logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa kampania Orange Polska dla oferty Orange Flex

  PR 30.03.2023, przeczytano 1285 razy
ilustracja

W nowej platformie komunikacji Orange Polska przekonuje, że warto się od siebie odczepić i uwierzyć w to, że mamy wystarczająco dużo do zaoferowania. Sobie i innym. A Orange Flex ma rozwiązania, które wystarczą, by komunikować się w zgodzie ze sobą i innymi.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-kampania-orange-polska-dla-oferty-orange-flex,399463,artykul.html

Najnowsza platforma marki dla oferty Orange Flex zachęca, by odłożyć overthinking na bok. Przestać się zamartwiać i uwierzyć, że każdy jest wystarczający taki, jaki jest. Posłuchać siebie, a nie swojego wewnętrznego krytyka, i być w kontakcie – ze sobą i bliskimi.

- W gąszczu przekazów o przekraczaniu swoich granic pokazujemy, że nasze własne granice też są ok. A może i najważniejsze. Czujemy, że takie wsparcie przyda się obecnie nam wszystkim, nie tylko młodym – mówi Kamil Majewski, Associate Creative Director z agencji GONG.

- Najnowsza kampania podkreśla ze Orange Flex dobrze rozumie zmieniające się oczekiwania swoich klientów oraz wie, z jakimi wyzwaniami i presją muszą się oni mierzyć. Mamy ambicje by poprzez różne funkcjonalności Orange Flex wspierał użytkowników w tym, by w każdej swojej roli życiowej czuli się wystarczająco dobrze – podkreśla Paweł Patkowski, Brand & Marketing Communication Director z Orange Polska.

Platforma Orange Flex promuje elastyczną ofertę planu komórkowego. Bez narzucania umów, limitów czy okresu wypowiedzenia. Umożliwienie chociażby aktywacji karty z poziomu aplikacji pozwala komunikować się tak, jak użytkownicy potrzebują. W zgodzie ze sobą.

- Orange Flex to oferta, która ma w sobie wszystko to, czego oczekuje się od usługi telekomunikacyjnej. Ale tak naprawdę ma do zaoferowania dużo więcej – poczucie wolności, wygodę, elastyczność i najlepsze doświadczenie cyfrowe – mówi Maciej Żulewski, Product Owner, Orange Flex.

Platformę we współpracy z Orange Polska przygotowała agencja GONG (Group One). Osią kampanii są spoty online. Reżyserią zajął się Krzysztof Grajper, zdjęciami Igor Połaniecki, produkcją Graffiti Films, a postprodukcją ICE. Za strategię i planowanie mediów odpowiada Value Media (Group One), sesję foto – Paula Patocka. Działania z zakresu digital realizuje agencja MarTech & e-commerce SalesTube (Group One).

Źródło: Group One S.A.

www.groupone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Dare to be fair! Wystawa Dominiki Janickiej w galerii Traffic Design
Zapraszamy na pierwszy w tym roku wernisaż w galerii Traffic Design. Dare to be fair Dominiki Janickiej to projekt o architekturze i budownictwie uwzględniających głos i znaczenie: środowiska, społeczności lokalnych, czy pracowników budowy.
Forum IAB 2025: Call for papers
Otwieramy call for papers do kolejnej edycji najważniejszej konferencji branży internetowej w Polsce. W tym roku Forum IAB przebiegnie pod hasłem “Zintegrowana przyszłość” i odbędzie się 4 - 5 czerwca 2025 r. w Warszawie. Zostań częścią tego wydarzenia. Na propozycję Twojej prezentacji czekamy do 31 stycznia br.
Sara James i Rossmann „Chcą ci powiedzieć coś” o ciele
Twarzą nowej kampanii Rossmanna jest Sara James. Firma połączyła siły z artystką, aby dotrzeć ze swoim pozytywnym przekazem o samoakceptacji i wdzięczności dla własnego ciała także do młodych ludzi.
Zarządzanie treściami z netPR.pl po nowemu
Oprogramowanie netPR.pl to unikatowe połączenie systemu CMS, narzędzi do komunikacji i zarządzania danymi osobowymi oraz systemu prezentacji treści w internecie. Platforma netPR.pl pozwala od teraz na indywidualne dopasowanie komponentów oprogramowania do potrzeb organizacji. W ofercie pozostaje nadal klasyczny wybór gotowych rozwiązań, takich jak biuro prasowe, witryna,...
George Clooney jako detektyw w kampanii Nespresso
Razem z Evą Longorią, Camille Cottin oraz Kim Go Eun wyruszają w zagadkową podróż prezentując pożądane przez wszystkich kawy Nespresso.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764