logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa kampania serka Danio

  PR 16.09.2021, przeczytano 1041 razy
ilustracja

Konsumenci poszukują dziś na rynku produktów, które łączą w sobie wartościowe składniki z pysznym smakiem. Firma Danone wierzy, że codzienna dieta może zawierać oba te elementy, a konsument nie musi iść na kompromisy. Świetnym przykładem połączenia walorów smakowych i pożywności* jest nowa odsłona kultowego serka Danio, której towarzyszy równie przełomowa kampania – po raz pierwszy od 16 lat bez udziału Małego Głoda, który postanowił podjąć wyzwanie w innym obszarze


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-kampania-serka-danio,393006,artykul.html

Mały Głód pokonany raz na zawsze

Kampania, która wystartowała 1 września, otwiera nowy rozdział w historii marki. Mały Głód, najpopularniejszy (anty)bohater Danone, po 16 latach potyczek z Danio, wywiesza białą flagę i schodzi z pola walki, aby wspólnie z firmą Too Good To Go przeciwdziałać marnowaniu żywności. Oprócz zmiany opakowań serka, marka zdecydowała się także na wprowadzenia nowego kierunku komunikacji i rezygnacji ze znanego wszystkim bohatera marki. Żółtego psotliwego stworka nie zobaczymy już w telewizyjnych spotach czy na etykiecie produktu.

Nowe Danio. Bogate w białko

Na rynku konsumenci mogą zauważyć już nowe Danio w odświeżonej szacie graficznej. Kremowa i rozpływająca się w ustach konsystencja serka przypadnie do gustu konsumentom w różnym wieku, którzy pokochają Danio również za wysoka zawartość białka

– Wiemy, że fani Małego Głoda mogą poczuć się zaskoczeni jego decyzją o odejściu i zastanawiać się, co czeka ich na sklepowej półce. Nowe Danio to bogaty w białko twarożek i delikatna śmietanka połączone w serek. Chcemy także pokazać naszym konsumentom, że elementy ich codziennej diety mogą być nadzwyczajnie pyszne! Dzięki pożywnym i smacznym produktom łatwiej jest nam podejmować prawidłowe wybory żywieniowe – a dokładnie takim wyborem jest wrzucenie do sklepowego koszyka nowego Danio* - Magdalena Siarkowska, Starszy Kierownik Marki Danio

Za strategię komunikacji, koncepcję kreatywną kampanii 360 stopni, produkcję kampanii TV, digital, OOH oraz działania z zakresu PR odpowiada agencja VMLY&R Poland. Zakupem mediów zajmuje się dom mediowy MediaCom. Spot w reżyserii Marcina Dubieńca wyprodukowała Papaya Films. Operatorem był Mateusz Dziekoński. Za postprodukcję odpowiadało Rio de Post, udżwiękowaniem zajęło się studio Głośno.

Źródło: Danone

www.danone.pl

Dodatkowe informacje:

*Danio jest bogate w białko

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764