logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa kategoria w konkursie POS Stars 2018

  PR 12.06.2018, przeczytano 245 razy
ilustracjastrzałka

Wydarzenie cieszy się ogromnym zainteresowaniem, to już 10. edycja organizowanego przez OOH magazine konkursu na najlepsze display'e w wybranych kategoriach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-kategoria-w-konkursie-pos-stars-2018,36857,artykul.html

Jego celem jest wyłonienie najlepszych display'ów i realizacji na rynku. Głosowanie odbywa się podczas targów FestiwalMarketingu.pl w warszawskim EXPO XXI z udziałem profesjonalnego JURY, które wybiera najlepsze POS-y w swoich kategoriach - w poprzedniej edycji było ich 13: Napoje, Żywność, Alkohol & Tytoń, Kosmetyka, Elektronika, Display’e kartonowe, Display’e naladowe, Finanse, Motoryzacja, Digital POS, Design Roku, Przemysł, Farmacja. W tym roku pojawi się nowa - POS EVENT.

Najwyżej oceniona praca przez JURORÓW otrzymuje dodatkowo nagrodę GRAND PRIX, a osoby odwiedzające targi mogą także głosować na POS, który według nich jest najlepszy. Głosować można tylko raz, do karty konkursowej przypięta jest wizytówka w celu wyeliminowania kilkukrotnego oddania głosu. POS, który zbierze najwięcej punktów – wygrywa dodatkowo NAGRODĘ PUBLICZNOŚCI.

- Kiedy przyjmuję zgłoszenie do konkursu, często zastanawiam się czy zostało przypisane do właściwej kategorii. Czasami POS jest tak uniwersalny, że spokojnie mógłby zostać zgłoszony w kilku kategoriach, do czego oczywiście każdy zgłaszający ma prawo. Czasami jednak pojawiają się zgłoszenia, które nie wpisują się w żadną z kategorii, stąd naturalnie powstaje nowa. Tak też się stało w tym przypadku. Na ten moment dostałam dwa zgłoszenia, ale myślę, że będzie ich w tej kategorii więcej. Czekam na kolejne - mówi Magdalena Wilczak z OOH magazine, opiekun konkursu.

  • Wszystkie zgłoszone realizacje będzie można oglądać 12 i 13 września 2018 roku poczas targów FestiwalMarketingu.pl w EXPO XXI Warszawa.
  • Konkurs na najlepsze ekspozytory organizowany jest od 2009 roku przez OOH magazine w ramach FestiwalMarketingu.pl
  • Zgłoszenia: m.wilczak[at]oohmagazine.pl

Źródło: OOH magazine

www.oohmagazine.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

TFP Grafika – innowacyjność w druku 3D – pozwól się zaskoczyć
Producent display’ów, opakowań i materiałów POS zaprezentuje się premierowo na FestiwalMarketingu.pl z nowoczesną drukarką 3D MassiVit 1800 PRO - pionierskim rozwiązaniem druku wielkoformatowego 3D dla komunikacji wizualnej.
Kampania społeczna „Od początku”
66% Polaków jako główną przyczynę aborcji postrzega brak wsparcia kobiet w ich najbliższym otoczeniu wynika z badań Fundacji CitizenGO, która rozpoczyna nową ogólnopolską kampanię społeczną pod hasłem: “Od początku”.
A digital na to: KFC
Dziś nasi eksperci zespołu digital na warsztat wzięli wirtualnego influencera KFC - Colonela Sandersa.
Włodzimierz Schmidt ponownie wybrany na Prezesa Zarządu IAB Europe
Włodzimierz Schmidt, Prezes Zarządu Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska, został ponownie wybrany na stanowisko Prezesa Zarządu IAB Europe – europejskiej organizacji, która skupia swoje działania wokół rozwoju reklamy cyfrowej i edukacji rynku w zakresie potencjału tego sektora. Będzie kierował pracami organizacji do 2021 roku.Włodzimierz...
PGE sponsoruje Zofię Klepacką, multimedalistkę windsurfingu, od 2012 r. i ceni jej sukcesy sportowe. PGE jest sponsorem sportowca, a opinie Zofii Klepackiej są jej opiniami prywatnymi, dlatego – w odniesieniu do spekulacji medialnych – spółka informuje, że nie podejmowała działań mających na celu ograniczenie aktywności medialnej Zofii Klepackiej.  
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764