logo
WIADOMOŚCI

Nowa kategoria w konkursie POS Stars 2018

   12.06.2018, przeczytano 336 razy
ilustracjastrzałka

To już 10. edycja organizowanego przez OOH magazine konkursu na najlepsze display'e w wybranych kategoriach. Jego celem jest wyłonienie najlepszych display'ów i realizacji na rynku. Głosowanie odbywa się podczas targów FestiwalMarketingu.pl w warszawskim EXPO XXI z udziałem profesjonalnego JURY, które wybiera najlepsze POS-y w swoich kategoriach - w poprzedniej edycji było ich 13: Napoje, Żywność, Alkohol & Tytoń, Kosmetyka, Elektronika, Display’e kartonowe, Display’e naladowe, Finanse, Motoryzacja, Digital POS, Design Roku, Przemysł, Farmacja. W tym roku pojawi się nowa - POS EVENT.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-kategoria-w-konkursie-pos-stars-2018,36863,artykul.html

Najwyżej oceniona praca przez JURORÓW otrzymuje dodatkowo nagrodę GRAND PRIX, a osoby odwiedzające targi mogą także głosować na POS, który według nich jest najlepszy. Głosować można tylko raz, do karty konkursowej przypięta jest wizytówka w celu wyeliminowania kilkukrotnego oddania głosu. POS, który zbierze najwięcej punktów – wygrywa dodatkowo NAGRODĘ PUBLICZNOŚCI.

- Kiedy przyjmuję zgłoszenie do konkursu, często zastanawiam się czy zostało przypisane do właściwej kategorii. Czasami POS jest tak uniwersalny, że spokojnie mógłby zostać zgłoszony w kilku kategoriach, do czego oczywiście każdy zgłaszający ma prawo. Czasami jednak pojawiają się zgłoszenia, które nie wpisują się w żadną z kategorii, stąd naturalnie powstaje nowa. Tak też się stało w tym przypadku. Na ten moment dostałam dwa zgłoszenia, ale myślę, że będzie ich w tej kategorii więcej. Czekam na kolejne - mówi Magdalena Wilczak z OOH magazine, opiekun konkursu.

Wszystkie zgłoszone realizacje będzie można oglądać 12 i 13 września 2018 roku poczas targów FestiwalMarketingu.pl w EXPO XXI Warszawa.

Konkurs na najlepsze ekspozytory organizowany jest od 2009 roku przez OOH magazine w ramach FestiwalMarketingu.pl - wydarzenia objętego patronatem medialnym Signs.pl.

  • Zgłoszenia: m.wilczak(at)oohmagazine.pl 


 

Źródło: OOH magazine

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

„2foru Stories” – nowa aktywacja w aplikacji Mcdonald’s
Zupełnie nowa odsłona oferty 2forU czeka w aplikacji McDonald’s. Codziennie, aż do 18 listopada, będzie można w niej znaleźć inną i nieznaną wcześniej ofertę rabatową. Trzeba się śpieszyć, bo każda promocja dostępna jest tylko przez jeden dzień! Do menu dołącza też zupełnie nowy burger – Fresh Tasty. Promocja jest wspierana kampanią w TV oraz w Internecie,...
Ricoh Pro L5130/L5160 – nowa seria ploterów lateksowych
Firma Ricoh zapowiedziała wprowadzenie na rynek nowej generacji lateksowych ploterów Pro L5130/L5160. Urządzenia z nowej serii będą dostępne w sprzedaży w Europie w pierwszej połowie 2019 roku. Przed planowaną oficjalną premierą zostaną zaprezentowane m.in. podczas targów VISCOM w Mediolanie.
Wspólna kampania platformy Mam i Multikina
Platforma do obniżania i opłacania rachunków MAM rozpoczęła wspólną kampanię z siecią kin Multikino. W ramach współpracy każdy bilet, przekąski oraz napoje zakupione w barach czterech Multikin w Warszawie, a w kolejnych tygodniach również w innych miastach w Polsce, gwarantują klientom kina możliwość obniżenia rachunków za media: prąd, gaz, telefon, internet i...
Gimbal ręczny Feiyutech AK4000 do aparatów VDSLR i kamer
AK4000 to najpotężniejszy i najbardziej uniwersalny gimbal w ofercie marki FeiyuTech, stanowiący kompletne narzędzie dla zaawansowanych filmowców. Najwyższej jakości silniki oraz zaawansowane algorytmy zapewniają płynne, pozbawione drgań ujęcia. Dopracowana ergonomia oraz możliwość komunikacji gimbala z aparatem pozwalają użytkownikowi wykorzystać pełny potencjał...
Kampania Muzeum Generała Kuklińskiego
Jedyne muzeum Generała Ryszarda Kuklińskiego w Polsce i Europie wystartowało ze swoją pierwszą kampanią reklamową. Spoty reklamowe muzeum będą wyświetlane w metrze warszawskim na dużych ekranach Infoscreen. Spot kierowany jest do młodych ludzi, ma na celu przybliżenie im sylwetki Generała Kuklińskiego i zaproszenie ich do odwiedzenia jego muzeum, w którym dzięki...
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
. Wszystkie prawa zastrzeżone