logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa kampania wielofunkcyjnych sprzętów Amica

  PR 30.04.2021, przeczytano 639 razy
ilustracjastrzałka

A gdyby istniała pralka, która spełni marzenia? Dopierze wszystko w krótkim czasie, również koce i pościele. Usunie drobnoustroje i roztocza z ubrań, skutecznie pozbędzie się sierści, sama będzie dozować detergent, a także umożliwi dodanie kolejnej porcji brudnego prania w trakcie jej pracy. Będzie cicha i ekonomiczna. Brzmi jak marzenie? Marka Amica w nowej kampanii udowadnia, że to już rzeczywistość!


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-kampania-wielofunkcyjnych-sprzetow-amica,391292,artykul.html

Wielozadaniowa pralka spełni życzenia nawet najbardziej wymagających domowników. Odpowie na wszystkie potrzeby, niezależnie od tego, czy musimy mierzyć się z sierścią domowych zwierząt, trudnymi do wytępienia roztoczami czy plamami z trawy na dziecięcych spodniach. Dzięki wykorzystaniu nowoczesnych programów multifunkcyjnych urządzeń marki Amica, nasze pranie będzie zawsze idealnie czyste!

Pralka spełniająca życzenia

Marka Amica w nowej kampanii prezentuje nowoczesną pralkę WA2C814BKISVOD odpowiadającą na potrzeby wszystkich domowników. Dzięki zastosowaniu innowacyjnego rozwiązania UV Hygiene Technology pozbywamy się z naszych ubrań do 99,99% niebezpiecznych wirusów oraz do 96,2% baterii. Sterylizacja prania promieniami ultrafioletowymi jest niezwykle skuteczna, a przy tym w pełni bezpieczna. Funkcja SteamPower Pro gwarantuje sterylnie czyste i zdezynfekowane pranie dzięki wykorzystaniu pary generowanej na początku cyklu. Zastosowanie programów parowych redukuje zagniecenia, co sprawia, że prasowanie staje się o wiele łatwiejsze. W programie Łatwe prasowanie para użyta jest również przed ostatnim wirowaniem, by wniknąć we włókna tkaniny i maksymalnie je rozluźnić.

Założenia kampanii

Nowa kampania wielofunkcyjnych pralek marki Amica ruszyła z końcem kwietnia. Działania obejmą media tradycyjne i digitalowe. W ogólnopolskiej telewizji pojawi się spot przedstawiający promowane sprzęty. Kampania internetowa wspierana będzie m.in. banerami ukazującymi nowatorskie funkcje pralek, dedykowaną stroną internetową, inspiracjami w mediach społecznościowych oraz materiałami wideo na oficjalnym kanale YouTube marki Amica. Opublikowane filmy produktowe przedstawią dostępne technologie pralek oraz wykorzystanie dostępnych w nich programów w codziennym życiu całej rodziny.

Źródło: Grupa Amica

www.amica.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764