logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Router i konsola Playstation w kampanii T‑mobile

  PR 20.04.2018, przeczytano 866 razy
ilustracjastrzałka

Już 20 kwietnia rusza nowa kampania T‑Mobile, w której operator komunikuje ofertę nielimitowanego Internetu domowego z routerem Huawei B529 w zestawie z konsolą Sony PlayStation 4 za 1 zł na start.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/router-i-konsola-playstation-w-kampanii-t%E2%80%91mobile,36233,artykul.html

Szacuje się, że w Polsce jest 13 mln (wg niektórych danych nawet 16 mln) graczy: od tych największych zapaleńców, po tak zwanych casual gamers. Wg. najnowszego raportu Kantar Millward Brown i Urban Communications*, co trzeci Polak ma styczność z grami online: sam w nie gra, lub obserwuje jak robią to inni. Ta forma rozrywki jest chętnie wybierana przez Polaków, także dlatego, że w ofercie producentów gier coraz częściej pojawiają się produkcje wykorzystujące tryb typu multiplayer, pozwalające grać z innymi użytkownikami nie tylko lokalnie na kilka padów, ale - poprzez sieć – z przyjaciółmi z całego świata. Rozwojowi wspólnego grania sprzyjają takie rozwiązania jakngry z kategorii PlayLink na PS4, które umożliwiają rozrywkę większej liczbie graczy, bowiem kontrolerami stają się… smartfony.

Rozrywka dla całej rodziny – Teraz możesz

Od 20 kwietnia startuje w T‑Mobile nowa promocja oparta o Nielimitowany INTERNET DOMOWY, który będzie dostępny w zestawie z designerskim routerem LTE Huawei B529 i konsolą PS4 w rewelacyjnej cenie 1 zł na start. Razem z konsolą klienci dostaną w prezencie 3 gry: To Jesteś Ty!, Wiedza To Potęga i Ukryty Plan, z kategorii PlayLink na PS4.

W ramach oferty klienci będą mogli wybierać pomiędzy dwoma planami taryfowymi, oferującymi prędkość do 20 lub do 60 Mb/s odpowiednio w abonamencie za 99 lub 109 zł i umową na 24 miesiące. Dostępną prędkość można zmieniać zależnie od potrzeb raz w cyklu rozliczeniowym.

W T‑Mobile superceny wygrywają

Nową ofertę będzie wspierać kampania reklamowa. Dedykowane spoty produktowe, utrzymane w charakterystycznej dla Operatora stylistyce, pojawią się już 20 kwietnia w telewizji ogólnopolskiej, kanałach digital (w tym social media).

Za przygotowanie kreacji i spotów odpowiada Departament Komunikacji Rynkowej T‑Mobile wraz z agencją FCB Bridge2Fun. Planowaniem, zakupem mediów oraz działaniami w Internecie zajął się dom mediowy Mindshare. Za kreację online odpowiada Liquid Thread, a za kampanię w mediach społecznościowych – Agencja Warszawa. Materiały BTL przygotowała agencja ARC Worldwide.

Najlepsza sieć jest tylko jedna

T‑Mobile już po raz czwarty z rzędu zdobył najwyższą notę w badaniu jakości sieci przeprowadzonym przez niezależny ośrodek badawczy P3. Według przeprowadzonych analiz, Operator oferuje najlepszą jakość połączeń głosowych oraz transmisji danych, co potwierdza przyznany certyfikat Best in Test.

Także w niezależnych testach konsumenckich SpeedTest.pl w 2017 roku T‑Mobile zwyciężył w obu kategoriach Internetu mobilnego: ogólnej (3G/LTE) oraz LTE. W zasięgu sieci LTE T‑Mobile znajduje się ponad 99% populacji kraju.

Źródło: T‑Mobile

www.t-mobile.pl

Dodatkowe informacje:

* źródło: Kantar Millward Brown i Urban Communication, kwiecień 2018

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764