logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa kampania wizerunkowa telewizji WP

  PR 10.03.2023, przeczytano 290 razy
ilustracja

„Odkryj Telewizję WP” to główny przekaz najnowszej kampanii wizerunkowej stacji. Nowy spot reklamowy, połączony z wiosenną ramówką pełną inspiracji i historii z życia wziętych, mają przybliżyć ofertę telewizji nowym widzom.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-kampania-wizerunkowa-telewizji-wp,399243,artykul.html

Jaka jest Telewizja WP? Odpowiedź na to pytanie przynosi specjalny spot reklamowy, w którym wykorzystany został utwór “Daj mi znać” Oskara Cymsa, bijący rekordy popularności na listach przebojów.

– Telewizja WP odważnie stawia na własne, polskie produkcje. Swoją ofertą seriali dokumentalnych, kabaretów, programów podróżniczych oraz informacyjnych chcemy zainteresować nowych widzów. Wierzę, że nasza propozycja trafi w różne gusta i spełni ich oczekiwania – mówi Jagna Wiszniewska, dyrektorka zarządzająca Telewizji WP.

W marcu Telewizja WP wystartowała z nową ramówką, w której główną nowością jest produkcja własna pt. „Gospodarze – czym chata bogata”. W ofercie stacji pojawiły się też ekscytujące historie lokalnych bohaterów osadzone w pięknych zakątkach naszego kraju. Inspiracji wnętrzarskich dostarczają „Pomysł na dom” i „Nowy aranż z Olą Ziarek”. Na antenie nie zabrakło też kontynuacji innych znanych i lubianych hitów – „Policjanci z sąsiedztwa”, czy „Prosto z grilla”.

Kampania wizerunkowa jest prowadzona w kanałach social mediach – na Facebooku, Instagramie, Twitterze, Tik Toku, w przestrzeniach własnych Wirtualnej Polski, na YouTube, a także w kinach, siłowniach, komunikacji miejskiej i na dworcach.

Za przygotowanie spotu i zaplanowanie kampanii odpowiadały działy autopromocji i marketingu Telewizji WP.

Źródło: Wirtualna Polska

www.wp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Grupa Agora ogłosiła Strategię ESG na lata 2023-2027
31 maja 2023 r. Grupa Agora przyjęła „Strategię ESG na lata 2023-2027”, która określa cele organizacji w obszarze klimatu i środowiska (E), ludzi i społeczeństwa (S), a także ładu zarządczego i praktyk biznesowych (G). Jako wydawca niezależnych mediów, prowadzący jednocześnie różnorodne projekty biznesowe, Agora w najbliższych latach chce działać m.in. na rzecz...
Spotkanie pierwszej rundy Roland-Garros pomiędzy Igą Świątek i Cristiną Bucsą zgromadziło rekordową widownię meczu pierwszej rundy turnieju Wielkiego Szlema w historii relacji w Eurosporcie! Rywalizację Polki z reprezentantką Hiszpanii oglądało w Eurosporcie 1 średnio ponad 500 tys. widzów.
Co o branży fashion piszą w polskich mediach?
Przy okazji 20. edycji Gali Polskiej Mody, PSMM Monitoring & More, wieloletni partner wydarzenia, przygotował analizę medialności polskich projektantów oraz najważniejszych tematów z branży modowej. Który z kreatorów polskiej mody cieszył się największą popularnością i jakie tematy przykuły uwagę mediów i internautów?
Envision Racing, wiodący zespół wyścigowy Formuły E i Cartoon Network EMEA, będący częścią Warner Bros. Discovery, numer jeden wśród globalnych kanałów dziecięcych, ogłosiły nowe partnerstwo w celu zaangażowania dzieci i młodzieży w Wyścig Przeciw Zmianom Klimatu.
Brandlift z unikalnym narzędziem do pracy z insta rodzicami
BrandLift – agencja influencer marketingu jako jedyna w Polsce wprowadziła narzędzie ułatwiające markom współpracę z insta rodzicami. Technologia pozwala na weryfikację wieku oraz płci dzieci twórców, a nawet gromadzi dane od wczesnej fazy ciąży. Dzięki szczegółowej wiedzy producenci z obszaru parentingu mogą precyzyjnie dopasowywać...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764