logo
WIADOMOŚCI

Nowa kampania świąteczna Ceneo.pl

Mateusz Zawiślak  PR 13.11.2017, przeczytano 301 razy
ilustracjastrzałka

12 listopada Ceneo.pl wystartowało ze swoim nowym świątecznym spotem reklamowym. Kampania będzie prowadzona w telewizji, serwisach VOD, kinach, jak również w mediach społecznościowych. Celem kampanii jest zachęcenie użytkowników do zakupów świątecznych na Ceneo.pl, jak również przedstawienie podstawowych funkcji serwisu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-kampania-swiateczna-ceneo.pl,34470,artykul.html

- Poszukując pomysłu na spot reklamowy chcieliśmy zachować atmosferę świąt, a przy okazji opowiedzieć o Ceneo.pl. Muzyka, kolory, a także historia opowiedziana w spocie przenoszą nas w nieco inny, nieco przerysowany świat. Chcieliśmy zwrócić uwagę odbiorcy właśnie za pomocą klimatu, a także głównej bohaterki, która stała się naszą inspiracją przy tworzeniu Ceneo.pl - mówi Krzysztof Kamler – Kierownik Działu Marketingu Ceneo.pl.

Bohaterką spotów Ceneo.pl została Zosia, która stała się inspiracją dla stworzenia serwisu. Zosia przed każdymi świętami poszukiwała prezentów dla wszystkich swoich bliskich. Porównywała ceny i opinie, sporządzała notatki, tworzyła rozliczne katalogi katalogów. W pewnym momencie nie była już w stanie tego robić. Dlatego powstało Ceneo.pl - by każdy mógł robić świąteczne zakupy szybko i łatwo.

Kampania prowadzona w telewizji będzie się składać z dwóch spotów 30 oraz jego skróconej wersji 15 sekundowej. Od 17 listopada będą emitowane również 8 sekundowe billboardy sponsorskie.

Dodatkowo Zosia stała się twarzą serwisu w mediach społecznościowych i prowadzi obecnie Facebooka Ceneo.pl.

Źródło: Ceneo.pl

www.ceneo.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Kolejny startup inwestuje w ploter Mutoh Valuejet 1624 X
Druk Komplex to firma z Kościana w fazie startupu. Po analizie dostępnych na rynku technologii druku wielkoformatowego, wybór padł na technologię żywiczną i ploter Mutoh ValueJet 1624 X.
Zintegrowana kampania suszarki Infinity marki Vileda
Marka Vileda, oferująca produkty w kategorii suszarek na pranie inwestuje w jej rozwój – właśnie rozpoczęła dużą, zintegrowaną kampanię 360. To pierwsza w Polsce kampania marketingowa asortymentu suszarek. Vileda promuje kategorię jednym ze swoich topowych produktów – suszarką Infinity.
Złota Loteria Frosty ze wsparciem reklamowym
Ile waży sztabka złota? Okazję do tego, aby sprawdzić to osobiście daje FRoSTA. Nie tylko złoto, ale wiele innych nagród pieniężnych czeka na uczestników jesiennej loterii firmy.
Agencja Clue PR członkiem IAB Polska
We wrześniu br. agencja Clue PR, działająca w regionie Europy Środkowo-Wschodniej i specjalizująca się w komunikacji nowych technologii została przyjęta do Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska.
Prime Time PR z nowym Social Media Specialist
Wraz z początkiem września do zespołu agencji Prime Time PR dołączyła Paulina Kołodziej.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone