Suzuki Motor Poland prowadzi kampanię modelu Vitary Strong Hybrid z pełnym napędem hybrydowym. Za adaptację oryginalnej kampanii Suzuki Motor Corporaction na polski rynek odpowiada agencja Communication Unlimited.
Suzuki Vitara jest jednym z najbardziej lubianych modeli SUV w Polsce. Nowoczesny i komfortowy samochód doskonale sobie radzi także poza utwardzonymi drogami (zasługa prześwitu i dostępnego opcjonalnie napędu na 4 koła - ALLGRIP SELECT). Suzuki Motor Poland oferuje ten model z tzw. pełnym napędem hybrydowym Strong Hybrid.
Przygotowana przez Communication Unlimited kampania pokazuje Vitarę Strong Hybrid w różnych miejscach – w mieście i „z daleka od asfaltu” wskazując na jej wszechstronne możliwości.
Kampania, która została zaadaptowana przez Communication Unlimited zarówno na potrzeby importera jak i jego sieci dilerskiej, jest prowadzona w Internecie, w tym w social mediach, prasie dilerskiej i na billboardach. Zakupem mediów na zlecenie CU zajął się dom mediowy Value Media.
CU Communication Unlimited współpracuje Suzuki Motor Poland od 2014 roku. Agencja w ramach strategii marki realizuje dla Suzuki kampanie w Internecie, prasie, TV oraz radiu, oraz prowadzi działania outdoorowe. Communication Unlimited odpowiada również za działania komunikacyjne w mediach społecznościowych, obsługuje dilerów Suzuki w zakresie komunikacji, w tym w zakupie mediów. Agencja odpowiada za wdrożenie nowego standardu salonów Suzuki Motor Poland.
Źródło: Communication Unlimited Sp. z o.o.