logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa kampania wielofunkcyjnych sprzętów Amica

  PR 30.04.2021, przeczytano 220 razy
ilustracjastrzałka

A gdyby istniała pralka, która spełni marzenia? Dopierze wszystko w krótkim czasie, również koce i pościele. Usunie drobnoustroje i roztocza z ubrań, skutecznie pozbędzie się sierści, sama będzie dozować detergent, a także umożliwi dodanie kolejnej porcji brudnego prania w trakcie jej pracy. Będzie cicha i ekonomiczna. Brzmi jak marzenie? Marka Amica w nowej kampanii udowadnia, że to już rzeczywistość!


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-kampania-wielofunkcyjnych-sprzetow-amica,391292,artykul.html

Wielozadaniowa pralka spełni życzenia nawet najbardziej wymagających domowników. Odpowie na wszystkie potrzeby, niezależnie od tego, czy musimy mierzyć się z sierścią domowych zwierząt, trudnymi do wytępienia roztoczami czy plamami z trawy na dziecięcych spodniach. Dzięki wykorzystaniu nowoczesnych programów multifunkcyjnych urządzeń marki Amica, nasze pranie będzie zawsze idealnie czyste!

Pralka spełniająca życzenia

Marka Amica w nowej kampanii prezentuje nowoczesną pralkę WA2C814BKISVOD odpowiadającą na potrzeby wszystkich domowników. Dzięki zastosowaniu innowacyjnego rozwiązania UV Hygiene Technology pozbywamy się z naszych ubrań do 99,99% niebezpiecznych wirusów oraz do 96,2% baterii. Sterylizacja prania promieniami ultrafioletowymi jest niezwykle skuteczna, a przy tym w pełni bezpieczna. Funkcja SteamPower Pro gwarantuje sterylnie czyste i zdezynfekowane pranie dzięki wykorzystaniu pary generowanej na początku cyklu. Zastosowanie programów parowych redukuje zagniecenia, co sprawia, że prasowanie staje się o wiele łatwiejsze. W programie Łatwe prasowanie para użyta jest również przed ostatnim wirowaniem, by wniknąć we włókna tkaniny i maksymalnie je rozluźnić.

Założenia kampanii

Nowa kampania wielofunkcyjnych pralek marki Amica ruszyła z końcem kwietnia. Działania obejmą media tradycyjne i digitalowe. W ogólnopolskiej telewizji pojawi się spot przedstawiający promowane sprzęty. Kampania internetowa wspierana będzie m.in. banerami ukazującymi nowatorskie funkcje pralek, dedykowaną stroną internetową, inspiracjami w mediach społecznościowych oraz materiałami wideo na oficjalnym kanale YouTube marki Amica. Opublikowane filmy produktowe przedstawią dostępne technologie pralek oraz wykorzystanie dostępnych w nich programów w codziennym życiu całej rodziny.

Źródło: Grupa Amica

www.amica.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zmiana podejścia w branży pasmanteryjnej
Firmy korzystające z produktów pasmanteryjnych coraz częściej zmieniają swoje podejście zakupowe. Dotychczas bardzo popularne było korzystanie z e-sklepów pasmanteryjnych. Jednak zastanówmy się z czym wiąże się takie realizowanie zamówień na materiały tekstylne. Zaopatrując się w takim sklepie możemy jedynie wybierać spośród najczęściej...
Provident dodaje otuchy w reklamach od Mullenlowe Warsaw
Pod hasłem „Mam plan na szczęście” – przebiega kolejna odsłona kampanii reklamowej firmy pożyczkowej Provident. Za komunikację odpowiada agencja MullenLowe Warsaw.
Hisense rusza z kampanią #Upgradeyourhome w ramach UEFA Euro 2020
Hisense, jako Globalny Partner Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej UEFA EURO 2020, rozpoczyna kampanię #UpgradeYourHome, aby zachęcić swoich klientów do letniej wymiany domowych urządzeń na nowe.
Rockstar na nowo zapala świat do wysiłku
Za pośrednictwem najnowszej międzynarodowej platformy pod nazwą „Rockstar. Przejmij scenę", marka napojów energetycznych Rockstar ponownie rozpala konsumentów na całym świecie. To pierwsza tak znacząca międzynarodowa inicjatywa Rockstar, odkąd w 2020 roku marka została przejęta przez PepsiCo, światowego lidera w produkcji żywności i napojów. Firma...
Oranżada Hellena Party to doskonały wybór na urodziny, domówkę, piknik czy super przyjęcie. Imprezowe spotkania w jej towarzystwie smakują najlepiej! Wiedzą to cenione wokalistki: Viki Gabor i Roxie Węgiel, występujące w kolejnej odsłonie kampanii wystrzałowego napoju o charakterystycznym landrynkowym smaku. Nastolatki przytaczają różne okazje spożycia...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764