logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa kampania telewizyjna leku Venescin Forte

  PR 18.05.2022, przeczytano 363 razy
ilustracja

Ruszyła kampania Venescin Forte od Herbapolu Wrocław w największych stacjach telewizyjnych. Optima Marketing Group odpowiada za kreację kampanii.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-kampania-telewizyjna-leku-venescin-forte,395901,artykul.html

Hasło kampanii, która swym zasięgiem obejmie ogólnopolskie, tematyczne stacje telewizyjne oraz internet, to „Moc natury, potęga nauki”. Podkreśla ono, że Venescin Forte to dobre rozwiązanie zarówno dla tych, którzy przy wyborze leków kierują się naturalnym składem, jak również dla tych dla których ważna jest weryfikacja skuteczności działania składników w badaniach naukowych. Grupa docelowa kampanii to kobiety 35+.

Za przygotowanie koncepcji komunikacji, kreację oraz nadzór produkcyjny odpowiada agencja reklamowa Optima Marketing Group. Realizacją produkcji spotu zajął się F1LM, a zakupem mediów Media Concept.

Źródło: Optima Marketing Group

www.optimamg.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon ma przyjemność ogłosić publikację wersji 2.10 oprogramowania sprzętowego – firmware dla flagowego, pełnoklatkowego aparatu bezlusterkowego Nikon Z 9.
Oceanic w kampanii marki AA „Jestem wrażliwa” wykorzystał analizę danych w celu precyzyjnego targetowania OOH w AMS
Kampania marki AA „Jestem wrażliwa” wykorzystała jeden z najnowszych modeli zakupowych OOH w AMS – zakup produktowy, oparty o analizę danych w dedykowanej grupie celowej. Dogłębna analiza zaowocowała komplementarną kampanią wykorzystującą pełne możliwości reklamy Out-of-Home z automatycznym doborem punktów styku ze zdefiniowaną grupą celową.
Bezpłatna rejestracja na Festiwal Marketingu – Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku
Trwa bezpłatna rejestracja dla zwiedzających na 14. edycję targów Festiwal Marketingu, które odbędą się 14-15 września br. w EXPO XXI Warszawa.
Cezary Pazura namawia do przejścia na zdrowsze orzeźwienie z Żywiec Zdrój
Nowa kampania Żywiec Zdrój z udziałem Cezarego Pazury nawiązuje do słynnego motywu z kultowego filmu ,,Kiler”, zachęcając do zmiany słodzonych napojów na zdrowsze[1] orzeźwienie z produktami mocno gazowanymi od Żywiec Zdrój.
Maciej Herman w IAA Power Podcast
Gościem drugiego podcastu IAA POWER PODCAST był Maciej Herman, Dyrektor Zarządzający w firmie Wedel.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764