logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa kampania reklamowa piwa Łomża

  PR 05.03.2012, przeczytano 4244 razy
ilustracja

5 marca emisje dwóch nowych spotów telewizyjnych rozpoczną tegoroczne działania reklamowe piwa z Łomży. W kampanii wykorzystane będą wiodące stacje: Polsat, TVN i TVP oraz stacje o mniejszym zasięgu: TV4 i TVN7. Reklamy piwa Łomża będzie można zobaczyć także w popularnych kanałach informacyjnych i tematycznych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-kampania-reklamowa-piwa-lomza,14841,artykul.html

W kolejnych miesiącach kampanii telewizyjnej towarzyszyć będzie silna kampania outdoorowa oraz reklama w internecie. Oprócz kreacji wizerunkowych pojawią się też działania wspierające nowe warianty produktowe piwa Łomża.

- To już trzecia kampania naszej marki prowadzona pod hasłem „Łomża. Mały browar z dużym piwem” – mówi Maciej Ładwiński, Senior Brand Manager Łomży. - Pierwsza, która w 2010 roku przyniosła 31 proc. wzrost sprzedaży, została nagrodzona złotą statuetką EFFIE. Druga – ubiegłoroczna – przyczyniła się do pobicia wolumenowego rekordu z roku 2010. Tegoroczne działania, oprócz wsparcia realizacji celów sprzedażowych, mają za zadanie umocnienie pozycji Łomży jako najsilniejszej marki piwa regionalnego na rynku ogólnopolskim.

Kreację przygotowała agencja reklamowa Testardo Gram. Współautorem strategii kampanii jest firma doradcza Touch Ideas.

Planowanie i zakup mediów: Starlink.
Produkcja TV: Alwernia Studios.
Reżyser: Bartek Cierlica.

Źródło: Browary Regionalne Łomża

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Havas wprowadza strategię Converged
Agencja mediowa Havas, kluczowy partner biznesowy w zakresie zintegrowanych rozwiązań komunikacyjnych, ogłosiła wprowadzenie innowacyjnych zmian w obszarze strategii oraz inwestycji, aby odpowiedzieć na stale rosnące potrzeby klientów.
Endless profrekwencyjnie dla fundacji Alliance4Europe
Endless zrealizowała kampanię profrekwencyjną do Parlamentu Europejskiego na zlecenie fundacji Alliance4Europe. Agencja jest odpowiedzialna zarówno za ideę strategiczną, jak i kreatywną.
Makłowicz znów inspiruje w kampanii Browaru Fortuna
Trwa kampania piw marki Miłosław&Makłowicz ArcyIPA i premierowego ArcyLager z portfolio Browaru Fortuna. To seria współtworzona z Robertem Makłowiczem. Za realizację odpowiada agencja Pomarańcza.
Timecode: rebranding na 20-lecie
Dom produkcyjny Timecode Film Production świętuje w tym roku 20-lecie swojej działalności. Z okazji jubileuszu Timecode zaprezentował nowe logo i komunikację wizualną.
Akcjonariat pracowniczy w agencji Verbum
Notowana na giełdzie agencja MPL VERBUM SA wprowadza program, w ramach którego pracownicy będą mogli stać się współwłaścicielami firmy. Program ESOP (Employee Stock Option Plan) umożliwi im nabycie udziałów firmy na preferencyjnych warunkach, co jest elementem strategii wzmacniania motywacji i lojalności kluczowych członków zespołu. W ramach programu...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764