój. - Podczas trwającej obecnie kampanii chcemy dotrzeć z tą informacją do jak największej liczby odbiorców, podkreślając jednocześnie, że ponowne wypełnienie naszej deklaracji nie byłoby możliwe również bez odpowiedzialnej postawy konsumentów, którzy prawidłowo postępują ze zużytymi opakowaniami, wyrzucając je do żółtego kosza – dodaje.

O realizacji zobowiązania marki informują 15-sekundowe spoty emitowane w największych stacjach telewizyjnych oraz 15-, 6- oraz 2-sekundowe materiały w Internecie, w tym na kanale YouTube, platformach VOD oraz w mediach społecznościowych. Równolegle prowadzone będą działania z influencerami oraz shopper-marketingowe. Za komunikację nowej kampanii odpowiadają – agencja VMLY&R (koncept, kreacja oraz działania w Internecie), Mediacom (planowanie i zakup mediów) oraz Tailor Made PR (komunikacja z mediami oraz współpraca z Influencerami).

Źródło: Danone

www.danone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764