logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa kampania reklamowa serków wiejskich OSM Piątnica

  PR 14.04.2021, przeczytano 2085 razy
ilustracja

OSM Piątnica to pierwszy producent w Polsce, który wprowadził na rynek serki wiejskie. Stały się one znakiem rozpoznawczym Spółdzielni, a Piątnica jest obecnie liderem tej kategorii w Polsce. Klasyczny Serek Wiejski z Piątnicy to delikatne ziarna twarożku zanurzone w słodkiej śmietance. Obecnie, oprócz podstawowej wersji, dostępne są także Serki Wiejskie z Piątnicy z owocowym dodatkiem oraz Serek Wiejski wysokobiałkowy. Najnowsza kampania reklamowa OSM Piątnica, trwająca od 6 kwietnia, podkreśla benefity tych 2 rodzajów produktów. Serki Wiejskie z owocami to smakowita, zdrowa przekąska dla każdego, a wersja wysokobiałkowa polecana jest zwłaszcza dla osób aktywnych, uprawiających różne sporty.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-kampania-reklamowa-serkow-wiejskich-osm-piatnica,391038,artykul.html

Promowane w obecnej kampanii produkty wywodzą się z tradycyjnego serka wiejskiego. Zachowują wszystkie jego najważniejsze cechy – tradycyjną recepturę Piątnicy opartą o najwyższej jakości surowiec oraz wyjątkowo pyszny smak. Wytwarzane są w unikalny sposób z najlepszego mleka od lokalnych dostawców i zawierają wyłącznie naturalne składniki.

Serki Wiejskie z Piątnicy to produkty, które teraz mają dodatkowe wsparcie promocyjne. Zaplanowana na 4 tygodnie, intensywna kampania obejmie telewizję, social media oraz digital. Spoty reklamowe nawiązują do wyjątkowych właściwości serków, podkreślając ich atrybuty smakowe i funkcjonalne.

Za kreację spotów TV odpowiada Agencja Plej oraz dom produkcyjny Lucky Luciano Pictures. Zakup mediów zrealizował dom mediowy Five Media, a kampanię digitalową realizuje Starcom.

Źródło: OSM Piątnica

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764