logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa kampania TV marki Sanytol

  PR 15.01.2019, przeczytano 692 razy
ilustracjastrzałka

W poniedziałek 14 stycznia wystartowała nowa kampania wideo promująca uniwersalny środek czyszczący i dezynfekujący marki Sanytol. Media w kampanii zaplanował i zakupił dom mediowy Havas Media.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-kampania-tv-marki-sanytol,380808,artykul.html

AC Marca, producent produktów dezynfekujących marki Sanytol, przeznaczonych do użycia w domu, rozpoczyna kolejną, już piątą kampanię reklamową na polskim rynku. Zaplanowane działania promocyjne dotyczą dwóch produktów, Uniwersalnego Środka Czyszczącego i Dezynfekującego w płynie oraz w sprayu. Kampania rozpoczęła się 14 stycznia 2019 r. i potrwa do 10 lutego 2019 r. W jej ramach emitowane będą spoty w telewizji we wszystkich grupach kanałów: Polsat, TVN, TVP, TVP tematyczne czy PremiumTV. W 2019 r. marka planuje dalsze aktywności w mediach.

Sanytol to marka produktów skutecznie czyszczących i jednocześnie dezynfekujących z portfolio brandów hiszpańskiego koncernu AC Marca. To międzynarodowa grupa, z siedzibą w Barcelonie, obecna ze swoimi markami w ponad 60 krajach na całym świecie. Produkty dezynfekujące marki Sanytol to gama środków przeznaczonych do czyszczenia, prania, odświeżania oraz ochrony osobistej. W odróżnieniu od innych produktów zabijają nie tylko bakterie, ale również wirusy i grzyby, dzięki czemu pozostawiają czyszczone powierzchnie wolne od zarazków. To, co dodatkowo wyróżnia produkty na tle konkurencji, to formuły pozbawione chloru, czyli produkty są bezpieczne tak dla rąk i czyszczonych powierzchni oraz pozostawiają – w odróżnieniu od produktów zawierających chlor – bardzo przyjemny zapach.

Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Havas Media. Kreację przygotował klient.

Źródło: Havas Media Group

www.havasmedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764