logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa kampania Nervosolu Tabs

  PR 19.04.2019, przeczytano 312 razy
ilustracjastrzałka

Herbapol Wrocław ruszył z ogólnopolską kampanią dla Nervosolu Tabs. „Zachowaj spokój każdego dnia” to hasło i leitmotive kampanii.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-kampania-nervosolu-tabs,382168,artykul.html

Utarło się, że stres towarzyszy nam wyłącznie w kryzysowych sytuacjach. Tymczasem nawet pozytywne wydarzenia mogą wystawiać na próbę nasze nerwy. W spocie dla Nervosolu Tabs sięgnięto po taki właśnie kontekst, aby uwiarygodnić przekaz kampanii. Przekonując konsumentów, że szkoda tracić piękne chwile w życiu na stres, budowana jest  świadomość nowej formy popularnego leku - tabletek o działaniu uspokajającym. Głównym narzędziem komunikacji jest 30-sekundowy spot telewizyjny. Kampanii towarzyszą również  działania BTL oraz digitalowe. Za kreację i koordynację produkcji telewizyjnej odpowiada agencja reklamowa Optima Marketing Group z Krakowa.

Źródło: Optima Marketing Group

www.optimamg.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Gratisomat premierowo na Festiwalmarketingu.pl
Podczas tegorocznej edycji targów reklamy po raz pierwszy zaprezentuje się firma Gratisomat, oferująca interaktywne rozwiązania marketingowe. Na stoisku będzie można samodzielnie wypróbować nowoczesną i angażującą forma reklamy produktów i usług.
Pierwsza wersja Senuto – polskiej platformy wspierającej planowanie, analizę oraz optymalizację działań SEO – zostanie wyłączona 31 maja 2019 r. Eksperci spółki od wielu miesięcy pracowali nad jej przebudowaniem. Jak zatem będzie wyglądać Senuto w nowej odsłonie?
Continental poszerzył współpracę z Mediacom
Współpraca pomiędzy MediaCom Warszawa i Continental uległa poszerzeniu - Mediacom Beyond Advertising (MBA) obsługuje teraz budżet influencer marketingowy tego marketera. Obecnie trwa pierwsza kampania influencer marketingowa przygotowana przez MBA dla Continental. W akcji wezmą udział: Patryk Mikiciuk, Kameralnie, ReZigiusz, Wheel with it i Jack Gadovsky.
Awans i nowy dział strategii w Imagine
Zmiany w zespole IMAGINE: Paweł Smolarz awansuje na szefa działu client service,  a Justyna Izydorczyk będzie budowała dział strategii.
Bazarnik w gronie Członków PIAP
Bazarnik to nowa firma Członkowska, która przystąpiła do Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych w kwietniu br.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764