logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa letnia kampania Pepsi zachęca do sięgania po więcej

  PR 06.07.2021, przeczytano 543 razy
ilustracjastrzałka

Wystartowała najnowsza letnia kampania Pepsi pod hasłem: „Sięgnij po więcej!”. Marka zachęca do zerwania z nudą i schematami, w tym podejmowania spontanicznych działań w towarzystwie innych i znakomitego smaku Pepsi. Celem marki jest wywołanie pozytywnych emocji i pokazanie odważnego, inspirującego świata, który może zaoferować konsumentom o wiele więcej, jeśli tylko zdecydują się wyjść ze swojej bańki i podążać za swoimi pasjami. Kampania, obejmująca kreacje w TV oraz mediach społecznościowych, potrwa przez całe lato.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-letnia-kampania-pepsi-zacheca-do-siegania-po-wiecej,392167,artykul.html

Lato właśnie się rozkręca, pora więc na spotkania w gronie przyjaciół i rodziny w towarzystwie świetnego smaku, który zachęca, by sięgać po więcej.

– Pepsi dodaje smaku letnim spotkaniom, tym zaplanowanym i spontanicznym, pierwszym sukcesom i imprezom w stylu, jaki uwielbiają nasi konsumenci. W okresie letnim będziemy serwować konsumentom niezwykle apetyczny przekaz, skupiając się przede wszystkim na smaku naszego kultowego napoju – powiedziała Lena Ozimska, młodszy kierownik marki Pepsi, odpowiedzialna za letnią kampanię. – Naszym odbiorcom pokazywać będziemy unikalny świat marki: inspirujący, aktywny, odważny, pełen humoru. Wykorzystując różnorodne formy dotarcia, chcemy wywoływać u konsumentów tylko pozytywne emocje i skojarzenia.

Silna kampania 360˚

W kampanii „Sięgnij po więcej!” Pepsi stawia na atrakcyjne materiały promocyjne, które poprzez emocjonujące historie bohaterów, pełnych pasji i energii, podkreślają wyjątkowy atrybut napoju – jego smak. Koncepcja ta została zaprezentowana w dynamicznym spocie telewizyjnym, z porywającą muzyką w tle, osadzonym w świecie marki: unikalnym, pełnym radości i uśmiechu, inspirującym do odważnego sięgania po więcej.

Przekaz marki będzie mocno wspierany w mediach cyfrowych, w tym m.in. na Facebooku, Instagramie, YouTube i Spotify. Komunikację będą ponadto wspierać działania ze strony influencerów Pepsi, którzy będą przekaźnikiem idei kreatywnej „Sięgnij po więcej!”. Kolejnym ważnym punktem w komunikacji z odbiorcami będzie wyrazista obecność w sklepach, nawiązująca do wyjątkowego smaku Pepsi, z wykorzystaniem materiałów POS.

Pomysł na kampanię i strategię komunikacji letniej opracowała agencja BBDO, ideę kreatywną „Sięgnij po więcej!” stworzyła agencja Ewesa, a za produkcję spotu telewizyjnego oraz materiałów digitalowych odpowiada agencja Artegence. Kampanię w mediach zaplanował dom mediowy OMD, a działania public relations realizowane są przez Questia Communications.

Źródło: PepsiCo

www.pepsico.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764