logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa kampania telewizyjna Vivus.pl

  PR 06.04.2013, przeczytano 873 razy

Ruszyła druga telewizyjna kampania reklamowa pożyczek Vivus. Wraz z jej startem podniesiona została kwota pierwszej, darmowej pożyczki, która wynosi już 1200 zł. Pożyczkodawca zwiększył też maksymalny limit pożyczki do 2500 zł.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-kampania-telewizyjna-vivus.pl,18381,artykul.html

Druga kampania telewizyjna Vivusa kontynuuje dotychczasową komunikację. Jednak tym razem odchodzi od czystej animacji – łączy ją z elementami fabularnymi.
W spocie, który będzie można oglądać od 4 kwietnia, prezentowana jest historia golfistki. Utrzymany w żartobliwej konwencji film koncentruje się na jednym z podstawowych atutów firmy: dostępności.

Na pożyczki Vivus „łatwo trafić” ze względu na ich internetowy charakter. Hasło drugiej kampanii to gra znaczeniami. Golfowe „trafienie” odnosi się do docierania do celu, trafiania na coś, a żart jest wsparty komiczną sytuacją, w której „dołek” jest zaskakująco duży. Dotychczasowy leitmotiv: „Pieniądze we właściwym czasie” został w nowej kreacji rozwinięty. Po szybkości działania i minimalnych formalnościach, Vivus podkreśla dostępność i internetowy charakter swoich usług.

Jednocześnie firma zwiększyła limit pierwszej pożyczki do 1200 zł. Dotychczasowa promocja, w której nowy klient otrzymywał 1000 zł za darmo, bardzo dobrze się sprawdziła. Co trzeci pożyczkobiorca korzystał z usług Vivusa po raz kolejny, dlatego ten kierunek będzie kontynuowany. Firma zwiększa też maksymalną kwotę pożyczki o 500 zł i zamierza jeszcze szybciej się rozwijać.

- Notujemy bardzo dobre wyniki, czyli 100 tys. udzielonych pożyczek w osiem miesięcy. Zbudowaliśmy już zaufanie rynku, dlatego zdecydowaliśmy się na jeszcze korzystniejszą propozycję dla klientów. Nowa kampania telewizyjna pomoże nam przekazać tę informację – mówi Loukas Notopoulos, prezes Vivus Finance.

Reklama będzie emitowana m.in. w: TVP, Polsacie, TVN i ich stacjach tematycznych. Wesprą je kanały grupy At Media i Discovery. Spot z głosem Arkadiusza Jakubika po raz kolejny przygotowała agencja Momentum Worldwide.

Źródło: Vivus Finance

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764