12 listopada Ceneo.pl wystartowało ze swoim nowym świątecznym spotem reklamowym. Kampania będzie prowadzona w telewizji, serwisach VOD, kinach, jak również w mediach społecznościowych. Celem kampanii jest zachęcenie użytkowników do zakupów świątecznych na Ceneo.pl, jak również przedstawienie podstawowych funkcji serwisu.
- Poszukując pomysłu na spot reklamowy chcieliśmy zachować atmosferę świąt, a przy okazji opowiedzieć o Ceneo.pl. Muzyka, kolory, a także historia opowiedziana w spocie przenoszą nas w nieco inny, nieco przerysowany świat. Chcieliśmy zwrócić uwagę odbiorcy właśnie za pomocą klimatu, a także głównej bohaterki, która stała się naszą inspiracją przy tworzeniu Ceneo.pl - mówi Krzysztof Kamler – Kierownik Działu Marketingu Ceneo.pl.
Bohaterką spotów Ceneo.pl została Zosia, która stała się inspiracją dla stworzenia serwisu. Zosia przed każdymi świętami poszukiwała prezentów dla wszystkich swoich bliskich. Porównywała ceny i opinie, sporządzała notatki, tworzyła rozliczne katalogi katalogów. W pewnym momencie nie była już w stanie tego robić. Dlatego powstało Ceneo.pl - by każdy mógł robić świąteczne zakupy szybko i łatwo.
Kampania prowadzona w telewizji będzie się składać z dwóch spotów 30 oraz jego skróconej wersji 15 sekundowej. Od 17 listopada będą emitowane również 8 sekundowe billboardy sponsorskie.
Dodatkowo Zosia stała się twarzą serwisu w mediach społecznościowych i prowadzi obecnie Facebooka Ceneo.pl.
Źródło: Ceneo.pl