logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa kampania Santander Bank Polska promująca cyberbezpieczeństwo

  PR 04.10.2021, przeczytano 359 razy

Rusza nowa kampania Santander Bank Polska, która w nietypowy sposób promuje zasady cyberbezpieczeństwa. Do realizacji kampanii „Bajki dla dorosłych” wykorzystano motywy prawdziwych oszustw, których ofiarami padali użytkownicy internetu. Na ich podstawie powstały bajki dla dorosłych, w które nie należy wierzyć.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-kampania-santander-bank-polska-promujaca-cyberbezpieczenstwo,393244,artykul.html

Autorami bajek są popularni pisarze: Janina Bąk, Wojciech Chmielarz i Jakub Szamałek. Ich twórczość przełożono na trzy krótkie filmy, które opowiadają o tym jak dobrze „skrojona”, bajkowa historia może uśpić naszą czujność w internecie i do jakich konsekwencji to prowadzi.

- W ciągu ostatnich kilkunastu miesięcy spora część naszego życia przeniosła się do rzeczywistości wirtualnej. To tu coraz częściej kupujemy, uczymy się, przeprowadzamy spotkania biznesowe, nawiązujemy relacje z innymi ludźmi. Iść za tym powinien wzrost wiedzy na temat cyberbezpieczeństwa, a badania pokazują, że wciąż jest zbyt duży odsetek osób, które dają się nabrać na „bajki w internecie” i tracą przez to m.in. oszczędności swojego życia. Nieustannie edukujemy naszych klientów jak zapobiegać cyberatakom i próbom przejęcia danych, a tej jesieni zdecydowaliśmy się wzmocnić dotychczasowy przekaz w kampanii edukacyjnej, która w niespotykany dotąd sposób opowie o bezpieczeństwie w sieci i podczas rozmów telefonicznych – komentuje Artur Sikora, CMO w Santander Bank Polska.

Działania promocyjne obejmują m.in. Internet oraz radio. Towarzyszyć im będą działania social media oraz content marketingowe, a także promocje w oddziałach banku.

Za koncept strategiczno-kreatywny „Bajek dla dorosłych” w komunikacji marki Santander odpowiada agencja Follow Agency, za realizację spotu odpowiada dom produkcyjny Shootme Warsaw, za postprodukcję Platige Image, a za zakup mediów - Follow Agency oraz dom mediowy Starcom.

Źródło: Santander Bank Polska S.A.

www.santander.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764