logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bez nonsensów: Firmowa kampania T‑mobile

  PR 13.09.2019, przeczytano 1094 razy
ilustracjastrzałka

T‑Mobile rozpoczyna kampanię reklamową promującą ofertę MagentaBIZNES oraz smartfon Samsung Galaxy S10e w supercenie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bez-nonsensow%3A-firmowa-kampania-t%E2%80%91mobile,383958,artykul.html

Najnowsza kampania, podobnie jak ostatnie, oparta jest na platformie komunikacyjnej „Bez nonsensów”. Poprzez analogię do sunącego wolno ulicami miasta samolotu operator pokazuje absurd zwalniającego firmowego Internetu, utrudniającego prowadzenie biznesu. W kampanii występuje Agnieszka Gryko, właścicielka piekarni „Z Domu Specjały”, którą usługi T‑Mobile wspierają w prowadzeniu firmy.

Kampania promująca oferty biznesowe T‑Mobile podkreśla jedną z ich najważniejszych zalet: niezwalniający Internet dostępny w taryfach MagentaBiznes M, L oraz VIP. Korzystający z nich przedsiębiorcy mogą bez obaw wykorzystywać dostęp do sieci w działalności biznesowej, ponieważ nie są ograniczeni wielkością pakietu internetowego, po wyczerpaniu którego prędkość transmisji danych spada. W planach MagentaBIZNES M i L nie ma ukrytych pakietów danych, a w wariancie VIP pobieranie danych z internetu możliwe jest z maksymalną dostępną prędkością bez względu na ilość pobranych informacji.

Sieć magentowego operatora pięć razy z rzędu zwyciężyła w badaniach jakości realizowanych przez niezależną firmę P3 Communications. Zdobyła także pierwsze miejsca w rankingach Speedtest za rok 2017 i 2018, a także regularnie przewodzi w rankingach miesięcznych Speedtest i RFBenchmark.

W ramach kampanii przygotowane zostały spoty wizerunkowe: 45-sekundowy i 30-sekundowy.

Kampanię wspiera także 15-sekundowy spot produktowy promujący ofertę ze smartfonem.

Kampania prowadzona będzie w telewizji, radio i internecie, a także w punktach sprzedaży operatora.

Kampanię przygotował Departament Zarządzania Marką T‑Mobile wraz z agencją DDB Warszawa. Działania reklamowe w internecie przygotowała agencja VMLY&R. Materiały BTL opracowała agencja ARC Worldwide Polska. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare.

Źródło: T‑Mobile

www.t‑mobile.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764