logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bez nonsensów: Firmowa kampania T‑mobile

  PR 13.09.2019, przeczytano 331 razy
ilustracjastrzałka

T‑Mobile rozpoczyna kampanię reklamową promującą ofertę MagentaBIZNES oraz smartfon Samsung Galaxy S10e w supercenie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bez-nonsensow%3A-firmowa-kampania-t%E2%80%91mobile,383958,artykul.html

Najnowsza kampania, podobnie jak ostatnie, oparta jest na platformie komunikacyjnej „Bez nonsensów”. Poprzez analogię do sunącego wolno ulicami miasta samolotu operator pokazuje absurd zwalniającego firmowego Internetu, utrudniającego prowadzenie biznesu. W kampanii występuje Agnieszka Gryko, właścicielka piekarni „Z Domu Specjały”, którą usługi T‑Mobile wspierają w prowadzeniu firmy.

Kampania promująca oferty biznesowe T‑Mobile podkreśla jedną z ich najważniejszych zalet: niezwalniający Internet dostępny w taryfach MagentaBiznes M, L oraz VIP. Korzystający z nich przedsiębiorcy mogą bez obaw wykorzystywać dostęp do sieci w działalności biznesowej, ponieważ nie są ograniczeni wielkością pakietu internetowego, po wyczerpaniu którego prędkość transmisji danych spada. W planach MagentaBIZNES M i L nie ma ukrytych pakietów danych, a w wariancie VIP pobieranie danych z internetu możliwe jest z maksymalną dostępną prędkością bez względu na ilość pobranych informacji.

Sieć magentowego operatora pięć razy z rzędu zwyciężyła w badaniach jakości realizowanych przez niezależną firmę P3 Communications. Zdobyła także pierwsze miejsca w rankingach Speedtest za rok 2017 i 2018, a także regularnie przewodzi w rankingach miesięcznych Speedtest i RFBenchmark.

W ramach kampanii przygotowane zostały spoty wizerunkowe: 45-sekundowy i 30-sekundowy.

Kampanię wspiera także 15-sekundowy spot produktowy promujący ofertę ze smartfonem.

Kampania prowadzona będzie w telewizji, radio i internecie, a także w punktach sprzedaży operatora.

Kampanię przygotował Departament Zarządzania Marką T‑Mobile wraz z agencją DDB Warszawa. Działania reklamowe w internecie przygotowała agencja VMLY&R. Materiały BTL opracowała agencja ARC Worldwide Polska. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare.

Źródło: T‑Mobile

www.t‑mobile.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa odsłona kampanii Nutricia
W poniedziałek 21 października rusza nowa odsłona kampanii dla kaszek BoboVita PORCJA ZBÓŻ, której koncepcję kreatywną opracowała agencja Havas Warsaw. Kampania swoim zasięgiem obejmie telewizję oraz internet, w tym media społecznościowe.
PKN ORLEN został Oficjalnym Partnerem Ekstraklasy. W ramach współpracy w sezonie 2019/2020 marka będzie promowana na stadionach oraz podczas transmisji meczów już od najbliższej, 12. kolejki rozgrywek.
Kampania teaserowa „Idealiści” promuje czwartą edycję Open Eyes Economy Summit
Agencja Eskadra startuje z oryginalną kampanią outdoorową „Idealiści”, która promuje międzynarodowy kongres ekonomii wartości – Open Eyes Economy Summit. Nowe billboardy, citylighty i cityscrolle są odpowiedzią na kontrowersyjne hasła sprzed tygodnia.
ICE z nową strategią komunikacji od Hand Made
Centrum Kongresowe ICE Kraków odświeża strategię komunikacji, którą będzie wdrażać w latach 2020-2025. Twórcą kompleksowej koncepcji jest krakowska agencja reklamowa Hand Made, która dostarczyła zwycięską ideę i wizję kolejnych pięciu lat dla tego niezwykłego miejsca na mapie Krakowa.
Wraz z rozpoczęciem sezonu jesienno-zimowego ruszyła kolejna odsłona akcji Nikon „Natychmiastowy Rabat”, dzięki której przy zakupie aparatu z obiektywem zaoszczędzić można nawet do 1720 zł. Promocja obejmuje szeroką gamę produktów marki, w tym lustrzanki cyfrowe, bezlusterkowce i obiektywy Nikkor.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764