WIADOMOŚCI

Nowa kampania świąteczna Ceneo.pl

Mateusz Zawiślak  PR - bezpłatny materiał PR | 13.11.2017, przeczytano 142 razy
ilustracjastrzałka
Nowa kampania świąteczna Ceneo.pl

12 listopada Ceneo.pl wystartowało ze swoim nowym świątecznym spotem reklamowym. Kampania będzie prowadzona w telewizji, serwisach VOD, kinach, jak również w mediach społecznościowych. Celem kampanii jest zachęcenie użytkowników do zakupów świątecznych na Ceneo.pl, jak również przedstawienie podstawowych funkcji serwisu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-kampania-swiateczna-ceneo.pl,34470,artykul.html

- Poszukując pomysłu na spot reklamowy chcieliśmy zachować atmosferę świąt, a przy okazji opowiedzieć o Ceneo.pl. Muzyka, kolory, a także historia opowiedziana w spocie przenoszą nas w nieco inny, nieco przerysowany świat. Chcieliśmy zwrócić uwagę odbiorcy właśnie za pomocą klimatu, a także głównej bohaterki, która stała się naszą inspiracją przy tworzeniu Ceneo.pl - mówi Krzysztof Kamler – Kierownik Działu Marketingu Ceneo.pl.

Bohaterką spotów Ceneo.pl została Zosia, która stała się inspiracją dla stworzenia serwisu. Zosia przed każdymi świętami poszukiwała prezentów dla wszystkich swoich bliskich. Porównywała ceny i opinie, sporządzała notatki, tworzyła rozliczne katalogi katalogów. W pewnym momencie nie była już w stanie tego robić. Dlatego powstało Ceneo.pl - by każdy mógł robić świąteczne zakupy szybko i łatwo.

Kampania prowadzona w telewizji będzie się składać z dwóch spotów 30 oraz jego skróconej wersji 15 sekundowej. Od 17 listopada będą emitowane również 8 sekundowe billboardy sponsorskie.

Dodatkowo Zosia stała się twarzą serwisu w mediach społecznościowych i prowadzi obecnie Facebooka Ceneo.pl.

Źródło: Ceneo.pl

www.ceneo.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

R E K L A M A

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
 
środa 22.11.2017, 110 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2017 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone