logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa książka Andrzeja Tomaszewskiego

   05.04.2011, przeczytano 5536 razy
ilustracjastrzałka

W tym miesiącu, nakładem Centralnego Ośrodka Badawczo-Rozwojowego Przemysłu Poligraficznego, ukaże się Architektura książki dla wydawców, redaktorów, poligrafów, grafików, autorów, księgoznawców i bibliofilów. Autorem jest typograf Andrzej Tomaszewski, specjalizujący się w technicznej i estetycznej problematyce wydawania książek.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-ksiazka-andrzeja-tomaszewskiego,12300,artykul.html

Publikacja ma charakter podręcznikowy i poradnikowy. Zawiera podstawową wiedzę związaną z redakcją techniczną i projektowaniem formy książki, przeznaczoną głównie dla pracowników wydawnictw i drukarń oraz osób chcących poznać typograficzne i poligraficzne podstawy edytorstwa. Sprawdzić ma się więc w charakterze lektury dla uczniów i studentów szkół poligraficznych, kierunków księgoznawczych i studentów grafiki wydawniczej na ASP.

Spis treści nowej książki dostępny jest na stronie Grupy Użytkowników Systemu TeX.

Źródło: GUST
www.gust.org.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

 SEMbook 2024 – najnowsze trendy w SEO i PPC
Jak osiągać cele marketingowe, gdy warunki dyktuje AI, automatyzacja i personalizacja stają się standardem, a algorytmy wyszukiwarek aktualizują się w zawrotnym tempie? Nowy trendbook Grupy Roboczej SEM IAB Polska prezentuje najbardziej aktualną wiedzę teoretyczną i najciekawsze przykłady jej realizacji w kampaniach PPC i SEO.
Salestube: e-book dla branży e-commerce
Należąca do Group One spółka Salestube zaprezentowała autorski e-book “Odkryj potencjał E-commerce”. Publikacja została stworzona z myślą zarówno o doświadczonych przedstawicielach branży, jak i tych, którzy swoją przygodę z e-commerce dopiero rozpoczynają. Wydanie to kompendium wiedzy w zakresie wdrożeń i rozwoju platform e-commerce, analityki...
Werbe!Punkt zadebiutował na rynku niemieckim
Pierwszy numer Werbe!Punkt trafil już na biurka 5000 aktywnych agencji reklamowych i dystrybutorów w Niemczech. Jesteśmy przekonani, że to wydawnictwo stanie się cennym źródłem wiedzy i inspiracji dla wszystkich zaangażowanych w świat reklamy.
Short social video i budowanie obecności marki w mediach społecznościowych
150 miliardów dolarów rocznie – tyle w 2028 roku mają wynosić rosnące systematycznie nakłady na reklamy w formie short videos[1]. Wprowadzone przez TikTok krótkie filmy kręcone w orientacji pionowej szybko awansowały z referencyjnej formy komunikacji Generacji Z na jedną z najbardziej atrakcyjnych także...
Krok po kroku przez przetargi z influencerami: przewodnik
Zapraszamy do lektury najnowszej publikacji Grupy Roboczej Influencer Marketing IAB Polska. To kolejna część dobrych praktyk z zakresu influencer marketingu, którą przygotowali najlepsi eksperci z branży. Tym razem dzielą się oni wiedzą na temat tego, jak krok po kroku prowadzic przetargi z influencerami. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764