logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa kampania reklamowa „Tak pyszne, że aż strach!”

  PR 15.11.2018, przeczytano 2534 razy
ilustracjastrzałka

Badania potwierdzają, że Danio jest numerem jeden na rynku*. Serek homogenizowany o smaku waniliowym w kubeczku 140 g jest bestsellerem w portfolio marki** a Mały Głód to dziś już kultowa postać na rynku FMCG. W oparciu o te dane na początku listopada br. wystartowała nowa kampania reklamowa „TAK PYSZNE, ŻE AŻ STRACH!”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-kampania-reklamowa-_tak-pyszne%2C-ze-az-strach%21_,380145,artykul.html

W ramach działań promocyjnych przygotowano spot reklamowy, który będzie emitowany w ogólnopolskich kanałach telewizyjnych. Za koncepcję kreatywną kampanii, produkcję spotu oraz przygotowanie kreacji digital odpowiada agencja VMLY&R Poland. Kampanię uzupełnią działania w internecie na YouTube. Zakupem mediów zajmuje się dom mediowy MediaCom zaś zakupem mediów digital - agencja K2. Działania public relations prowadzone są przez wsparcie wewnętrzne firmy Danone.

Do wygrania SCARYPETKI z Małym Głodem

W ramach kampanii reklamowej Danio „TAK PYSZNE, ŻE AŻ STRACH!” w listopadzie br. odbędą się konkursy w Sieci Sklepów abc oraz  w sieci Delikatesy Centrum, w których do wygrania są skarpetki z wizerunkiem jednego z najbardziej lubianych przez konsumentów bohaterów na rynku – Małego Głoda. Wystarczy kupić 3 dowolne produkty Danio, zachować paragon i wykonać zadanie konkursowe dedykowane pod daną sieć sklepów. W Sieci Sklepów abc należy dokończyć zdanie Głód ma wielkie oczy, bo… zaś w sklepach Delikatesy Centrum wystarczy zastanowić się jaka jest Twoja metoda na wystraszenie Głoda. Odpowiedź należy wysłać przez stronę www.scarypetki.pl. Konkurs w sieci abc potrwa od 8 do 21 listopada 2018, zaś w sieci Delikatesy Centrum w dniach 22 – 28 listopada 2018. Za koncepcję kreatywną konkursu odpowiada NAV agency.

ilustracjastrzałka

Danio to mleczny, kremowy serek homogenizowany dostępny w wielu wariantach smakowych: m.in. waniliowym, owocowym, czekoladowo-orzechowym i z dodatkiem czekolady. To marka z największymi udziałami rynkowymi w kategorii serków homogenizowanych.*** Danio to pożywna i pyszna przekąska, dostępna w formie kremowego serka homogenizowanego w kubeczku i saszetce oraz smacznego shake'a do picia.

Źródło: Danone

www.danone.pl

Dodatkowe informacje:

*Nielsen MSSierpien’18, **Nielsen (Panel Handlu Detalicznego, cała Polska, w okresie skumulowanym 12.2015-11.2016). *** Danone za Nielsen – Panel Handlu Detalicznego, cała Polska bez dyskontów MAT Total 2017 udziały i sprzedaż wartościowa.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764