logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa kampania National Geographic

  PR 08.04.2019, przeczytano 377 razy

Z początkiem kwietnia wystartowała nowa kampania promująca wiosenną ramówkę kanału National Geographic. Kampanię można zobaczyć między innymi w internecie, prasie, TV oraz na nośnikach OOH. Za koncept i część kreacji odpowiada agencja Plej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-kampania-national-geographic,382014,artykul.html

- National Geographic to jedna z marek, dla których zawsze chcieliśmy pracować. Świetna, unikalna ramówka to gwarancja najwyższej jakości i doskonałej oferty programowej, skłaniającej widza do refleksji i pozwalającej na głębsze spojrzenie na otaczającą nas rzeczywistość. National Geographic to kanał, który angażuje i jest źródłem ambitnej, wciągającej rozrywki. Dlatego tym bardziej jesteśmy dumni z nowego klienta w portfolio naszej agencji i mamy nadzieję, że nasza kampania będzie działać na konsumentów tak jak kanał National Geographic na widzów – będzie intrygować i nienachalnie zachęcać, aby sięgnąć po więcej – przekonuje Julia Kohman, new business director z Plej.

- Wiosenna ramówka 2019 dostarczy widzom naprawdę dużo emocji. Podczas niecodziennej podróży, której przewodnikiem będzie Bear Grylls, poznamy „Wrogi świat” i jego mieszkańców, którym przyszło się mierzyć z najtrudniejszymi warunkami do życia. W kwietniu wybierzemy się też na „Wielką egipską wyprawę” wzdłuż Nilu z największym współczesnym odkrywcą, sir Ranulphem Fiennesem oraz jego kuzynem, znanym aktorem Josephen Finnesem. W czwartkowe wieczory natomiast zabierzemy widzów tam gdzie buzuje adrenalina, kipią emocje, górują najnowsze osiągniecia techniki i technologii, a dech zapierają przełomowe wynalazki – przekonuje Emilia Dadacz z National Geographic.

Źródło: Plej

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764