logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa komunikacja Słodka Chwila Dr. Oetkera

  PR 16.01.2019, przeczytano 263 razy
ilustracjastrzałka

Od 14go stycznia b.r. ruszyła nowa komunikacja dobrze znanych deserów jednoporcjowych Słodka Chwila Dr. Oetkera. Nowa  reklama w lekki, naturalny, radosny i pełen pozytywnej energii sposób buduje wizerunek Słodkiej Chwili jako marki przyjaznej, towarzyszącej konsumentom w prawdziwych codziennych sytuacjach, marki bliskiej i dbającej o innych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-komunikacja-slodka-chwila-dr.-oetkera,380821,artykul.html

Słodka Chwila sprawia, że razem jest jeszcze fajniej w prawdziwym życiu, w różnych, dobrze znanych każdemu na co dzień sytuacjach. Słodka Chwila jest jak bohaterowie historii z naszej reklamy: rozumie nas bez słów, wie co nas cieszy, jest naszą best friend, łączy nas z Nią więcej niż myślimy. Słodka Chwila zbliża ludzi i inspiruje - jak na co dzień sprawić komuś małą przyjemność i samemu poczuć się dobrze.

Silnym Key visualem reklamy w warstwie wizualnej są spersonalizowane kubki, które oddają relacje między bohaterami spotu i mówią nam coś o nich samych. W wersjach 30 sek. reklamy kubki w naturalny sposób spaja ze sobą wszystkie historie. Dodatkowym wyróżnikiem jest też znany utwór „Everlasting love” w specjalnej aranżacji dla Słodkiej Chwili Dr. Oetkera.

Słodka Chwila ma szeroką grupę odbiorców. Nowa reklama, dzięki 4 różnym historiom, trafia do każdego. Przekaz skierowany jest do różnych pokoleń kobiet: od  nastolatek, przez młode, dorosłe dziewczyny, do mam mniejszych i starszych dzieci. W nowej komunikacji również same dzieci i mężczyźni włączeni są do świata Słodkiej Chwili.

Nowa reklama Słodkiej Chwili łączy w sobie w niewymuszony sposób emocjonalny przekaz - razem fajniej z komunikacją różnych okazji spożycia deserów i szerokiego portfolio produktów. Słodka Chwila towarzyszy nam przez cały dzień rozpoczynając od zbożowej kaszki, poprzez radosne kisiele z kawałkami owoców w ciągu dnia, po budyń, który umila wieczór. Całość dopełniają apetyczne dema produktowe.

Koncept nowej komunikacji razem fajniej powstał we współpracy klienta z butikiem badawczym The Insiders i agencją reklamową Brasil.Reklamę wyprodukował dom produkcyjny Easy Hell Productions, a wyreżyserowała Martyna Iwańska. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Media Direction OMD.

Kampania reklamowa obejmuje emisję w telewizji dwóch wersji reklamy 30 sek i 4 wersji 15 sek., z których każda przedstawia inną historię, produkt i grupę konsumentów. Reklama w telewizji  emitowana jest w głównych stacjach TVN, POLSAT oraz w dobranych do grupy docelowej stacjach tematycznych. Komunikacja uzupełniona jest o sile wsparcie w internecie: display,  VOD, media społecznościowe.

Źródło: Dr. Oetker

www.oetker.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

30. urodziny marki DKNY: kampania z udziałem Halsey i The Martinez Brothers
Jesień 2019 r. to pora 30. urodzin marki DKNY i jej podejścia do stylu. Zamiast spoglądać w przeszłość nowa kampania marki skupia się na tu i teraz, wykorzystując intensywne, wyraźne portrety rodzimych nowojorczyków Halsey i The Martinez Brothers. Fotografie wykonała Amy Troost, a stylistą był Carlos Nazario.
Historie, które uskrzydlają w kampanii promującej dawstwo szpiku
Po sukcesie kampanii edukacyjnej „Vs Życie” portal NOIZZ i Fundacja DKMS kontynuują współpracę, której celem jest popularyzowanie idei dawstwa szpiku. Nowa odsłona kampanii #niesamowiteuczucie oparta jest na historiach Dawców szpiku, którzy dali szansę na życie chorym, potrzebującym przeszczepienia krwiotwórczych komórek macierzystych. W ramach akcji „To #niesamowiteuczucie...
Nowa rola CMO wymaga wsparcia technologicznego z obszaru zbierania i analizowania danych o kliencie końcowym.
Android 10: Nowy wygląd, nowe logo
W ciągu ostatniej dekady otwarta platforma Android umożliwiła rozwijającej się społeczności producentów i deweloperów, dotarcie ze swoimi urządzeniami i aplikacjami do użytkowników na całym świecie. Nasz system dostępny jest między innymi na telefonach, tabletach, zegarkach, telewizorach i w samochodach - łącznie na ponad 2,5 miliarda różnych urządzeń. Chcemy mieć...
Samsung: matryca światłoczuła 108 Mp do smartfonów
Firma Samsung Electronics, światowy lider w dziedzinie zaawansowanej technologii półprzewodnikowej, zaprezentowała 108¬ megapikselową (Mp) matrycę światłoczułą Samsung ISOCELL Bright HMX, która jako pierwsza w branży przekracza granicę 100 milionów pikseli. To najnowsze rozwiązanie sprawia, że Samsung może poszerzyć ofertę matryc światłoczułych o wielkości piksela...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764