logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa kampania Multimedia Polska

  PR 15.09.2017, przeczytano 581 razy
ilustracjastrzałka

Multimedia Polska rozpoczęła kampanię reklamową: Internet 60 Mb/s za 6 zł miesięcznie nawet na 2 lata. W kampanii promowane są 2 oferty: internet 60 Mb/s i internet 60 Mb/s z telewizją.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-kampania-multimedia-polska,33732,artykul.html

Klient może wybrać internet 60Mb/s za 6 zł przez pierwsze 6 miesięcy, potem za 49 zł, przy umowie na 2 lata. Jeśli klient chciałby przez całe 2 lata płacić za 60 Mb/s tylko 6 zł wystarczy, że dokupi pakiet telewizyjny np. SuperBox – przez 3 miesiące bez opłat, potem za 69 zł, także przy umowie na 2 lata.

Kampania reklamowa obejmuje: internet, radio, reklamę na autobusach, działania ambientowe. Za jej obsługę odpowiadają: za planowanie i zakup kampanii radiowej - Dom mediowy Maxus, za planowanie i zakup kampanii internetowej - Agencja iProspect, za kreacje – Agencja More N’ More, za działania ambientowe - Agencja Youngers.

Źródło: Multimedia Polska

www.multimedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764