logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa kampania telewizyjna jedynych na rynku żelków multiwitaminowych dla dorosłych

  PR 24.08.2012, przeczytano 1964 razy
ilustracjastrzałka

Od teraz możesz to robić, gdzie chcesz i kiedy chcesz – przekonuje w swojej reklamie Walmark, producent nowego preparatu dla dorosłych. Wbrew pozorom za komunikatem nie kryje się kategoria produktów męskich, a… żelki CEM-M! Właśnie wystartowała kampania telewizyjna jedynych na rynku żelków multiwitaminowych dla dorosłych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-kampania-telewizyjna-jedynych-na-rynku-zelkow-multiwitaminowych-dla-doroslych,16418,artykul.html

Głównym przekazem kampanii nowego produktu CEM-M Żelki dla dorosłych jest podkreślenie formy podania – smacznej i wygodnej w stosowaniu. Żelki różnią się bowiem od „wielkich tabletek”, do których przyzwyczaić się musiały osoby dorosłe przyjmujące suplementację. Mają pyszny owocowy smak i nie trzeba ich popijać. CEM-M Żelki dla dorosłych to pierwszy i jedyny taki preparat na rynku!

Kampania wizerunkowa wprowadzająca na rynek ten innowacyjny produkt obejmuje na ten moment 30-sekundowy spot. Aby podkreślić komunikat, film reklamowy jest prosty, estetyczny i jasny. Występuje w nim tylko jeden bohater – mężczyzna w średnim wieku, który, przedstawiając zalety nowego suplementu diety dla osób dorosłych, niczym iluzjonista wyczarowuje kolejne żelki.

Reklama przenosi widzów do świata magii. Kolorowe żelki pojawiają się nie wiadomo skąd, jak za pomocą magicznej różdżki „na zawołanie” bohatera, by na końcu wirować wesoło w powietrzu. Użyte w spocie elementy muzyczne przywołują skojarzenia z bajkami dla dzieci, w których nie ma rzeczy niemożliwych. Zabieg ten ma na celu podkreślenie charakteru produktu. Żelki – dotychczas kojarzone z produktami dla dzieci – od teraz są przyjemnością „legalną”, dostępną również dla dorosłych.

Pierwsza kampania nowych żelków dla dorosłych CEM-M rozpoczęła się 20.08.2012. Swoim zasięgiem obejmuje wszystkie najważniejsze ogólnopolskie, a także tematyczne stacje telewizyjne. Launch produktu odbył się w czerwcu 2012 roku z udziałem Tomasza Jacykowa.

Za adaptację spotu odpowiada Opus B, za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Initiative, natomiast komunikacją PR zajmuje się agencja Open Media.

Źródło: Open Media

www.openmedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
KRRiT: Sygnał Radia Maryja zakłócano z Rosji
Sekretarz Wykonawczy IGO EUTELSAT informuje Przewodniczącego KRRiT:
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764