logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa kampania reklamowa Polsat Box

  PR 05.01.2023, przeczytano 973 razy
ilustracjastrzałka

Ruszyła nowa kampania reklamowa Polsat Box informująca o ostatnich dniach promocji „Telewizja na start 6 miesięcy bez opłat”. W spocie telewizyjnym rodzina Braciaków przygotowuje się do domowego seansu, kiedy niespodziewanie odwiedza ich rodzina, która z zachwytem odkrywa, że wciąż może skorzystać z wyjątkowej oferty Polsat Box.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-kampania-reklamowa-polsat-box,398547,artykul.html

Nowy spot przypomina o promocji, w ramach której na start można otrzymać aż 6 miesięcy telewizji bez opłat. Oferta obejmuje popularne stacje o różnorodnej tematyce, kanały premium z kinowymi hitami i najpopularniejszymi wydarzeniami sportowymi, a także usługi Disney+ i HBO Max. Kampania jest prowadzona m.in.:

  • w telewizji – w wersji 30” i 15”
  • online – z wykorzystaniem zasięgowych form reklamowych i wideo oraz social media
  • w rozgłośniach radiowych ogólnopolskich i lokalnych.

W spocie telewizyjnym rodzina Braciaków przygotowuje się do domowego seansu z ulubioną rozrywką, gdy niespodziewanie słychać dzwonek do drzwi. Goście zjawili się, aby poznać bogactwo oferty Polsat Box z kanałami Polsat Sport Premium oraz serwisami HBO Max i Disney+. Kiedy dowiadują się, że wciąż mogą skorzystać z promocyjnej oferty i otrzymać najlepsze kanały premium na 6 miesięcy bez dodatkowych opłat, w pośpiechu udają się do salonu sprzedaży, aby zdążyć na ostatnie dni promocji.

Oferta „Telewizja na start 6 miesięcy bez opłat” obowiązuje w każdej z 4 oferowanych przez Polsat Box technologii: satelitarnej, kablowej IPTV, internetowej OTT z dekoderem oraz naziemnej.

Metryczka kampanii

  • Kreacja: Freundschaft
  • Prodkcja: TFP Mariusz Matwiejczuk
  • Postprodukcja: wideo – Televizor, audio – Ztudio&Burza
  • Reżyser: Piotr Janowski
  • Media: TV (m.in. Polsat, kanały tematyczne Telewizji Polsat, TVN, kanały tematyczne TVN Warner Bros. Discovery) online, w tym social media, radio (m.in. RMF FM, RMF Classic, RMF Maxxx, Złote Przeboje, Radio ZET)
  • Dom mediowy: iProspect i Mediaplus Warsaw.

Źródło: Grupa Polsat Plus

www.grupapolsatplus.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
Nowy Zarząd Stowarzyszenia Producentów Reklamowych
W czwartek 18.04.2023 odbyło się walne zgromadzenie członków Stowarzyszenia Producentów Reklamowych (SPR), zrzeszającego 29 studiów produkcyjnych. Podczas spotkania podsumowano drugi rok działalności i wybrano nowy zarząd.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764