logo
WIADOMOŚCI

Komunikacja marki Bonduelle na 25-lecie w Polsce

Mateusz Zawiślak  PR 20.03.2017, przeczytano 328 razy
ilustracjastrzałka

Bonduelle to światowy lider w produkcji warzyw. Od 160 lat na świecie i już od 25 lat w Polsce dostarcza na rynek warzywa najwyższej jakości. Markowy lider warzyw  w puszkach w Polsce, z sukcesem rozwija także sprzedaż warzyw mrożonych, uprawianych i produkowanych w fabryce na Kujawach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/komunikacja-marki-bonduelle-na-25-lecie-w-polsce,31870,artykul.html

Na  25 lecie firmy w Polsce marka przygotowała nową komunikację reklamową wspierającą  przede wszystkim Bonduelle Kukurydzę złocistą, która jest słodka i chrupka z natury. Segment kukurydzy w Polsce to blisko 50% sprzedaży kategorii i Bonduelle od lat jest markowym liderem tego segmentu. Lepsze życie jest pełne warzyw,  dlatego w spocie reklamowym pojawia się informacja promująca także szeroką gamę produktów - mixów kukurydzy, szczególnie polecając kukurydzę z chili i z czerwoną fasolą, produkty o wysokiej dynamice sprzedaży.

- Rozwijając kategorię warzyw w Polsce od 25 lat,  poprzez  intensywne działania promocyjno reklamowe Bonduelle Polska promuje  zdrowy styl życia oraz jedzenie warzyw dla zdrowia i przyjemności - wskazuje Anna Telakowiec, Dyrektor Marketingu.

Już od 20 marca 2017 spot Bonduelle będzie obecny na ekranach telewizorów konsumentów w kluczowym okresie sprzedaży warzyw w puszce. Reklamę  zobaczy blisko 16 mln osób w głównych stacjach telewizyjnych TVP1, TVP2, TVN i stacjach tematycznych.

Za kreację reklamy odpowiada agencja reklamowa Red 8 Advertising - wieloletni partner realizujący strategię komunikacji marki w Polsce. Za zakup mediów odpowiada agencja Vizeum.

Źródło: Bonduelle

www.bonduelle.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Flaga „sektorówka” wraca do gry
Kibice Biało-Czerwonych, którzy wybrali się do Strefy Kibica na PGE Narodowym, na pierwszy mecz Polaków z Senegalem podczas Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej 2018 w Rosji, mogli kibicować polskim piłkarzom na tle najsłynniejszej, ogromnej flagi sektorówki, która została stworzona dla polskiej reprezentacji podczas Euro 2012.
Noś się z Leszkiem po letnich festiwalach: Akcja konsumencka Lecha Premium
Leszek po raz kolejny zachęca swoich fanów do wejścia w wakacyjny, festiwalowy klimat. W tym roku przygotował konkurs, w którym do zdobycia są wyjątkowe koszulki zaprojektowane przez młodych polskich designerów, inspirowane muzyką i festiwalami. Akcja potrwa przez całe wakacje, a każdy kolejny tydzień to szansa na zdobycie koszulki z innym unikatowym wzorem.
Spółka Procter & Gamble zwiększyła swoje zaangażowanie we wspieranie idei równości płci poprzez podjęcie szeregu nowych działań, zobowiązań i partnerstw mających na celu podniesienie różnorodności w całym łańcuchu dostaw branży kreatywnej. Celem jest osiągnięcie wierniejszego i bardziej pozytywnego przedstawiania kobiet w reklamie i mediach oraz...
Lody Koral komentują Mistrzostwa 2018 #tu i teraz
Zgodnie z tegoroczną strategią marketingową oraz hasłem „Pora na Koral #tu i teraz” ruszyła mundialowa akcja producenta lodów z Nowego Sącza. Specjalnie zaaranżowane studio komentatorskie Korala, relacje na żywo i piłkarski konkurs to tylko niektóre z atrakcji, jakie przygotowała marka kibicom i miłośnikom lodów.
Influencerzy w telewizyjnej kampanii marki Cheetos
Naruciak, Dominik Rupiński, Adrianna Skon, SMAV i Zuzanna Borucka to piątka influencerów, którzy zostali twarzami telewizyjnej kampanii marki chrupek Cheetos. Głównym celem współpracy jest promocja konkursu, w którym do wygrania są modowe gadżety od Cheetos: słuchawki, bluzy, koszulki, ręczniki plażowe i lazy bag, czyli dmuchane sofy. Kampania...
 
środa 20.06.2018, 67 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone