logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa kampania wizerunkowa Mcdonald's Polska

  PR 22.11.2016, przeczytano 1236 razy
ilustracjastrzałka

McDonald’s Polska wystartował z nową kampanią pod hasłem „Ja? Pracuję w Maku!”. Nowy projekt employer brandingowy marki prezentuje pracowników firmy, ich pasje i zainteresowania. Mówi o różnorodności zespołu i jego autentycznych wartościach stanowiących o silnej pozycji marki jako pracodawcy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-kampania-wizerunkowa-mcdonald-s-polska,30615,artykul.html

Wykorzystanie formatów filmowych pozwala poznać bliżej pięcioro pracowników polskich restauracji McDonald’s. Dowiedzieć się więcej o ich prywatnych pasjach i zainteresowaniach. Mistrzyni badmintona, zapalony perkusisty, niesamowita piłkarka, amator szybownictwa oraz pasjonat gardłowego śpiewu mongolskiego to pracownicy wyłonieni w ramach ogólnopolskiego, wewnętrznego konkursu, do którego McDonald’s zaprosił wszystkich pracowników sieci. Spośród ponad pół tysiąca zgłoszeń pracownicy wybrali w głosowaniu 5 zwycięzców – osoby z ciekawymi pasjami, tych którzy zainteresowali ich najbardziej. To oni są twarzami tej kampanii.

McDonald’s to nie tylko atrakcyjna oferta produktowa. To także 19 000 pracowników tworzących tę markę. Mają różne osobowości, pasje i zainteresowania. Decydują o wartości, jakości firmy. Chcieliśmy pokazać, że to ludzie są najcenniejszym kapitałem McDonald’s. To oni tworzą miejsca o wyjątkowej atmosferze, to dzięki nim odnosimy sukces na polskim rynkuKrzysztof Kłapa, dyrektor ds. korporacyjnych McDonald’s Polska.

Finałowa, zewnętrzna komunikacja kampanii „Ja? Pracuję w Maku!” jest realizowana wyłącznie w internecie. Filmy w wersjach 15- i 30-sekundowych można zobaczyć m.in. na kanałach VOD oraz jako  pre-roll na YouTube. W ramach działań zaplanowano także kampanię odsłonową. Wszystkie reklamy kierują na landing page akcji www.pracujewmaku.pl, na której prowadzony jest otwarty, ogólnopolski konkurs wyboru najbardziej interesującej pasji pracownika McDonald’s (spośród prezentowanych 5 finalistów). Głosujący na stronie dedykowanej kampanii mogą wygrać jedną z kamer GoPro. Pracownik, który dostanie największą ilość głosów otrzyma nagrodę główną – McDonald’s Polska sfinansuje event ściśle związany z realizacją pasji i zainteresowań laureata.

Za pomysł, koordynację kampanii oraz komunikację PR (w tym również wewnętrzną) odpowiedzialna jest agencja 24/7Communication. Kreację i kampanię reklamową przygotowały agencje DDB&Tribal Warszawa oraz Isobar, a planowanie i zakup mediów - dom mediowy OMD. Produkcję filmów zrealizował dom produkcyjny Papaya Films.


Źródło: McDonalds Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,

Od 12 lat uprawia ukochaną dyscyplinę - badminton. Zajmuje czołowe miejsca w Mistrzostwach Polski i turniejach międzynarodowych.

I musi pracować w Maku?

avatar użytkownika
,

Jak wszystkim doskonale wiadomo, zawodnicy uprawiający tę dyscyplinę sportu to krezusi opływający w nieopisane bogactwa. Stanięcie na badmintonowym podium zapewnia dożywotni wikt i opierunek w wersji full-wypas. Być może zatem nastąpiła pomyłka - zawodniczka utrzymuje się z niezwykle dochodowej działalności jaką jest gra w badmintona, a pracę w restauracji traktuje jako hobby?  

,

Czołowi zawodnicy dostają stypendia sportowe.

Bohaterka reklamy nie widnieje w rejestrze zawodników PZBad.
  

,

Kampania taka jak lidlowa. Jak im zaczeli pracownicy uciekac hurtem to prubuja cos zrobic. Mysle ze nie jest problemem praca w macach ktore naleza do maca tylko tych franczyzowych gdzie jak wiatr zawieje taki humor szefa.

avatar użytkownika
,

A są restauracje prowadzone bezpośrednio przez firmę zamiast w ramach franczyzy?  

,

Kilka mieli. Jak jest teraz nie wiem. Amrest kilka kfc caly czas trzyma. Jesli jest inaczej przepraszam za nieaktualnosc. A co do franczyzy jakie czasami fraczyzowcy maja pomysly na funkcjonowanie restauracji to ciary po plecach przechodza. Info z pierwszej reki. Nie dziwie sie ze potrzebna ta kampania.  

Najnowsze w tym dziale

Mobile Vikings rośnie dzięki poleceniom, a nie reklamie
Wielcy Operatorzy inwestują budżety w reklamy z celebrytami.  Tymczasem Mobile Vikings - społecznościowy operator komórkowy - rośnie dzięki aktywności użytkowników. Jak to możliwe? Aż 8 na 10 Vikingów wskakuje na pokład z polecenia znajomego. Ich motywacją jest rekomendowanie tego, co dobre. Umożliwia to program poleceń. Działa od początku istnienia...
Heinz stworzył wyspę Fortnite
Heinz stworzył grę,  której celem jest rzucenie światła na pogarszający się stan zdrowia gleby na świecie.
Raport „Artificial Intelligence SumUp for Business 2022”
Skuteczne budowanie przewag konkurencyjnych wiąże się z dziś wykorzystywaniem najnowocześniejszych dostępnych narzędzi. Jednymi z najpopularniejszych w ostatnim czasie stają się rozwiązania z dziedziny AI, które wspierają biznesy na przeróżnych frontach. Tematyce tej poświęcony jest raport „Artificial Intelligence SumUp for Business 2022” przygotowany we...
Bartosz Walat prelegentem konferencji I love Marketing & Technology
Bartosz Walat, senior copywriter w VMLY&R Poland, poprowadzi prezentację w bloku I love seo & content. W prezentacji pod tytułem "Już wystarczy tego contentu, naprawdę" Bartosz poruszy temat nadprodukcji treści, czyli pułapki, w którą sami czasem wpadamy.
Ultraszybki internet 5G od Plusa
Plus w ramach nowej platformy komunikacyjnej opublikował nowy spot z udziałem Anny Smołowik, Filipa Orlińskiego i Wojciecha Mecwaldowskiego. Zgodnie z założeniami platformy, spot w lekkim i swobodnym stylu pokazuje praktyczne możliwości 5G – tym razem pokazujemy jak 5G sprawdza się w grach. „Dźwignie wszystko i nie laguje” – czyli wszystko, czego potrzebują...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764