logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa kampania wizerunkowa marki Żywiec Zdrój „Z natury dla natury”

  PR 23.01.2023, przeczytano 249 razy
ilustracjastrzałka

Żywiec Zdrój wystartował z nową kampanią podkreślającą, że Z NATURY pochodzi to co najlepsze, czyli krystalicznie czysta woda. Jak możemy się jej odwdzięczyć? Dbając o nią, dlatego to właśnie DLA NATURY marka kolejny raz osiągnęła pełną neutralność plastikową. Zbiórka równowartości plastiku wprowadzonego na rynek w 2022 roku to bezprecedensowe zobowiązanie, które firma realizuje od trzech lat. Kampania będzie prowadzona z wykorzystaniem telewizji, digitalu, OOH oraz we współpracy z influencerami.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-kampania-wizerunkowa-marki-zywiec-zdroj-_z-natury-dla-natury_,398723,artykul.html

Żywiec Zdrój już po raz trzeci oddaje do recyklingu równowartość plastiku wprowadzonego na rynek przez cały rok. Wielokrotne wykorzystanie tych samych zasobów jest kluczowym elementem w procesie transformacji Polski w kierunku gospodarki obiegu zamkniętego. Żywiec Zdrój swoimi bezprecedensowymi działaniami udowadnia, że plastik to cenny surowiec, który zamiast do środowiska powinien trafić do ponownego wykorzystania. Zwiększenie poziomu zbiórki opakowań z tworzyw sztucznych, to zobowiązanie, którego marka podjęła się w 2018 roku podczas szczytu klimatycznego COP24 w Katowicach i konsekwentnie je realizuje.

- Podejmowane przez nas działania są niezwykle ważne DLA NATURY, ale także dla naszych konsumentów. Z jednej strony cieszą się bezpieczną, pochodzącą z naturalnych, górskich ujęć wodą źródlaną. Z drugiej strony mają pewność, że sięgając po Żywiec Zdrój wybierają odpowiedzialnego producenta wody, który dba o to, żeby równowartość plastiku wprowadzanego w obieg, trafiła z powrotem do recyklingu, a nie do środowiska. Tym samym, nasi klienci przyczyniają się do zamykania obiegu, zmniejszania emisji CO2, po prostu dbają o środowisko - mówi Klaudia Krawczyk, starszy kierownik ds. marki Żywiec Zdrój.

Idea „Z Natury dla Natury” będzie przekazywana za pomocą 15-sekundowych spotów emitowanych w największych stacjach telewizyjnych oraz krótkich materiałów w Internecie, w tym na kanale YouTube, platformach VOD oraz w mediach społecznościowych. Równolegle prowadzone będą działania z influencerami. Za komunikację nowej kampanii odpowiadają – agencja VMLY&R (koncept, kreacja oraz działania w Internecie), Mediacom (planowanie i zakup mediów) Tailor Made PR (komunikacja z mediami) oraz Labcon (współpraca z influencerami).

Źródło: DANONE

www.danone.pl

Dodatkowe informacje:

[1] Żywiec Zdrój za Nielsen: Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska z Dyskontami (food), sprzedaż wolumenowa w okresie marzec 2019 - luty 2020, kategoria napojów bezalkoholowych.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ambasada Ukrainy przygotowała kampanię „Dziękuję Ci, Polsko!”
Ambasada Ukrainy w Rzeczypospolitej Polskiej oraz Komunikacyjne Media Centrum przy Ambasadzie Ukrainy w RP przygotowali kampanię komunikacyjną „Dziękuję Ci, Polsko!” ("Thank You, Poland!"). Jej celem jest podkreślenie wdzięczności Ukraińców wobec Polaków za ogromną pomoc w łagodzeniu skutków pełnoskalowej wojny, wywołanej przez Rosje, w której do dzisiaj cierpi naród...
Bartłomiej Stańczak liderem teamu ING w Mediahub
Bartłomiej Stańczak jako media communication director dołączył do domu mediowego Mediahub. Został liderem zespołu kompleksowo pracującego dla ING Banku Śląskiego SA, kluczowego klienta agencji.
Żabka Jush w nowej kampanii przekonuje, że czasami lepiej nie mieć czasu na zakupy
Kampania „Czasami lepiej nie mieć czasu na zakupy” jest kontynuacją zeszłorocznej komunikacji „No i super, że nie macie czasu na zakupy”. To odpowiedź Żabki Jush na sytuacje spotykające każdego z nas, kiedy wizyta w sklepie jest niemożliwa z różnych względów. To właśnie wtedy możemy zdecydować się na szybkie zakupy online....
Panasonic prezentuje nową generację monitorów klasy premium
Aby sprostać rosnącemu zapotrzebowaniu na profesjonalne monitory klasy premium, Panasonic Connect Europe zaprezentował najnowszą generację monitorów LCD 4K UHD – serię SQ2H, które pozwalają na pracę w trudnych warunkach oświetleniowych. Niezawodne monitory dostępne są w siedmiu rozmiarach ekranu - od 43 do 98 cali - i idealnie nadają się do sal konferencyjnych...
Leaseplan świętuje 60 lat obecności na świecie globalną kampanią
LeasePlan, wiodąca firma świadcząca usługi Car-as-a-Service z 1,9 mln pojazdów zarządzanych w blisko 30 krajach, obchodzi sześć dekad świadczenia usług wynajmu długoterminowego samochodów. Z okazji urodzin firma przygotowała globalną kampanię „60 years of matchmaking” oraz wyjątkową ofertę urodzinową dla małych i średnich firm.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764