logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa kampania reklamowa Kas Stefczyka

  PR 07.09.2012, przeczytano 1741 razy
ilustracja

Rozpoczęła się kampania reklamowa Kas Stefczyka pod hasłem „Plany. Marzenia. Pożyczka!” z udziałem Artura Żmijewskiego. Aktor w malowniczej scenerii Zamościa zachęca do wzięcia pożyczki w Kasach Stefczyka. Autorem kampanii jest agencja reklamowa Apella.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-kampania-reklamowa-kas-stefczyka,16543,artykul.html

Nowa kampania reklamowa Kas Stefczyka promująca ofertę pożyczkową wystartowała 3 września i potrwa do końca listopada br. Na potrzeby akcji promocyjnej powstały 30 i 15-sekundowe spoty telewizyjne, które emitowane będą do 30 września na antenie takich stacji, jak TVP 1, TVP 2, TVP Info, TVP Kultura, TVP Seriale, Polsat, Polsat Sport, Polsat Cafe, Polsat News, TV4, Polsat2, Pakiet stacji AT Media. Z kolei radio RMF FM, RMF Classic i RMF Maxxx emitować będzie spoty radiowe do 21 października.

Wraz z kampanią telewizyjno-radiową rozpoczęła się kampania prasowa w prasie opiniotwórczej (Uważam Rze) i w dziennikach ogólnopolskich (m.in. Dziennik Gazeta Prawna, Fakt, Super Express, Przegląd Sportowy, Sport). Równolegle prowadzone są ogólnopolskie działania outdoorowe oraz akcja bannerowa na stronach internetowych poszczególnych Kas zrzeszonych grupy SKOK. Dodatkowo kampania promocyjna widoczna jest w placówkach Kas Stefczyka w postaci m.in. folii OWV na zewnątrz oddziałów.

Koncepcja i wykonanie przekazu promocyjnego, scenariusz spotów TV, kreacja i realizacja spotów radiowych, przygotowanie materiałów graficznych, biuletynów, billboardów, folii OWV, ulotek, reklam prasowych i internetowych – Apella.

Zakup mediów – dom mediowy Apelli, Produkcja spotów – Ursa Major.

Źródło: Apella

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764