logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa kampania Pepsi – „Psst! Czas na film”

  PR 21.02.2023, przeczytano 532 razy
ilustracjastrzałka

W ramach swoich działań komunikacyjnych marka proponuje nowe okazje do podążania za smakiem Pepsi. Podkreśla, że czerpanie przyjemności z seansu jest możliwe wtedy, gdy odłoży się pewne rzeczy na bok (dosłownie i w przenośni). Pepsi przygotowała również unikalne, filmowe doświadczenie dla swoich fanów oraz influencerów, którzy zrelacjonowali je na swoich kanałach w mediach społecznościowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-kampania-pepsi-%E2%80%93-_psst%21-czas-na-film_,399040,artykul.html

Kampania Pepsi „Psst! Czas na film” powstała po to, aby przypomnieć konsumentom, że wyjątkowe chwile powinny być celebrowane w komfortowych warunkach – bez zakłóceń, które psują atmosferę i wywołują niepotrzebne poruszenie. W materiałach video promujących kampanię w TV oraz online zastosowano charakterystyczny element graficzny w postaci ręki Potwora, która sięga po dwie puszki Pepsi. Animację „łapy” wykorzystano także w unikalnym formacie OOH 3D, który trafił na dach hotelu Marriott w centrum Warszawy.

Realizowana od początku stycznia kampania marki została wzbogacona o lokalną część, opartą o nietypowy event w jednej z sal kinowych Cinema City Galeria Północna w Warszawie. W trakcie spotu stylizowanego na zwiastun filmowy, na widowni rozległ się dźwięk telefonu, co wywołało natychmiastową reakcję na ekranie. Do sprawcy zamieszania przemówił główny bohater zwiastuna, który przerwał film i postanowił osobiście rozwiązać sprawę. Celem akcji było przypomnienie uczestnikom wydarzenia, że widzowie muszą przestrzegać pewnych zasad, aby seans przebiegł bez zakłóceń.

Pepsi zaprosiło do współpracy grono influencerów, które podzieliło się relacją z eventu w swoich mediach społecznościowych. Wśród nich znaleźli się m.in.: Maciej Musiał, Karolina Gilon, Naruciak, Mikołaj „Tyszka” Tyszkiewicz, Ula Grotyńska, Jan Nowakowski, czy Kaja i Janusz z kanału jakbyniepaczec.

− Celem kampanii jest podkreślenie, że udana filmowa rozrywka to taka z ulubionym wariantem Pepsi i jednocześnie wolna od elementów zakłócających, czy przerywników. Hasłem przewodnim kampanii jest „Psst! Czas na film z Pepsi”, którym zachęcamy konsumentów do chwili relaksu, przy ulubionym filmie i właśnie z puszką Pepsi. Dodatkowo we współpracy z portalem Filmweb stworzyliśmy dedykowaną zakładkę naszej kampanii, na której można obejrzeć wszystkie materiały – powiedziała Aleksandra Smolarczyk-Piskorz, Junior Brand Manager z PepsiCo Polska.

Warto dodać, że połączenie doświadczenia digitalowego z aktywacją w świecie rzeczywistym (przełamanie bariery ekranu kinowego i „kontakt” Potwora z widownią) podkreśla hasło przewodnie, jakim jest: „Psst! Czas na film z Pepsi”.

Specjalny pokaz filmowy został zrealizowany przy wsparciu kreatywnym agencji Artegence, agencji eventowej Ewesa i domu mediowego OMD, na zlecenie Pepsi.

Prowadzone działania marki o charakterze 360° obejmują tradycyjne oraz nowoczesne kanały dotarcia. Na potrzeby kampanii powstała reklama telewizyjna. Zostały uruchomione także zasięgowe działania online, które potrwają 10 tygodni (od października do grudnia 2022 roku) na kluczowych platformach. Aktywności marki to również współpraca z Influencerami – m.in Dominikiem Rupińskim, Sylwią Lipką, Agnieszką Włodarczyk oraz Anetą Zając, a także aktywacja konsumencka.

Źródło: PepsiCo

www.pepsicopoland.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Marka Krispol podjęła współpracę z Aluprof w kampanii pod hasłem Cichy luksus
Mniej znaczy więcej – taką zasadą kierował się Ludwig Mies van der Rohe, prekursor minimalizmu w architekturze. Definicja luksusu zmienia się tak, jak ewoluuje świat wokół nas. Kiedyś luksus był synonimem przepychu i zamożności. Dziś wyróżnikiem dobrego gustu w architekturze jest zrównoważone budownictwo, najwyższa jakość zastosowanych materiałów oraz indywidualnie...
Barceló Warsaw Powiśle pokazuje wnętrza z historycznymi artefaktami
Hotel Barceló Warsaw Powiśle zaprezentował się w pełnej odsłonie. 151 pokoi, jeden z najpiękniejszych widoków na wschodnią panoramę Warszawy prosto z zewnętrznego basenu na dachu, a przede wszystkim – unikalne wnętrza, w których poszczególne elementy nawiązują do kompleksu Elektrowni Powiśle, którego hotel jest częścią. Oświetlenie...
Ogromny świetlny kalejdoskop na rynku Manufaktury – Light Move Festiwal
Tradycyjnie Manufaktura włącza się w trasę Light Move Festiwalu. Tym razem, na Rynku Włókniarek Łódzkich stanie monumentalna instalacja świetlno-muzyczna, która rozświetli zabytkowe, ceglane budynki.
Jack Wolfskin prezentuje globalną kampanię „What is left to discover?”
Jack Wolfskin wraca z nową kampanią pod hasłem „What is left to Discover?”. Globalni ambasadorzy marki wzięli udział w wyjątkowej sesji, w ramach której powstało sześć indywidualnych spotów promocyjnych. Powstałe materiały będzie można zobaczyć zarówno online na stronie internetowej marki, w jej social mediach, a także w telewizji. We wspomnianej...
Avon startuje z 2. edycją programu „Normalne, że ich dotykam”
Jak pokazuje najnowsze badanie Boob Census 2023[i], przeprowadzone dla Avon, 34% polskich nastolatek czuje dyskomfort rozmawiając z rodziną na temat zdrowia piersi, a aż 57% twierdzi, że nie ma dostatecznej wiedzy w zakresie samobadania i rozpoznawania niepokojących symptomów. Jednocześnie 75% dziewcząt wskazuje, że jest to ważna kwestia i deklaruje zainteresowanie tematem,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764