logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa kampania pianek Ptasie Mleczko od E.Wedel

  PR 15.10.2018, przeczytano 613 razy

Jesienna kampania E.Wedel jest kontynuacją zeszłorocznej akcji, w której konsumenci pokazywali swoje style obgryzania pianek Ptasie Mleczko. W październiku marka ponownie wykorzysta ten motyw - tym razem sprawdzając, jak z polskim rytuałem obgryzania pianek radzą sobie obcokrajowcy. W tym celu specjalny wysłannik Wedla – Jaś Dąbrowski - reprezentant TalentMedia - pojawi się w Warszawie, Wrocławiu i Krakowie – miastach szczególnie popularnych wśród osób z zagranicy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-kampania-pianek-ptasie-mleczko-od-e.wedel,379742,artykul.html

Wedlowskie Ptasie Mleczko to nie tylko smakołyk, deser czy czekoladowy przysmak. To coś więcej: niebiańsko lekka chwila zapomnienia, delektowanie, które rozpoczyna się od obgryzania kruchej czekoladowej ścianki. Jej walory zna każdy Polak, a rytuał już na zawsze wpisał się w polskie zwyczaje i stał narodową cechą.

Kampanii będzie towarzyszyła objazdówka po Polsce. E. Wedel odwiedzi trzy miasta – Warszawę, Wrocław oraz Kraków. W ich najbardziej charakterystycznych miejscach, popularny vloger - Jaś Dąbrowski (JDabrowsky) przeprowadzi sondę uliczną w której sprawdzi, jak dobrze obcokrajowcy znają rytuał obgryzania. Tym, którzy nie znają go wcale, zademonstruje jak Polacy obgryzają Ptasie Mleczko, a następnie zachęci bohaterów sondy do odtworzenia rytuału.

- Obgryzanie niebiańskich pianek Ptasie Mleczko to prawdziwie polska tradycja, to celebracja wyjątkowej przyjemności i niebiańsko pyszny rytuał, który tym razem pokażemy obcokrajowcom. Do akcji wybraliśmy miasta, które najchętniej są odwiedzane przez turystów z całego świata. Jasia Dąbrowskiego spotkać będzie można 18 października w Warszawie, 23 października we Wrocławiu i 26 października w Krakowie – mówi Magdalena Kołodziejska, kierownik ds. Komunikacji marketingowej w LOTTE Wedel.

W ramach kampanii stworzono serię spotów do internetu, których bohaterami są obcokrajowcy - Amerykanin, Dunka, i Japonka pokazujący rytuał obgryzania pianek Ptasie Mleczko. Za ich kreację odpowiada agencja Geometry Global. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Dom Mediowy OMD. Organizacją akcji, obsługą PR oraz koordynacją działań z influencerem zajmuje się agencja Walk PR.

Źródło: Walk PR

www.walk.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764