Agencja Reklamowa Hand Made odpowiada za koncept kreatywny i realizację spotu reklamowego Ibupromu RR (produkowanego przez USP Zdrowie). Kampania rusza w największych stacjach telewizyjnych 20 marca.
Bohaterem spotu jest osoba transportująca krew, która nie może pozwolić sobie, by awaryjny ból utrudnił jej pełnienie obowiązków. Kiedy bohatera łapie ból, sięga po Ibuprom RR. Reklama podkreśla, że promowany produkt może być stosowany na różnego rodzaju bóle, m.in. zębów, kręgosłupa i pooperacyjne.
To kolejny efekt udanej współpracy Hand Made i USP Zdrowie. Agencja jest także autorem kampanii telewizyjnych dla Xenny i Xenny Balance.
Za koncept kreatywny spotu reklamowego odpowiada agencja Hand Made, a za produkcję spotu — dom produkcyjny Selfish3.
Za obsługę UPS Zdrowie w zakresie planowania i zakupu mediów odpowiada dom mediowy Wavemaker.
Źródło: Hand Made