logo
WIADOMOŚCI

Komunikacja marki Bonduelle na 25-lecie w Polsce

Mateusz Zawiślak  PR 20.03.2017, przeczytano 299 razy
ilustracjastrzałka

Bonduelle to światowy lider w produkcji warzyw. Od 160 lat na świecie i już od 25 lat w Polsce dostarcza na rynek warzywa najwyższej jakości. Markowy lider warzyw  w puszkach w Polsce, z sukcesem rozwija także sprzedaż warzyw mrożonych, uprawianych i produkowanych w fabryce na Kujawach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/komunikacja-marki-bonduelle-na-25-lecie-w-polsce,31870,artykul.html

Na  25 lecie firmy w Polsce marka przygotowała nową komunikację reklamową wspierającą  przede wszystkim Bonduelle Kukurydzę złocistą, która jest słodka i chrupka z natury. Segment kukurydzy w Polsce to blisko 50% sprzedaży kategorii i Bonduelle od lat jest markowym liderem tego segmentu. Lepsze życie jest pełne warzyw,  dlatego w spocie reklamowym pojawia się informacja promująca także szeroką gamę produktów - mixów kukurydzy, szczególnie polecając kukurydzę z chili i z czerwoną fasolą, produkty o wysokiej dynamice sprzedaży.

- Rozwijając kategorię warzyw w Polsce od 25 lat,  poprzez  intensywne działania promocyjno reklamowe Bonduelle Polska promuje  zdrowy styl życia oraz jedzenie warzyw dla zdrowia i przyjemności - wskazuje Anna Telakowiec, Dyrektor Marketingu.

Już od 20 marca 2017 spot Bonduelle będzie obecny na ekranach telewizorów konsumentów w kluczowym okresie sprzedaży warzyw w puszce. Reklamę  zobaczy blisko 16 mln osób w głównych stacjach telewizyjnych TVP1, TVP2, TVN i stacjach tematycznych.

Za kreację reklamy odpowiada agencja reklamowa Red 8 Advertising - wieloletni partner realizujący strategię komunikacji marki w Polsce. Za zakup mediów odpowiada agencja Vizeum.

Źródło: Bonduelle

www.bonduelle.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Nowe lampy LED marki Aputure
Firma Foxfoto - dystrybutor marki Aputure - rozszerza ofertę lamp LED marki Aputure o trzy nowe modele z serii Light Storm.
Książęce spełnia marzenia piwoszy – Porter Bałtycki już w ofercie
Książęce nie spoczywa na laurach i prezentuje kolejny stały wariant w kolekcji. Książęce Porter o głębokiej, ciemnej barwie, niezwykłej mocy ekstraktu oraz złożonym profilu sensorycznym czerpie z najlepszych tradycji piwowarskich naszego regionu.
Nikon z czterema nagrodami TIPA World Awards 2018
Cztery produkty Nikona uhonorowano prestiżowymi nagrodami TIPA World Awards 2018. Wybór przeprowadziło stowarzyszenie TIPA (Technical Image Press Association), globalny autorytet dla branży fotografii i obrazowania. Nikon D850 zdobył tytuł „Najlepsza lustrzanka zawodowa” (‘Best DSLR Professional’), Nikon D7500 – „Najlepsza lustrzanka ekspercka” (‘Best APS-C DSLR Expert’), a obiektyw AF-S NIKKOR ...
Na sukces składają się cechy dobrego negocjatora oraz - przede wszystkim - przygotowanie i wiedza. Poznanie skutecznych narzędzi zapewni przewagę nad rozmówcą, a stąd droga do osiągnięcia celu jest bardzo bliska. Tajniki procesów negocjacyjnych, już 25 kwietnia we wrocławskim Idea Hub przedstawi Aneta Kaczmarek, prawniczka i trener kariery, związana z marką BeonWave. ...
Openhouse z produkcyjnymi ploterami Artemis już 26 kwietnia
26 kwietnia 2018 będą miały miejsce w Opolu prezentacje wielkoformatowych maszyn do druku LED-UV i solwentowego marki Artemis.
 
piątek 20.04.2018, 70 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone