logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa kampania świąteczna Ceneo.pl

  PR 13.11.2017, przeczytano 703 razy
ilustracjastrzałka

12 listopada Ceneo.pl wystartowało ze swoim nowym świątecznym spotem reklamowym. Kampania będzie prowadzona w telewizji, serwisach VOD, kinach, jak również w mediach społecznościowych. Celem kampanii jest zachęcenie użytkowników do zakupów świątecznych na Ceneo.pl, jak również przedstawienie podstawowych funkcji serwisu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-kampania-swiateczna-ceneo.pl,34470,artykul.html

- Poszukując pomysłu na spot reklamowy chcieliśmy zachować atmosferę świąt, a przy okazji opowiedzieć o Ceneo.pl. Muzyka, kolory, a także historia opowiedziana w spocie przenoszą nas w nieco inny, nieco przerysowany świat. Chcieliśmy zwrócić uwagę odbiorcy właśnie za pomocą klimatu, a także głównej bohaterki, która stała się naszą inspiracją przy tworzeniu Ceneo.pl - mówi Krzysztof Kamler – Kierownik Działu Marketingu Ceneo.pl.

Bohaterką spotów Ceneo.pl została Zosia, która stała się inspiracją dla stworzenia serwisu. Zosia przed każdymi świętami poszukiwała prezentów dla wszystkich swoich bliskich. Porównywała ceny i opinie, sporządzała notatki, tworzyła rozliczne katalogi katalogów. W pewnym momencie nie była już w stanie tego robić. Dlatego powstało Ceneo.pl - by każdy mógł robić świąteczne zakupy szybko i łatwo.

Kampania prowadzona w telewizji będzie się składać z dwóch spotów 30 oraz jego skróconej wersji 15 sekundowej. Od 17 listopada będą emitowane również 8 sekundowe billboardy sponsorskie.

Dodatkowo Zosia stała się twarzą serwisu w mediach społecznościowych i prowadzi obecnie Facebooka Ceneo.pl.

Źródło: Ceneo.pl

www.ceneo.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764