logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa kampania programu Smartdom

  PR 01.10.2021, przeczytano 707 razy
ilustracja

Ruszyła nowa kampania skierowana do klientów Polsat Box – „Wybierz swoje wszystko” w ramach programu smartDOM. W dwóch spotach telewizyjnych występują m.in. Sanah i Antoni Królikowski. W przygotowanej dla klientów Polsat Box giga ofercie Plus oferuje nielimitowane rozmowy, SMS-y i MMS-y oraz 30 GB za 30 zł miesięcznie. Do tego dwa nowoczesne telefony 5G do wyboru: Samsung Galaxy A52s 5G lub Oppo Reno5 Z 5G w supercenie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-kampania-programu-smartdom,393228,artykul.html

W ramach programu smartDOM Plus przygotował wyjątkową ofertę dla klientów Polsat Box (wcześniej Cyfrowy Polsat). Ofertę wspierają dwa 30-sekundowe spoty telewizyjne zrealizowane we współpracy z agencją Freundschaft (wcześniej Scholz&Friends). Można je oglądać w kanałach głównych i tematycznych Polsatu i TVN. Kampania prowadzona jest także w stacjach radiowych i online.

W rolach głównych występują Sanah i Antoni Królikowski, którzy z radością witają nowych sąsiadów, posiadających bogatą ofertę programową Polsat Box, i zachęcają ich do skorzystania z atrakcyjnej oferty sieci Plus z nielimitowanymi rozmowami, SMS-ami i MMS-ami oraz aż 30 GB za 30 zł miesięcznie z rabatami w smartDOM.

Kampania skierowana jest zarówno do obecnych, jak i nowych abonentów Polsat Box. Pokazuje możliwość uzyskania dodatkowych oszczędności, dzięki połączeniu kilku produktów i ofert dostępnych w Grupie Polsat Plus.

Metryczka kampanii:

  • Kreacja: Agencja Freundschaft
  • Produkcja: TFP Mariusz Matwiejczuk
  • Postprodukcja: wideo – Televisor ; audio – Ztudio&Burza
  • Reżyser: Piotr Janowski
  • Media: TV, online, radio
  • Dom mediowy: Vizeum

Źródło: Grupa Polsat Plus

www.grupapolsatplus.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764