logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa komunikacja Słodka Chwila Dr. Oetkera

  PR 16.01.2019, przeczytano 217 razy
ilustracjastrzałka

Od 14go stycznia b.r. ruszyła nowa komunikacja dobrze znanych deserów jednoporcjowych Słodka Chwila Dr. Oetkera. Nowa  reklama w lekki, naturalny, radosny i pełen pozytywnej energii sposób buduje wizerunek Słodkiej Chwili jako marki przyjaznej, towarzyszącej konsumentom w prawdziwych codziennych sytuacjach, marki bliskiej i dbającej o innych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-komunikacja-slodka-chwila-dr.-oetkera,380821,artykul.html

Słodka Chwila sprawia, że razem jest jeszcze fajniej w prawdziwym życiu, w różnych, dobrze znanych każdemu na co dzień sytuacjach. Słodka Chwila jest jak bohaterowie historii z naszej reklamy: rozumie nas bez słów, wie co nas cieszy, jest naszą best friend, łączy nas z Nią więcej niż myślimy. Słodka Chwila zbliża ludzi i inspiruje - jak na co dzień sprawić komuś małą przyjemność i samemu poczuć się dobrze.

Silnym Key visualem reklamy w warstwie wizualnej są spersonalizowane kubki, które oddają relacje między bohaterami spotu i mówią nam coś o nich samych. W wersjach 30 sek. reklamy kubki w naturalny sposób spaja ze sobą wszystkie historie. Dodatkowym wyróżnikiem jest też znany utwór „Everlasting love” w specjalnej aranżacji dla Słodkiej Chwili Dr. Oetkera.

Słodka Chwila ma szeroką grupę odbiorców. Nowa reklama, dzięki 4 różnym historiom, trafia do każdego. Przekaz skierowany jest do różnych pokoleń kobiet: od  nastolatek, przez młode, dorosłe dziewczyny, do mam mniejszych i starszych dzieci. W nowej komunikacji również same dzieci i mężczyźni włączeni są do świata Słodkiej Chwili.

Nowa reklama Słodkiej Chwili łączy w sobie w niewymuszony sposób emocjonalny przekaz - razem fajniej z komunikacją różnych okazji spożycia deserów i szerokiego portfolio produktów. Słodka Chwila towarzyszy nam przez cały dzień rozpoczynając od zbożowej kaszki, poprzez radosne kisiele z kawałkami owoców w ciągu dnia, po budyń, który umila wieczór. Całość dopełniają apetyczne dema produktowe.

Koncept nowej komunikacji razem fajniej powstał we współpracy klienta z butikiem badawczym The Insiders i agencją reklamową Brasil.Reklamę wyprodukował dom produkcyjny Easy Hell Productions, a wyreżyserowała Martyna Iwańska. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Media Direction OMD.

Kampania reklamowa obejmuje emisję w telewizji dwóch wersji reklamy 30 sek i 4 wersji 15 sek., z których każda przedstawia inną historię, produkt i grupę konsumentów. Reklama w telewizji  emitowana jest w głównych stacjach TVN, POLSAT oraz w dobranych do grupy docelowej stacjach tematycznych. Komunikacja uzupełniona jest o sile wsparcie w internecie: display,  VOD, media społecznościowe.

Źródło: Dr. Oetker

www.oetker.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Traffic Design: Redesign orłowskiego targowiska
Szyldy i zewnętrzna identyfikacja wizualna to nie tylko bolączka głównych miejskich ulic. Tym razem Stowarzyszenie Traffic Design na warsztat weźmie popularne wśród gdynian targowisko na placu Górnośląskim.
Agencja reklamowa Hand Made wygrała przetarg na launch nowych produktów marki Amway.
Serviceplan Health, międzynarodowa grupa specjalizująca się w komunikacji marketingowej produktów i usług w kategorii zdrowia i zdrowego stylu życia, wchodzi na rynek polski. Biuro w Warszawie będzie odpowiedzialne nie tylko za rozwój kompetencji grupy na lokalnym rynku, ale będzie także odgrywać rolę regionalnego hubu SP Health.
„Łazienki polecane przez życie” – wiosenna odsłona kampanii marki Cersanit
Ruszyła kolejna odsłona kampanii wizerunkowej Cersanit pod hasłem „Łazienki polecane przez życie”. W ramach kampanii marka wykorzystując wieloletnie doświadczenie, a także specjalistyczną wiedzę –chce budować świadomość i inspirować Polaków do działania i tworzenia indywidualnej łazienkowej przestrzeni, z wykorzystaniem najwyższej jakości...
Mimaki na targach Fespa 2019
Firma Mimaki Europe, producent drukarek atramentowych i systemów tnących, poinformowała dziś, że zamierza zainspirować klientów do odkrywania twórczych, innowacyjnych, dochodowych możliwości w futurystycznej atmosferze na targach FESPA Global Print Expo 2019 (Monachium, Niemcy – 14-17 maja 2019 roku). Pod hasłem „Wyobraź sobie przyszłość...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764