logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa kampania wizerunkowa Żywiec Zdrój

  PR 06.03.2019, przeczytano 1635 razy
ilustracjastrzałka

W marcu wystartowała nowa kampania Żywiec Zdrój niegazowany. Marka realizuje działania komunikacyjne pod hasłem „Serce to w 79% woda! Wybierz najlepszą dla siebie”. Kampania jest kolejnym elementem działań marki podkreślających znaczenie odpowiedniego nawodnienia dla zdrowia. Zachęcając do właściwych nawyków, Żywiec Zdrój® w tegorocznej kampanii prezentuje różne sytuacje, w których kierujemy się sercem lub towarzyszą im dobre emocje.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-kampania-wizerunkowa-zywiec-zdroj,381520,artykul.html

W związku z konsekwentnie realizowaną misją firmy w obszarze prawidłowego nawodnienia, Żywiec Zdrój rozpoczął kolejną odsłonę kampanii pokazującą rolę wody w życiu człowieka. Działania promocyjne dotyczą całej marki wody niegazowanej Żywiec Zdrój. Spot reklamowy prezentuje serce nie tylko jako ogromnie istotny organ naszego ciała, ale także jako metaforę dobrych uczuć oraz jako miejsce, w którym metaforycznie je odczuwamy. Usłyszymy w nim, że: Serca pełne pasji to w 79% woda. Zdrowe serca to w 79% woda… tak samo jak złamane serca… czy troskliwe serca. (…) Składamy się z wody. Wybierz najlepszą dla siebie. Dzięki pokazaniu jak dużo wody zawiera ludzkie serce, Żywiec Zdrój chce przypominać konsumentom o roli odpowiedniego nawodnienia.

- W reklamie pokazujemy sytuacje, w których bohaterowie kierują się sercem. Serce to nie tylko metafora dobrych emocji, ale także jeden z najbardziej zasobnych w wodę organów w ludzkim ciele – wg naukowców zajmujących się badaniem fizjologii naszego organizmu składa się z niej aż w 79%. Właśnie dlatego w naszej kampanii podkreślamy ogromną rolę, jaką woda pełni w naszym życiu. – mówi Anna Kochańska, Kierownik Marketingu marki Żywiec Zdrój.

Kampania wystartowała w marcu 2019 roku i będzie realizowana w telewizji, internecie, mediach społecznościowych oraz w punktach sprzedaży.

Źródło: Żywiec Zdrój

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764