logo
WIADOMOŚCI

Nowa kampania świąteczna Ceneo.pl

Mateusz Zawiślak  PR 13.11.2017, przeczytano 228 razy
ilustracjastrzałka
Nowa kampania świąteczna Ceneo.pl

12 listopada Ceneo.pl wystartowało ze swoim nowym świątecznym spotem reklamowym. Kampania będzie prowadzona w telewizji, serwisach VOD, kinach, jak również w mediach społecznościowych. Celem kampanii jest zachęcenie użytkowników do zakupów świątecznych na Ceneo.pl, jak również przedstawienie podstawowych funkcji serwisu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-kampania-swiateczna-ceneo.pl,34470,artykul.html

- Poszukując pomysłu na spot reklamowy chcieliśmy zachować atmosferę świąt, a przy okazji opowiedzieć o Ceneo.pl. Muzyka, kolory, a także historia opowiedziana w spocie przenoszą nas w nieco inny, nieco przerysowany świat. Chcieliśmy zwrócić uwagę odbiorcy właśnie za pomocą klimatu, a także głównej bohaterki, która stała się naszą inspiracją przy tworzeniu Ceneo.pl - mówi Krzysztof Kamler – Kierownik Działu Marketingu Ceneo.pl.

Bohaterką spotów Ceneo.pl została Zosia, która stała się inspiracją dla stworzenia serwisu. Zosia przed każdymi świętami poszukiwała prezentów dla wszystkich swoich bliskich. Porównywała ceny i opinie, sporządzała notatki, tworzyła rozliczne katalogi katalogów. W pewnym momencie nie była już w stanie tego robić. Dlatego powstało Ceneo.pl - by każdy mógł robić świąteczne zakupy szybko i łatwo.

Kampania prowadzona w telewizji będzie się składać z dwóch spotów 30 oraz jego skróconej wersji 15 sekundowej. Od 17 listopada będą emitowane również 8 sekundowe billboardy sponsorskie.

Dodatkowo Zosia stała się twarzą serwisu w mediach społecznościowych i prowadzi obecnie Facebooka Ceneo.pl.

Źródło: Ceneo.pl

www.ceneo.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Zjazd Reklamy 2018: Seanse z Multikinem na stoku narciarskim
Od 8 do 11 marca w Zakopanem odbędzie się Zjazd Reklamy – coroczna impreza branży reklamowej. W tym roku za cykl wydarzeń towarzyszących odpowiada Multikino Media – sponsor strategiczny. Główną atrakcją będzie wyjątkowe kino na stoku narciarskim, prezentujące szeroki repertuar filmowy – w tym także przedpremierowo komedię „Kobieta sukcesu”.
„Kupuj z głową
Rusza kolejna kampania telewizyjna największego serwisu z ogłoszeniami motoryzacyjnymi. Tym razem Otomoto stawia na edukację i wsparcie dla tych, którzy planują kupić auto.
Grześki z kolejną kampanią reklamową
Kampania wspiera najpopularniejszy wariant smakowy z oferty marki (Grześki kakaowe w czekoladzie 36 g) i najnowsze propozycje: Grześki Tyci (Grześki Tyci w czekoladzie deserowej 140 g, Grześki Tyci w czekoladzie mlecznej 140 g). Hasło „Tyci, ale dzielny! Bo łatwo się podzielisz” podkreśla charakter Grześków Tyci – mini wafelki zapewniają chwile beztroskiej przyjemności i są idealne do d...
Zima na trawie z Żubrówką
K2 startuje z kolejną, sezonową aktywacją konsumencką dla Żubrówki Bison Grass. Wódka ta jest jedną z pięciu obsługiwanych przez agencję marek, należących do koncernu CEDC International.
Radzka i Poszukiwacz w filmie Plusha „Abonament na miłość
W mediach społecznościowych marki Plush można zobaczyć trailer komedii romantycznej „Abonament na miłość". Film, który premierę miał 14 lutego, ma już ponad 120 tysięcy wyświetleń, a w główne role wcielają się w nim znani youtuberzy Radzka oraz Poszukiwacz.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone