logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa kampania reklamowa serków wiejskich OSM Piątnica

  PR 14.04.2021, przeczytano 375 razy
ilustracja

OSM Piątnica to pierwszy producent w Polsce, który wprowadził na rynek serki wiejskie. Stały się one znakiem rozpoznawczym Spółdzielni, a Piątnica jest obecnie liderem tej kategorii w Polsce. Klasyczny Serek Wiejski z Piątnicy to delikatne ziarna twarożku zanurzone w słodkiej śmietance. Obecnie, oprócz podstawowej wersji, dostępne są także Serki Wiejskie z Piątnicy z owocowym dodatkiem oraz Serek Wiejski wysokobiałkowy. Najnowsza kampania reklamowa OSM Piątnica, trwająca od 6 kwietnia, podkreśla benefity tych 2 rodzajów produktów. Serki Wiejskie z owocami to smakowita, zdrowa przekąska dla każdego, a wersja wysokobiałkowa polecana jest zwłaszcza dla osób aktywnych, uprawiających różne sporty.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-kampania-reklamowa-serkow-wiejskich-osm-piatnica,391038,artykul.html

Promowane w obecnej kampanii produkty wywodzą się z tradycyjnego serka wiejskiego. Zachowują wszystkie jego najważniejsze cechy – tradycyjną recepturę Piątnicy opartą o najwyższej jakości surowiec oraz wyjątkowo pyszny smak. Wytwarzane są w unikalny sposób z najlepszego mleka od lokalnych dostawców i zawierają wyłącznie naturalne składniki.

Serki Wiejskie z Piątnicy to produkty, które teraz mają dodatkowe wsparcie promocyjne. Zaplanowana na 4 tygodnie, intensywna kampania obejmie telewizję, social media oraz digital. Spoty reklamowe nawiązują do wyjątkowych właściwości serków, podkreślając ich atrybuty smakowe i funkcjonalne.

Za kreację spotów TV odpowiada Agencja Plej oraz dom produkcyjny Lucky Luciano Pictures. Zakup mediów zrealizował dom mediowy Five Media, a kampanię digitalową realizuje Starcom.

Źródło: OSM Piątnica

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

W ramach współpracy KERRIS Group odpowiada za opracowanie i zrealizowanie aktywacji dla potencjalnych kandydatów szkół policealnych Żak, landing page akcji oraz optymalizację kampanii performance marketingowej.
Awanse w Triple PR
Róża Siudaj i Natalia Bodziony, związane z Triple PR od 2019 roku, awansowały w strukturach agencji. Pierwsza z nich objęła stanowisko Senior PR Consultanta, a druga PR Consultanta.
„E-commerce B2B – Biznes w sieci”
Mówiąc o e-commerce często myślimy o zakupach towarów poprzez Internet dokonanych przez konsumentów. Podczas pandemii rosły one gwałtownie, szybko zapełniając paczkami auta kurierów i paczkomaty. W przypadku handlu internetowego między firmami, e-commerce B2B, był on dużo mniej widoczny, chociaż skala obrotów w tym kanale jest kilkukrotnie...
Kamikaze przygotowało dla marki Bourjois kampanię na trzy rynki CEE
Agencja Kamikaze przygotowała dla marki Bourjois (z portfolio Coty Eastern Europe) akcję wizerunkowo-sprzedażową, wspierającą launch nowych maskar Bourjois Volume Glamour – na trzech rynkach CEE: w Polsce oraz w Rumunii, a na Węgrzech wyłącznie wspierającą sprzedaż. W polskiej odsłonie akcji jako partner bierze też udział marka biżuterii Minty Dot.
Meaningful Brands 2021 - wkraczamy w „Erę konsumenckiego cynizmu”
Najnowsza fala badania, które Havas prowadzi od 2009 roku, pokazuje, że konsumenci nieustannie poszukują uczciwości i autentyczności – ale marki mają trudności ze spełnieniem tych oczekiwań. W tegorocznej edycji badania wśród globalnie ocenianych marek najlepiej wypadły: Google, Pay Pal, WhatsUp, YouTube i Samsung. Wysoko w zestawianiu znalazły się także...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764