logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa kapania promocyjna Kasy Stefczyka

  PR 04.04.2023, przeczytano 689 razy
ilustracjastrzałka

Kasa Stefczyka w bieżącym roku obchodzi 30-lecie swojej działalności. Z tej okazji, na rok jubileuszowy zapowiedziała wiele akacji kierowanych do jej stałych klientów, ale także sympatyków, którzy nie korzystali jeszcze z usług Kasy. Pierwszym działaniem w ramach obchodów jubileuszu jest Wielka Urodzinowa Loteria, która wystartowała 3 kwietnia br.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-kapania-promocyjna-kasy-stefczyka,399526,artykul.html

Wielka Urodzinowa Loteria Kasy Stefczyka trwa od 3 kwietnia 2023 r. do 30 czerwca 2023 r. Do wygrania jest łącznie 1000 nagród, wśród nich są wielofunkcyjne roboty kuchenne, ekspresy do kawy, grille elektryczne czy gotówka. W finalnym losowaniu, które odbędzie się 18 lipca 2023 r., wyłoniony zostanie zdobywca nagrody głównej – 30 tys. zł.

Warunkiem udziału w Loterii jest otrzymanie w czasie je trwania dowolnej pożyczki lub kredytu konsumenckiego w Kasie Stefczyka. W kolejnym kroku uczestnik powinien wypełnić formularz zgłoszeniowy danymi zawartymi w umowie kredytowej i zakręcić kołem. Kasa zakłada także udział w promocji osób, które nie brały pożyczki lub kredytu – możliwość zakręcenia kołem mają także uczestnicy, którzy zostawią Kasie Stefczyka zgodę na wykorzystanie swoich danych osobowych do celów marketingowych.

Wielkiej Urodzinowej Loterii będzie towarzyszyć ogólnopolska kampania promocyjna. Prowadzona będzie w kanałach offline (radio, prasa, poligrafia) i online (display, kampania na urządzeniach mobilnych, rich media). Za koncepcję, kreację, copywriting, scenariusze spotów, przygotowanie poligrafii, opracowanie materiałów prasowych i kreacji na potrzeby Internetu, planowanie i zakup mediów odpowiada agencja Apella. Organizatorem Loterii jest natomiast Nofsza Sp. z o.o.

Źródło: Apella

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bang & Olufsen w portfolio Home Sweet Home PR
Agencja Home Sweet Home PR została wybrana do obsługi komunikacyjnej marki Bang & Olufsen, jednej z najbardziej znanych i rozpoznawalnych na świecie marek z branży audio-wideo. Do głównych obowiązków HSH PR będzie należało prowadzenie biura prasowego marki, kreowanie wizerunku firmy w mediach, doradztwo w zakresie zakupu powierzchni reklamowych oraz koordynowanie...
Obiektyw Voigtlander APO Lanthar II 50 mm f/3,5 do Leica M
Niezmiernie miło jest nam poinformować o kolejnym obiektywie marki Voigtlander przeznaczonym do aparatów dalmierzowych Leica M.
HP sponsorem tytularnym zespołu Ferrari w Formule 1
Firmy Ferrari i HP ogłosiły wieloletnie partnerstwo, w ramach którego zobowiązują się wspólnie do rozwoju zrównoważonych innowacji i przyspieszenia rozwoju technologii w zespole Formuły 1 o nowej nazwie „Scuderia Ferrari HP”. Na samochodach i kombinezonach włoskiej ekipy pojawi się charakterystyczne niebieskie logo z białymi inicjałami.
Publicis będzie zarządzać budżetem mediowym MediaMarkt
Od października 2022 r. MediaMarktSaturn używa terminu "Experience Electronics" do opisania swojego repozycjonowania oraz szerokiego zakresu usług oferowanych klientom. W ramach towarzyszącej temu procesowi kompleksowej transformacji marketingowej firma zainicjowała kolejny etap, przyznając międzynarodowy budżet mediowy Grupie Publicis. Ten krok przenosi marketing firmy na...
Change Serviceplan dla marki Przysnacki
Należąca do Group One agencja Change Serviceplan jest odpowiedzialna za stworzenie nowej platformy komunikacyjnej dla marki Przysnacki. Realizowane działania mają na celu umożliwienie komunikowania linii produktowych marki Przysnacki poprzez różne kreacje oraz osadzanie marki w rzeczywistych sytuacjach, które są istotne dla konsumentów. Jest to największa w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764