logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa kampania reklamowa Polsat Box

  PR 05.01.2023, przeczytano 1143 razy
ilustracjastrzałka

Ruszyła nowa kampania reklamowa Polsat Box informująca o ostatnich dniach promocji „Telewizja na start 6 miesięcy bez opłat”. W spocie telewizyjnym rodzina Braciaków przygotowuje się do domowego seansu, kiedy niespodziewanie odwiedza ich rodzina, która z zachwytem odkrywa, że wciąż może skorzystać z wyjątkowej oferty Polsat Box.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-kampania-reklamowa-polsat-box,398547,artykul.html

Nowy spot przypomina o promocji, w ramach której na start można otrzymać aż 6 miesięcy telewizji bez opłat. Oferta obejmuje popularne stacje o różnorodnej tematyce, kanały premium z kinowymi hitami i najpopularniejszymi wydarzeniami sportowymi, a także usługi Disney+ i HBO Max. Kampania jest prowadzona m.in.:

  • w telewizji – w wersji 30” i 15”
  • online – z wykorzystaniem zasięgowych form reklamowych i wideo oraz social media
  • w rozgłośniach radiowych ogólnopolskich i lokalnych.

W spocie telewizyjnym rodzina Braciaków przygotowuje się do domowego seansu z ulubioną rozrywką, gdy niespodziewanie słychać dzwonek do drzwi. Goście zjawili się, aby poznać bogactwo oferty Polsat Box z kanałami Polsat Sport Premium oraz serwisami HBO Max i Disney+. Kiedy dowiadują się, że wciąż mogą skorzystać z promocyjnej oferty i otrzymać najlepsze kanały premium na 6 miesięcy bez dodatkowych opłat, w pośpiechu udają się do salonu sprzedaży, aby zdążyć na ostatnie dni promocji.

Oferta „Telewizja na start 6 miesięcy bez opłat” obowiązuje w każdej z 4 oferowanych przez Polsat Box technologii: satelitarnej, kablowej IPTV, internetowej OTT z dekoderem oraz naziemnej.

Metryczka kampanii

  • Kreacja: Freundschaft
  • Prodkcja: TFP Mariusz Matwiejczuk
  • Postprodukcja: wideo – Televizor, audio – Ztudio&Burza
  • Reżyser: Piotr Janowski
  • Media: TV (m.in. Polsat, kanały tematyczne Telewizji Polsat, TVN, kanały tematyczne TVN Warner Bros. Discovery) online, w tym social media, radio (m.in. RMF FM, RMF Classic, RMF Maxxx, Złote Przeboje, Radio ZET)
  • Dom mediowy: iProspect i Mediaplus Warsaw.

Źródło: Grupa Polsat Plus

www.grupapolsatplus.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Panasonic aktualizuje oprogramowanie dla aparatów z LUMIX S i G
Panasonic wprowadził szereg nowych aktualizacji oprogramowania dla pełnoklatkowych, bezlusterkowych aparatów LUMIX S5II i S5IIX oraz modeli GH7 i G9II z systemu Mikro 4/3. Aktualizacje te mają na celu zwiększenie komfortu fotografowania oraz rozszerzenie funkcjonalności urządzeń.
VML przedstawia raport The Future 100
Raport VML „The Future 100” przedstawia 100 trendów, które wpłyną na biznes i kulturę w nadchodzących latach. 
Epson zaprasza na RemaDays 2025
Już niedługo, w dniach 28-31 stycznia 2025, startują targi RemaDays 2025. Wydarzenie odbędzie się tradycyjnie w kompleksie PTAK Warsaw Expo w Nadarzynie pod Warszawą. Epson zaprasza wszystkich profesjonalistów z branży reklamowej na stoisko F3.14, gdzie zaprezentuje wiele urządzeń z bogatego portfolio, w tym rozwiązania przeznaczone dla producentów reklamy,...
MAOAM z konkursem konsumenckim
Marka MAOAM organizuje ogólnopolski konkurs konsumencki, w którym nagrodą główną jest 10 000 złotych.
Lukas Podolski i logo Superbet - obraz na licytacji WOŚP
Historia Lukasa Podolskiego to dowód na to, że romantyzm w futbolu wciąż jest żywy. Mistrz świata po latach wybitnej kariery zakotwiczył w Zabrzu, stając się liderem Górnika. Fani z Górnego Śląska kochają go takiego, jakim jest – prawdziwego, szczerego i nieskończenie ambitnego. Dla tych, którzy są w Lukasa wpatrzeni jak w obrazek, niezwykłą...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764