logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa kampania Snickers we współpracy z Dharnim

  PR 17.05.2021, przeczytano 258 razy
ilustracja

Jakie efekty może przynieść współpraca kreatywnej młodej osoby z marką produkującą pyszne batony? Odpowiedź znajduje się na Instagramie Dharniego – beatboxera popularnego wśród młodego pokolenia. W ramach współpracy z kultową marką Snickers powstała piosenka, w nieoczywisty sposób pokazująca różnice pomiędzy wariantami tego batona.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-kampania-snickers-we-wspolpracy-z-dharnim,391500,artykul.html

Wiosną 2020 roku Snickers poszerzył swoją ofertę i obok klasycznego wariantu zaproponował konsumentom wyjątkowy, chrupiący Snickers Crisp w niebieskim opakowaniu. W lutym br. do tego grona dołączyła nowość – delikatny i kremowy Snickers Creamy Peanut Butter. O tym, jakie doznania wywołuje zjedzenie każdego z nich można dowiedzieć się słuchając najnowszego utworu beatboxera – Dharniego. Mocny bit energii przy klasycznym Snickers, chrupkość i funky bit przy Snickers Crisp i kremowy falset przy Snickers Creamy Peanut Butter. Połączenie ich w całość pozwala na stworzenie bitu, zaspokajającego głód w każdej postaci.

Kampania obejmuje 43-sekundowy filmik wykonany przez Dharniego, przedstawiony w formie postu na jego Instagramie oraz TikToku. Utwór wykonany został po angielsku, a do wideo dodano polskie napisy. Akcja wspierana będzie działaniami w ramach całej kampanii Snickers Crisp.

To nie pierwszy raz, kiedy Dharni zamienia się w Snickersowego stwora. Wcześniej beatboxer wspierał wprowadzenie na rynek Snickers Crisp.

Źródło: Mars Polska Sp. z o.o.

www.mars.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pięć milionów osób zjednoczyło się w Run For The Oceans
Tegoroczny Światowy Dzień Oceanów można było uczcić wyjątkowo hucznie, a to wszystko dzięki rekordowym rezultatom globalnej inicjatywy Run For The Oceans. Zorganizowana wspólnie przez adidas i organizację Parley akcja, już po raz czwarty wykorzystała moc sportu w służbie zmian. W tym roku w biegu wzięło udział aż 5 milionów osób z całego świata, którzy dzięki...
Linkleaders rozpoczęło współpracę z Cavatina Holding – polskim deweloperem biurowym. Zespół agencji odpowiada za public relations oraz wspiera komunikację projektów i inwestycji realizowanych w 7 polskich miastach. Nawiązanie współpracy to ważny krok w rozwoju portfolio projektów z sektora nieruchomości Linkleaders, którego kluczową...
Startuje loteria „W Ż codziennie do wygrania 10 000 zł oraz nagrody od A do Ż”
Marka Żywiec powraca z niezwykle popularną loterią, w której codziennie do wygrania jest aż 10 000 zł oraz tysiące nagród. Tegoroczna promocja odbywa się we współpracy z serwisem Allegro Lokalnie, dzięki czemu na uczestników czeka prawdziwa wolność wyboru. Kody spod kapsli i zawleczek można rejestrować od 10 maja do 28 sierpnia.
Mobile Trends for Commerce już 29 czerwca
W ciągu dwóch lat sytuacja na świecie spowodowała rewolucję w zakupach mobilnych. Dzięki temu w większym stopniu wdrażane są innowacyjne rozwiązania w aplikacjach mobilnych, udoskonalane są również procesy marketingowe dla klientów e-sklepów. Wszystko po to, żeby przyciągnąć klienta i odnieść sukces w biznesie. Mobile Trends Conference to...
Wraz z początkiem Mistrzostw Europy EURO 2020 adidas rusza z kampanią inspirującą ludzi do postrzegania piłki nożnej jako czynnika jednoczącego społeczność i dającego możliwości dążenia do bardziej inkluzywnego świata. W trakcie turnieju będziemy mogli poznawać osobiste historie piłkarzy, które pokazują, jak sport na każdym kroku oferowała im wiele możliwości...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764