Ruszyła nowa kampania reklamowa Polsat Box informująca o ostatnich dniach promocji „Telewizja na start 6 miesięcy bez opłat”. W spocie telewizyjnym rodzina Braciaków przygotowuje się do domowego seansu, kiedy niespodziewanie odwiedza ich rodzina, która z zachwytem odkrywa, że wciąż może skorzystać z wyjątkowej oferty Polsat Box.
Nowy spot przypomina o promocji, w ramach której na start można otrzymać aż 6 miesięcy telewizji bez opłat. Oferta obejmuje popularne stacje o różnorodnej tematyce, kanały premium z kinowymi hitami i najpopularniejszymi wydarzeniami sportowymi, a także usługi Disney+ i HBO Max. Kampania jest prowadzona m.in.:
- w telewizji – w wersji 30” i 15”
- online – z wykorzystaniem zasięgowych form reklamowych i wideo oraz social media
- w rozgłośniach radiowych ogólnopolskich i lokalnych.
W spocie telewizyjnym rodzina Braciaków przygotowuje się do domowego seansu z ulubioną rozrywką, gdy niespodziewanie słychać dzwonek do drzwi. Goście zjawili się, aby poznać bogactwo oferty Polsat Box z kanałami Polsat Sport Premium oraz serwisami HBO Max i Disney+. Kiedy dowiadują się, że wciąż mogą skorzystać z promocyjnej oferty i otrzymać najlepsze kanały premium na 6 miesięcy bez dodatkowych opłat, w pośpiechu udają się do salonu sprzedaży, aby zdążyć na ostatnie dni promocji.
Oferta „Telewizja na start 6 miesięcy bez opłat” obowiązuje w każdej z 4 oferowanych przez Polsat Box technologii: satelitarnej, kablowej IPTV, internetowej OTT z dekoderem oraz naziemnej.
Metryczka kampanii
- Kreacja: Freundschaft
- Prodkcja: TFP Mariusz Matwiejczuk
- Postprodukcja: wideo – Televizor, audio – Ztudio&Burza
- Reżyser: Piotr Janowski
- Media: TV (m.in. Polsat, kanały tematyczne Telewizji Polsat, TVN, kanały tematyczne TVN Warner Bros. Discovery) online, w tym social media, radio (m.in. RMF FM, RMF Classic, RMF Maxxx, Złote Przeboje, Radio ZET)
- Dom mediowy: iProspect i Mediaplus Warsaw.
Źródło: Grupa Polsat Plus