logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa kampania reklamowa „Tak pyszne, że aż strach!”

  PR 15.11.2018, przeczytano 383 razy
ilustracjastrzałka

Badania potwierdzają, że Danio jest numerem jeden na rynku*. Serek homogenizowany o smaku waniliowym w kubeczku 140 g jest bestsellerem w portfolio marki** a Mały Głód to dziś już kultowa postać na rynku FMCG. W oparciu o te dane na początku listopada br. wystartowała nowa kampania reklamowa „TAK PYSZNE, ŻE AŻ STRACH!”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-kampania-reklamowa-_tak-pyszne%2C-ze-az-strach%21_,380145,artykul.html

W ramach działań promocyjnych przygotowano spot reklamowy, który będzie emitowany w ogólnopolskich kanałach telewizyjnych. Za koncepcję kreatywną kampanii, produkcję spotu oraz przygotowanie kreacji digital odpowiada agencja VMLY&R Poland. Kampanię uzupełnią działania w internecie na YouTube. Zakupem mediów zajmuje się dom mediowy MediaCom zaś zakupem mediów digital - agencja K2. Działania public relations prowadzone są przez wsparcie wewnętrzne firmy Danone.

Do wygrania SCARYPETKI z Małym Głodem

W ramach kampanii reklamowej Danio „TAK PYSZNE, ŻE AŻ STRACH!” w listopadzie br. odbędą się konkursy w Sieci Sklepów abc oraz  w sieci Delikatesy Centrum, w których do wygrania są skarpetki z wizerunkiem jednego z najbardziej lubianych przez konsumentów bohaterów na rynku – Małego Głoda. Wystarczy kupić 3 dowolne produkty Danio, zachować paragon i wykonać zadanie konkursowe dedykowane pod daną sieć sklepów. W Sieci Sklepów abc należy dokończyć zdanie Głód ma wielkie oczy, bo… zaś w sklepach Delikatesy Centrum wystarczy zastanowić się jaka jest Twoja metoda na wystraszenie Głoda. Odpowiedź należy wysłać przez stronę www.scarypetki.pl. Konkurs w sieci abc potrwa od 8 do 21 listopada 2018, zaś w sieci Delikatesy Centrum w dniach 22 – 28 listopada 2018. Za koncepcję kreatywną konkursu odpowiada NAV agency.

ilustracjastrzałka

Danio to mleczny, kremowy serek homogenizowany dostępny w wielu wariantach smakowych: m.in. waniliowym, owocowym, czekoladowo-orzechowym i z dodatkiem czekolady. To marka z największymi udziałami rynkowymi w kategorii serków homogenizowanych.*** Danio to pożywna i pyszna przekąska, dostępna w formie kremowego serka homogenizowanego w kubeczku i saszetce oraz smacznego shake'a do picia.

Źródło: Danone

www.danone.pl

Dodatkowe informacje:

*Nielsen MSSierpien’18, **Nielsen (Panel Handlu Detalicznego, cała Polska, w okresie skumulowanym 12.2015-11.2016). *** Danone za Nielsen – Panel Handlu Detalicznego, cała Polska bez dyskontów MAT Total 2017 udziały i sprzedaż wartościowa.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Gratisomat premierowo na Festiwalmarketingu.pl
Podczas tegorocznej edycji targów reklamy po raz pierwszy zaprezentuje się firma Gratisomat, oferująca interaktywne rozwiązania marketingowe. Na stoisku będzie można samodzielnie wypróbować nowoczesną i angażującą forma reklamy produktów i usług.
Pierwsza wersja Senuto – polskiej platformy wspierającej planowanie, analizę oraz optymalizację działań SEO – zostanie wyłączona 31 maja 2019 r. Eksperci spółki od wielu miesięcy pracowali nad jej przebudowaniem. Jak zatem będzie wyglądać Senuto w nowej odsłonie?
Continental poszerzył współpracę z Mediacom
Współpraca pomiędzy MediaCom Warszawa i Continental uległa poszerzeniu - Mediacom Beyond Advertising (MBA) obsługuje teraz budżet influencer marketingowy tego marketera. Obecnie trwa pierwsza kampania influencer marketingowa przygotowana przez MBA dla Continental. W akcji wezmą udział: Patryk Mikiciuk, Kameralnie, ReZigiusz, Wheel with it i Jack Gadovsky.
Awans i nowy dział strategii w Imagine
Zmiany w zespole IMAGINE: Paweł Smolarz awansuje na szefa działu client service,  a Justyna Izydorczyk będzie budowała dział strategii.
Bazarnik w gronie Członków PIAP
Bazarnik to nowa firma Członkowska, która przystąpiła do Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych w kwietniu br.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764