logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa komunikacja Słodka Chwila Dr. Oetkera

  PR 16.01.2019, przeczytano 136 razy
ilustracjastrzałka

Od 14go stycznia b.r. ruszyła nowa komunikacja dobrze znanych deserów jednoporcjowych Słodka Chwila Dr. Oetkera. Nowa  reklama w lekki, naturalny, radosny i pełen pozytywnej energii sposób buduje wizerunek Słodkiej Chwili jako marki przyjaznej, towarzyszącej konsumentom w prawdziwych codziennych sytuacjach, marki bliskiej i dbającej o innych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-komunikacja-slodka-chwila-dr.-oetkera,380821,artykul.html

Słodka Chwila sprawia, że razem jest jeszcze fajniej w prawdziwym życiu, w różnych, dobrze znanych każdemu na co dzień sytuacjach. Słodka Chwila jest jak bohaterowie historii z naszej reklamy: rozumie nas bez słów, wie co nas cieszy, jest naszą best friend, łączy nas z Nią więcej niż myślimy. Słodka Chwila zbliża ludzi i inspiruje - jak na co dzień sprawić komuś małą przyjemność i samemu poczuć się dobrze.

Silnym Key visualem reklamy w warstwie wizualnej są spersonalizowane kubki, które oddają relacje między bohaterami spotu i mówią nam coś o nich samych. W wersjach 30 sek. reklamy kubki w naturalny sposób spaja ze sobą wszystkie historie. Dodatkowym wyróżnikiem jest też znany utwór „Everlasting love” w specjalnej aranżacji dla Słodkiej Chwili Dr. Oetkera.

Słodka Chwila ma szeroką grupę odbiorców. Nowa reklama, dzięki 4 różnym historiom, trafia do każdego. Przekaz skierowany jest do różnych pokoleń kobiet: od  nastolatek, przez młode, dorosłe dziewczyny, do mam mniejszych i starszych dzieci. W nowej komunikacji również same dzieci i mężczyźni włączeni są do świata Słodkiej Chwili.

Nowa reklama Słodkiej Chwili łączy w sobie w niewymuszony sposób emocjonalny przekaz - razem fajniej z komunikacją różnych okazji spożycia deserów i szerokiego portfolio produktów. Słodka Chwila towarzyszy nam przez cały dzień rozpoczynając od zbożowej kaszki, poprzez radosne kisiele z kawałkami owoców w ciągu dnia, po budyń, który umila wieczór. Całość dopełniają apetyczne dema produktowe.

Koncept nowej komunikacji razem fajniej powstał we współpracy klienta z butikiem badawczym The Insiders i agencją reklamową Brasil.Reklamę wyprodukował dom produkcyjny Easy Hell Productions, a wyreżyserowała Martyna Iwańska. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Media Direction OMD.

Kampania reklamowa obejmuje emisję w telewizji dwóch wersji reklamy 30 sek i 4 wersji 15 sek., z których każda przedstawia inną historię, produkt i grupę konsumentów. Reklama w telewizji  emitowana jest w głównych stacjach TVN, POLSAT oraz w dobranych do grupy docelowej stacjach tematycznych. Komunikacja uzupełniona jest o sile wsparcie w internecie: display,  VOD, media społecznościowe.

Źródło: Dr. Oetker

www.oetker.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Integart podsumowuje targi Remadays 2019
Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku RemaDays 2019 dobiegły końca. W tym roku na 300 m2 powierzchni, na dwóch stoiskach P15 i M15, Integart zaprezentował poszerzoną, kompleksową ofertę najnowocześniejszych technologii i rozwiązań dla LFP oraz mediów do druku wielkoformatowego. Podczas RemaDays przeprowadziliśmy setki rozmów biznesowych, uścisnęliśmy...
Będzie nowe oprogramowanie do aparatów Nikon Z 7 i Nikon Z 6
Firma Nikon ogłosiła rozpoczęcie prac nad nowym oprogramowaniem do swoich pełnoklatkowych aparatów bezlusterkowych Nikon Z 7 i Nikon Z 6. Oprogramowanie da dostęp do nowych funkcji, np. AF z detekcją oka, oraz doda obsługę sygnałów wyjściowych RAW i kart pamięci CFexpress. Ponadto udoskonali funkcje AF/AE obu aparatów.
Badanie: 77% konsumentów woli kupować marki, które podzielają ich wartości

Google, PayPal, Gillette i Johnson & Johnson to marki, które znalazły się w globalnym top ten Meaningful Brands 2019. W Polsce najbardziej meaningful są Google, Nivea, Allegro, YouTube i Rossmann. 82% marek mogłoby po prostu zniknąć z polskiego rynku i nikt by się nie zmartwił. To bardzo duży, bo blisko 10% wzrost w stosunku do danych z poprzedniej fali. Marki Meaningful...
„Bierz życie za rogi” – nowa kampania Banku Pekao S.A.
„Bierz życie za rogi” to hasło przewodnie nowej kampanii Banku Pekao S.A., która będzie promować w pierwszej kolejności Konto Przekorzystne naszego banku. W kampanii została wykorzystana postać wybitnego himalaisty i skialpinisty Andrzeja Bargiela. Inspiracją dla stworzenia kampanii było docenienie ambitnych pomysłów i śmiałych planów...
Katarzyna Nosowska w kampanii ING „Dobry Głos dla firm”
W najnowszej kampanii ING Katarzyna Nosowska zaświadcza, że zaśpiewa, żeby Twoja firma miała więcej klientów. Bank kolejny raz zachęca Polaków do dawania dobrych opinii na temat firm bo to dla nich najlepsza reklama.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764