logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa kampania Suzuki Vitara

  PR 13.04.2022, przeczytano 1152 razy
ilustracjastrzałka

Suzuki Motor Poland prowadzi kampanię modelu Vitary Strong Hybrid z pełnym napędem hybrydowym.  Za adaptację oryginalnej kampanii Suzuki Motor Corporaction na polski rynek odpowiada agencja Communication Unlimited.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-kampania-suzuki-vitara,395478,artykul.html

Suzuki Vitara jest jednym z najbardziej lubianych modeli SUV w Polsce. Nowoczesny i komfortowy samochód doskonale sobie radzi także poza utwardzonymi drogami (zasługa prześwitu i dostępnego opcjonalnie napędu na 4 koła - ALLGRIP SELECT).  Suzuki Motor Poland oferuje ten model z tzw. pełnym napędem hybrydowym Strong Hybrid.

Przygotowana przez Communication Unlimited kampania pokazuje Vitarę Strong Hybrid w różnych miejscach – w mieście i „z daleka od asfaltu” wskazując na jej wszechstronne możliwości.

Kampania, która została zaadaptowana przez Communication Unlimited zarówno na potrzeby importera jak i jego sieci dilerskiej, jest prowadzona w Internecie, w tym w social mediach, prasie dilerskiej i na billboardach. Zakupem mediów na zlecenie CU zajął się dom mediowy Value Media.

CU Communication Unlimited współpracuje Suzuki Motor Poland od 2014 roku. Agencja w ramach strategii marki realizuje dla Suzuki kampanie w Internecie, prasie, TV oraz radiu,  oraz prowadzi działania outdoorowe. Communication Unlimited odpowiada również za działania komunikacyjne w mediach społecznościowych, obsługuje dilerów Suzuki w zakresie komunikacji, w tym w zakupie mediów. Agencja odpowiada za wdrożenie nowego standardu salonów Suzuki Motor Poland.

Źródło: Communication Unlimited Sp. z o.o.

www.commu.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wojciech Borowski wraca na stanowisko w McCann
Po dwóch latach Wojciech Borowski ponownie obejmuje stanowisko Dyrektora Zarządzającego McCANN, jednocześnie pełniąc funkcję Group CEO McCANN Poland. Marcin Sosiński, dotychczasowy Dyrektor Zarządzający, który łączył tę rolę ze stanowiskiem Dyrektora Kreatywnego, zdecydował się opuścić agencję po 14 latach pracy.
Newline podsumowuje sprzedaż monitorów w Polsce
Newline Interactive to dobrze znany na polskim rynku dostawca monitorów interaktywnych. Odpowiedź na pytanie – jak dobrze znany – przyniosło podsumowanie sprzedaży w roku 2023. Raport przygotowany przez Futuresource Consulting nie pozostawia wątpliwości - co 5. sprzedany w Polsce monitor interaktywny to Newline. Udział rynkowy Newline Interactive wyniósł 19.06% - co daje marce...
Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764