logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa „kreda” w Cezeksie

  PR 02.10.2002, przeczytano 1582 razy

Cezex, lider polskiego rynku dystrybucji wyrobów papierowych powiększył swoją ofertę o wysokiej jakości, dwustronnie powlekane papiery i kartony Presscol Gloss.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-kreda-w-cezeksie,1236,artykul.html

Presscol Gloss to bezdrzewny wyrób papierowy, dwustronnie dwukrotnie powlekany, błyszczący, o barwie białej. Dzięki czystej bieli, gładkości, połyskowi i dużej nieprzezroczystości doskonale nadaje się do drukowania plakatów, prospektów, wkładek i ulotek reklamowych, kalendarzy, reprodukcji dzieł sztuki, prestiżowych wydań książkowych a nawet albumowych oraz wszelkich prac wymagających wysokojakościowych dwustronnych wyrobów papierowych. Produkowany jest w papierni posiadającej Certyfikat ISO 9002.

Presscol Gloss można zadrukować offsetowo, sitowo, typograficznie, fleksograficznie oraz tłoczyć folią. Przydatny jest do lakierowania i laminowania oraz wykonywania wszelkich operacji introligatorskich takich jak: krojenie, wykrawanie, przegniatanie, złamywanie, klejenie, zszywanie, itp.

W ofercie Cezeksu Presscol Gloss dostępny jest w następujących gramaturach i formatach:
- gramatura 115 g/m2 w formacie 63x88 cm i B1 (70x100cm);
- gramatura 125 g/m2 w formacie B1 (70x100 cm);
- gramatura 130 g/m2 w formacie RA1 (61x86 cm), 63x88 cm i B1 (70x100 cm);
- gramatura 150 g/m2 w formacie RA1 (61x86 cm), 63x88 cm i B1 (70x100 cm);
- gramatura 170 g/m2 w formacie RA1 (61x86 cm), 63x88 cm i B1 (70x100 cm);

„Dzięki atrakcyjnej cenie i wysokiej jakości Presscol Gloss cieszy się dużym zainteresowaniem wśród naszych klientów,” - powiedział Krzysztof Frączek, dyrektor handlowy Cezeksu. „Chcąc sprostać ich oczekiwaniom postanowiliśmy w najbliższej przyszłości rozszerzyć ofertę Presscol Gloss o inne gramatury i formaty.”


# # #

Cezex jest najstarszą prywatną firmą na rynku dystrybucji papieru w Polsce (od 1989 roku). Firma, dysponuje najwyższym spośród hurtowników papieru kapitałem zakładowym (w 100 proc. polskim) wynoszącym 72.699.500 zł. W roku 2001 całkowity przychód Cezeksu wyniósł ok. 181 mln zł, co stanowi wzrost o 45 mln (33 proc.) w porównaniu z rokiem 2000. Cezex osiągnął 17 proc. udział w rynku i obsługuje 26 proc. zamówień rynku poligraficznego. Od początku działalności firmy właścicielem i jednocześnie prezesem zarządu jest Cezariusz Szlachcic.

Firma zatrudnia 280 pracowników w Białymstoku, Bydgoszczy, Częstochowie, Gdańsku, Kaliszu, Kielcach, Krakowie, Lublinie, Łodzi, Olsztynie, Opolu, Piotrkowie Trybunalskim, Poznaniu, Radomiu, Rudzie Śląskiej, Rzeszowie, Szczecinie, Warszawie, Wrocławiu i Zielonej Górze. Prowadzi sprzedaż zarówno hurtową, jak i detaliczną w warszawskim Salonie Papierniczym oraz konsultacje i doradztwo (w ramach usługi Art-Serwis) w zakresie wyboru i możliwości zastosowania papieru.

W marcu 2002 Cezex zajął 69 miejsce w rankingu miesięcznika Home & Market ,,Lokomotywy Polskiej Gospodarki”, w kwietniu 2002 - 386 miejsce w rankingu Gazety Bankowej „Lista 500”.

W 2001 roku za prowadzenie polityki personalnej Cezex otrzymał Godło „Inwestor w kapitał ludzki” i zosta laureatem konkursu „Lider zarządzania zasobami ludzkimi”.

Cezex zawarł długoterminowe kontrakty z ponad 50 dostawcami, a także uzyskał wyłączność na sprzedaż produktów lub niektórych linii produktowych na rynku polskim od wiodących producentów światowych. Cezex wprowadził i wypromował również 11 własnych marek. Łącznie w ofercie Cezeksu znajduje się obecnie 80 marek – w sumie około 3 000 produktów.


Więcej informacji udziela:
Bartosz Lewicki
Rzecznik prasowy
tel. 22 676 90 00 w. 217
tel. kom. 0 502 257 547
rzecznik@cezex.pl
www.cezex.pl


avatar użytkownika
+

Tekst opublikował użytkownik: Cezex

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764