logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa kampania Orange Polska dla oferty Orange Flex

  PR 30.03.2023, przeczytano 946 razy
ilustracja

W nowej platformie komunikacji Orange Polska przekonuje, że warto się od siebie odczepić i uwierzyć w to, że mamy wystarczająco dużo do zaoferowania. Sobie i innym. A Orange Flex ma rozwiązania, które wystarczą, by komunikować się w zgodzie ze sobą i innymi.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-kampania-orange-polska-dla-oferty-orange-flex,399463,artykul.html

Najnowsza platforma marki dla oferty Orange Flex zachęca, by odłożyć overthinking na bok. Przestać się zamartwiać i uwierzyć, że każdy jest wystarczający taki, jaki jest. Posłuchać siebie, a nie swojego wewnętrznego krytyka, i być w kontakcie – ze sobą i bliskimi.

- W gąszczu przekazów o przekraczaniu swoich granic pokazujemy, że nasze własne granice też są ok. A może i najważniejsze. Czujemy, że takie wsparcie przyda się obecnie nam wszystkim, nie tylko młodym – mówi Kamil Majewski, Associate Creative Director z agencji GONG.

- Najnowsza kampania podkreśla ze Orange Flex dobrze rozumie zmieniające się oczekiwania swoich klientów oraz wie, z jakimi wyzwaniami i presją muszą się oni mierzyć. Mamy ambicje by poprzez różne funkcjonalności Orange Flex wspierał użytkowników w tym, by w każdej swojej roli życiowej czuli się wystarczająco dobrze – podkreśla Paweł Patkowski, Brand & Marketing Communication Director z Orange Polska.

Platforma Orange Flex promuje elastyczną ofertę planu komórkowego. Bez narzucania umów, limitów czy okresu wypowiedzenia. Umożliwienie chociażby aktywacji karty z poziomu aplikacji pozwala komunikować się tak, jak użytkownicy potrzebują. W zgodzie ze sobą.

- Orange Flex to oferta, która ma w sobie wszystko to, czego oczekuje się od usługi telekomunikacyjnej. Ale tak naprawdę ma do zaoferowania dużo więcej – poczucie wolności, wygodę, elastyczność i najlepsze doświadczenie cyfrowe – mówi Maciej Żulewski, Product Owner, Orange Flex.

Platformę we współpracy z Orange Polska przygotowała agencja GONG (Group One). Osią kampanii są spoty online. Reżyserią zajął się Krzysztof Grajper, zdjęciami Igor Połaniecki, produkcją Graffiti Films, a postprodukcją ICE. Za strategię i planowanie mediów odpowiada Value Media (Group One), sesję foto – Paula Patocka. Działania z zakresu digital realizuje agencja MarTech & e-commerce SalesTube (Group One).

Źródło: Group One S.A.

www.groupone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764