logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa linia kolorowych drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych Lexmark

  PR 13.07.2018, przeczytano 532 razy
ilustracjastrzałka

Firma Lexmark International, Inc., światowy lider w branży przetwarzania obrazów, poinformowała o wprowadzeniu na rynek nowej generacji drukarek kolorowych A4 i urządzeń wielofunkcyjnych, które łączą w sobie niezawodność, produktywność i bezpieczeństwo oraz oferują użytkownikom biznesowym wysokiej jakości wydruki kolorowe.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-linia-kolorowych-drukarek-i-urzadzen-wielofunkcyjnych-lexmark,37240,artykul.html

Jak stwierdza Allen Waugerman, wiceprezes i dyrektor ds. technologii (CTO): - Dzięki nowej funkcjonalności naszych urządzeń, zespoły IT doceniają długowieczność i łatwość serwisu, a użytkownicy biznesowi pozytywnie oceniają wysokiej jakości wydruki kolorowe, wydajność na najwyższym poziomie oraz łatwość obsługi.

Oto lista funkcji redukujących koszty eksploatacji, w które zostały wyposażone najnowsze drukarki kolorowe A4 Lexmarka (serie CS421dn, CS521dn, CS622de, CX421adn, CX522ade, CX622ade oraz CX625).  

  • KOMFORT UŻYTKOWANIA: e-Task, nowoczesny interfejs tabletowy z Androidem firmy Lexmark, to większa prostota i komfort użytkowania całego portfolio. Procesy workflow są w pełni konfigurowalne i można je dostosowywać do potrzeb użytkowników. Obsługa głosowa, wtyczka do słuchawek i klawiatura to funkcje ułatwiające korzystanie z urządzeń.
  • WYDAJNOŚĆ: wydajne procesory wielordzeniowe i zwiększenie pamięci to elementy, które przygotowują urządzenia do przyszłych aktualizacji oprogramowania firmware. Urządzenia oferują prędkość druku wyższą o 25%, skrócenie czasu do rozpoczęcia drukowania o 64% oraz zwiększenie prędkości skanowania dwustronnego z 15 do 94 obrazów na minutę.
  • WYSOKA JAKOŚĆ DRUKU: funkcja Lexmark Colour Replacement w urządzeniach umożliwia użytkownikom precyzyjne drukowanie logotypu korporacyjnego oraz odtwarzanie dowolnych kolorów w najbardziej newralgicznych dokumentach. Urządzenia równocześnie oferują wyższą wydajność materiałów eksploatacyjnych.
  • MOBILNOŚĆ: nowe urządzenia oferują szereg opcji drukowania mobilnego, co umożliwia pracownikom wykonywanie zadań z kompatybilnych urządzeń mobilnych za pośrednictwem aplikacji Lexmark do drukowania mobilnego. Drukowanie jest również możliwe poprzez AirPrint, Google Cloud Print, Mopria oraz Windows Mobile.
  • BEZPIECZEŃSTWO: pełne spektrum wielokrotnie nagradzanych zabezpieczeń firmy Lexmark pomaga chronić dokumenty, urządzenia i sieci przed dostępem osób nieuprawnionych i jest w pełni zintegrowane z każdym produktem serii. Spójna, podlegająca aktualizacjom ochrona w całym portfolio produktów umożliwia kontrolę dostępu, zabezpieczenie danych na twardym dysku, ochronę systemów operacyjnych i zapobiega włamaniom do sieci.
  • ZRÓWNOWAŻONY ROZWÓJ: zgodnie z oczekiwaniami pokładanymi w firmie Lexmark urządzenia spełniają najbardziej rygorystyczne globalne wymagania środowiskowe.

– Nowe urządzenia wchodzą na rynek tuż po wprowadzeniu pełnej gamy urządzeń monochromatycznych w celu zaspokojenia potrzeb użytkowników biznesowych. Aktualnie Lexmark oferuje pełen asortyment od podstawowych urządzeń kolorowych o wydajności od 23 stron na minutę i pojemności wejściowej wynoszącej 250 stron po drukarki monochromatyczne pracujące z prędkością 66 stron na minutę – dodaje Waugerman.

Źródło: Lexmark International, Inc.

www.lexmark.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rusza nowy cykl szkoleń online i warsztatów z drukowania 3D oraz pokrewnych technologii. CadXpert – wiodący dystrybutor drukarek 3D i skanerów 3D – przygotował serię bezpłatnych szkoleń online oraz szkoleń stacjonarnych, które mają przybliżyć technologie przyrostowe, urządzenia i materiały do druku 3D, a także ich zastosowania. Udział we...
Kampania Nałęczowianki z odświeżonym wizerunkiem
Nowoczesność zakorzeniona w tradycji – oto nowy, odświeżony wizerunek wody mineralnej Nałęczowianka. Rebrandingowi towarzyszy ogólnopolska kampania reklamowa.
PSPR wybrało nowe władze
Członkowie Polskiego Stowarzyszenie Public Relations na walnym zebraniu członków 8 lutego 2019 roku w Katowicach wybrali nowy zarząd i radę nadzorczą. Na czele PSPR stanęła Luiza Jurgiel-Żyła, wiceprezesami zostali Emilia Zakrzewska i Bartosz Milczarczyk. W zarządzie znaleźli się także Agnieszka Bednarczyk i Cyprian Maciejewski.
Badanie: Sport potrzebuje sponsorów
Ponad połowa Polaków lepiej ocenia firmy angażujące się w sponsoring sportu i kultury od tych, które się nie angażują. W ciągu ostatnich 10 lat wzrósł odsetek osób, które uważają, że sponsoring jest potrzebny w sporcie, zmalał zaś odsetek tych, którzy są zdania, że kultura potrzebuje sponsorów. Co piąty Polak przyznaje, że...
Ruszyła zimowa kampania reklamowa Frosty
FRoSTA wystartowała z nową kampanią, która potrwa do końca marca. Spoty, będące nową odsłoną kampanii „Mówimy jak jest”, emitowane są w stacjach telewizyjnych i radiowych. Podkreślają zalety produktów FRoSTY – brak dodatków do żywności oraz ich wysoką jakość. W kreacjach zobaczymy Mexican Chicken – kurczak z ryżem po...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764